Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää miehen käytös..

Vierailija
31.05.2011 |

En tiedä mikä tänään tuli miehelleni.. Olimme grillaamassa pihallamme. Vieressä pyörii 1 vuotias. Lähdin sisään hakemaan perunoita ja sanoin hänelle siitä, että katsois lapsen perään.

No meni muutama minuutti, hän juoksi keittiöön, huutava lapsi sylissään. Tyttö seurasi minua rappusille ja kaatui pää alas. Otsaan tuli isoja naarmuja ja kuhmu. Mies raivos minulle, huusi ja löi nyrkillä seinää: Mikset katsonut lapsen perään, mähän grillasin!!!!

En voinut uskoa, hän syytti minua!!!!

En muista enkä jaksa muistaa koko kinastelua, onneksi lapselle ei käynyt pahemmin.

No lähdin kuitenkin viemään päivästykseen, varmuuden vuoksi niin matkalla istuin kaatui sivulle (lapsi istui siinä) !!!! En voinut uskoa sitä, luulin että näen takapeilistä harhoja!!!! Taas mies huus pää punaisena, miksi kaahaan mutkissa!!?!!

No selvisi se että ei hän edes kiinnittänyt sitä tänään (ostin eilen uuden auton ja hänen piti kiinnittä istuin (isofix kiinnikkeellä)), hän vain laittoi sen takapenkille. Ja minä olin siinä uskossa että se on kiinni. Ja taas onneksi ei käynnyt pahemmin.

Mutta minua itkettää, hän mokasi mutta raivoaa siitä minulle. Syyttä minua!!!

No on minun vikani että jätin lapsen hänen kanssa hetkeksi, ja on oma vikani etten tarkistanut sitä istuinta, mutta kun ei edes tullut mieleen. Hän on niin vastuullinen henkilö.

Nyt hän ei edes puhu minulle.. Mitä miehelleni tapahtui???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

= syyttely. Aina pitää pelästyminen, häpeä, ärsyyntyminen kohdistaa jonkun toisen viaksi

Vierailija
2/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö rohkeus riitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei sitä lasta voi ottaa mukaan hakemaan perunoita? Helpompi pottujen kanssa on lasta vahtia kuin grillin.

Vierailija
4/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noista kumpikaan ole kummankaan syytä. Olithan itsekin huolimaton kun laitoit lapsen turvaistuimeen jos et tarkastanut sen pitävyyttä. Turvaistuin on hyvä tarkastaa joka kerta jotta on lujasti kiinni. Grillatessa on vaikea vahtia noinkin pientä lasta, ja sattuuhan sitä. Vaikka kuinka katsoisi lapsen perään ja vahtisi, voi silti tapahtua vastaavaa. Pääasia ettei lapselle käynyt mitään. Olette pienen lapsen vanhempia, joten relatkaa ja nauttikaa!

Vierailija
5/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos on jotain tapahtunut esim. töissä. Ei sitä tiedä.

Vierailija
6/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmaan pitkään ollut vähän hermona ja purkautui nyt. Mutta jos on aiemminkin ollut tuollainen harkitsisin vakavasti eroa.

Vierailija
7/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei sitä lasta voi ottaa mukaan hakemaan perunoita? Helpompi pottujen kanssa on lasta vahtia kuin grillin.

Meinaatko oikeesti että on helpompaa kantaa kuumaa peruna kattilaa ja 1-vuotiasta, kuin seistä pihdit kädessä grillin vieressä.

Meillä ainakin se ruoka kypsyy siel krillissä ihan itsekseen, ei niitä biffejä tarvii alvariinsa tökkiä.

Ihan vaan ohis, joka ihmettelee kuin vaikeeta joillekin grillaaminen voi olla

Vierailija
8/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan nurkan takaa? Kyllä ottaisin jotenkin asian esille kauniisti ja syyttelemättä kun tilanne on tasaantunut ja kysyisin että onko hänellä huolia tms? Ja eikö hän nähnyt mitään outoa käytösessään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi