Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksanut lukea Anna Kareninaa

Vierailija
31.05.2011 |

tajuttoman tylsä ja pitkäveteinen kirja.

En ymmärrä miten jotkut ovat sen jaksaneet lukea.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin maailma siihen kaatuu.

Vierailija
2/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Kareninan pääpointti ei ole romanssi vaan tostoilainen filosofia. Aivan varmasti on tylsä kirja, jos odotti vaai seurapiiriromanssia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Kareninan pääpointti ei ole romanssi vaan tostoilainen filosofia. Aivan varmasti on tylsä kirja, jos odotti vaai seurapiiriromanssia.

Vierailija
4/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut sen kahdesti :) Molemmilla lukukerroilla sain uusia asioita siitä irti.

Mutta ymmärrän tietysti, ettei se kaikkiin kolahda. Harva kirja taitanee olla sellainen, josta kaikki tykkäävät.

Vierailija
5/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomia suosikkejani. Rikos ja rangaistuskin menee, mutta on hieman kuivempi. Eikä kenenkään tarvitse viisastella, että niillä on eri kirjoittaja, tiedän kyllä.

Vierailija
6/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosien jälkeen. Kokeile jaksaisitko paneutua Kirjoituksia kellarista-teokseen! On ohut ja filosofinen. :)

Vierailija
7/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä kerralla olin teini. Juutuin ensimmäiseen lauseeseen: "Jokainen onnellinen perhe on onnellinen samalla tavalla ja jokainen onneton perhe onneton omalla tavallaan" tms. Juu, liian filosofista, kiitos.

Sitten yritin uudestaan n. 30 vuotiaana. Silloin luin n. 3/4 kunnes kyllästyin niihin verhon hapsujen kuvailemiseen.

Ehkä sitten kun olen 60 v.?

Vierailija
8/8 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten yritin uudestaan n. 30 vuotiaana. Silloin luin n. 3/4 kunnes kyllästyin niihin verhon hapsujen kuvailemiseen.

Minusta Tolstoi kuvailee miljöötä sangen vähän verrattuna muihin aikalaisiinsa. Kuvailu keskittyy enemmän henkilöhahmojen ajatuksenjuoksuun.

Tietysti tietynlainen yksityiskohtaisuus kuuluu realismin ajan kirjaperinteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi