Mistä voisin ostaa tyhjiä kirjoja?
Siis sellaisia päiväkirja-tyyppisiä. Mutta joissa ei ole valmiita viivoja. Minulla on ollut tapana kakarasta asti kirjoitella hyvien laulujen sanoja sellaiseen kirjaan, aika paksuun, jonka joskus sain sisters clubista. Mutta nyt se on täynnä enkä löydä mistään uutta! Mieluiten tilaisin jostain netistä, kun kaupunkiin on matkaa. Osaako joku auttaa?
Siis sellainen A5-kokoinen 3-4cm paksu kirja jossa on tyhjät sivut, ei siis viivoja.
Kommentit (4)
Eiköhän niitä löydy ihan vaikka prismoista ja cittareista, tai sitten ihan kirjakaupasta (suomalainen kirjakauppa tms.)
www.paivakirjakauppa.fi
tuolla on ihania päiväkirjoja ?
todella monta erilaista.
Hinnat 5-100 €, mutta noi 100€ on sitten ihan kultakansisia, D&G päiväkirjoja yms.. eli tuollainen mitä kuvailet niin lähtee varmaan kympillä. Katso itse.
käy Tiimarissa, siellä on usemmankinlaisia tyhjiä kirjoja. Markettien kirjoissa ja vihoissa tuppaa yleensä olemaan viivat tai ruudut, paras valikoima on Tiimarissa.
Tiedän, kun asperger-poikani kirjoittaa ja piirtää itse kirjoja, eikä halua viivoja... on siten tullut kierreltyä kauppa jos toinenkin.
Katso vaikka Akateemisen nettisivuilta.