Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vialla? 24v todella haluttu, hyvännäköinen ja ihana

Vierailija
31.05.2011 |

mies ei ole koskaan seurustellut. Naiset todellakin lakoavat sen eteen ja sillä olisi ottajia joka sormelle.

Asuu omillaan, on töissä, on sosiaalinen jne.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis todellakin neitsyt edelleen. Homous on käynyt mielessä useammin kuin kerran, vaikkei mikään siihenkään suuntaan viittaa.

Ei ole kiinnostunut mistään autoista tai moottoripyöristä.

Ei ole ujo, eikä luonnevikainen. Kaikki ominaisuudet kuin täydellisen miehen oppikirjasta. Huomaavainen, kohtelias, sivistynyt, osaa myös rellestää, on hauska.

Ei ole sisäänpäinkääntynyt. Ei ole koskaan sanonut, ettei haluaisi seurustella.

ap

Vierailija
22/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi pikkuhiljaa löytyä syy... Nuorimies ei millään keksinyt, mitä hän voisi naisten kanssa treffeillä tehdä tai harrastaa, koska mikään muu kuin seksi ei kiinnostanut. Ei seurustelu, ei sitoutuminen, ei edes naisten/tyttöjen persoona. Kas kummaa samanikäiset naiset odottivat jo muutakin.

Kyseessä hyvännäköinen, kauppakorkeaa käyvä, urheilullinen, varakas, hyväkäytöksinen (töissä, en tiedä tyttöjen kanssa), kaikinpulin joka äidin toivevävy. Mutta ihan teini mieleltään sitten loppujen lopuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis todellakin neitsyt edelleen. Homous on käynyt mielessä useammin kuin kerran, vaikkei mikään siihenkään suuntaan viittaa. Ei ole kiinnostunut mistään autoista tai moottoripyöristä. Ei ole ujo, eikä luonnevikainen. Kaikki ominaisuudet kuin täydellisen miehen oppikirjasta. Huomaavainen, kohtelias, sivistynyt, osaa myös rellestää, on hauska. Ei ole sisäänpäinkääntynyt. Ei ole koskaan sanonut, ettei haluaisi seurustella. ap

Vierailija
24/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään syytä epäillä tätä. Olen tutustunut mieheen jo 13-vuotiaana.

Vierailija
25/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään syytä epäillä tätä. Olen tutustunut mieheen jo 13-vuotiaana.

Mikset itse ota sitä ??