Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toivoisit vieraiden tuovan sairaalaan tuliaisina kun olet juuri synnyttänyt?

Vierailija
31.05.2011 |

Monta kaveria viimeisillään juuri nyt, vinkkejä kaivataan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalan ruuat ovat oikeasti kamalaa laitosruokaa. Kunpa joku olisi tuonut vaikka pienen herkkukorin, jossa on hyviä suolakeksejä, rypäleitä, paria hyvää juustoa ja vaikkapa hyvää suklaata. Nam...

Tai sitten kevyttä lukemista. Mihinkään kovin syvälliseen ei jaksa keskittyä parin tunnin yöunilla, mutta vaikkapa muutama uusi naistenlehti tai hauska novellikokoelma olisi mukava.

Tai sitten jotain, jonka itse vein siskolleni: latasin Ipodiini hänen lempimusiikkiaan ja pari uutta albumia ja vein hänelle kuunneltavaksi sairaalaan. Sai palauttaa, kun halusi (kuunteli puolisen vuotta ja toi sitten).

Vierailija
42/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähtenyt imetyksen sallima 'painonpudotus' heti laitokselta, eli jotain hedelmiä yms voi toki tuoda.

Mulla on myös pakattuna omat rasvat ja suihkugeelit yms tonne kassiin jo :)

Jotain lehtiä, miksei, vaikka kasan jos ostaa divarista :D kyllä mulla ainakin on sairaalassa ollut vaan AIKAA, siellähän on täyspalvelu, tarvi itse kuin hoitaa vauvaa, pedata ja vääntäytyä syömään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halunnut mitään syötävää. Sairaalassa sai liikaakin ruokaa. Enkä kukkia ärsytti vaan kantaa niitä pois sieltä. Muutenkin pyysin vaan lähintä ystävääni käymään ja se ystävän käynti ja juttelu hetki oli ihana.

Vierailija
44/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvakorut, kukkia, kasvojen tai vartalon hoitoon jotakin (kuorintavoide, kosteusvoide), lukemista, karkkia...

Vauvalle leluja pinnasänkyyn

Vierailija
45/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi, kyse ei ole määrästä, vaan laadusta.

Vierailija
46/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei käyny kuin kerran ja anoppi apin kanssa myös. Omat vanhempani kävivät pari kertaa... :(

Ei sinne vaan saanut tulla kavereita. Ja tylsää oli kuin missä! Huonekaveri oli ujo ja hiljainen, joten kolme päivää joutu puhumaan vain nukkuvalle vauvalle tai silloin tällöin kuulumisia kysyvälle hoitajalle.

Olisin toivonut synnärille jotain ihania hedelmiä joita ois voinu napostella telkkua katellessa. Ja suolapähkinöitä tms. pähkinöitä. Mitään herkkuja ei tehnyt edes mieli (etenkään suklaata!) kun näki sen kamalan löllön mikä synnytyksen jälkeen jäi vielä vyötärölle! *yök!*

Mehuja tms. juomia ois kans ollu kiva juoda, kun oli koko aika jano.

Ja kukat loi kivaa tunnelmaa siihen omaan sairaalanurkkaan. Sekä kortit! :) Varsinkin lapsen tekemä onnittelukortti oli tosi sulonen..

Tavallaan ois ollu kiva saada vaik hesari tms. sanomalehti lapsen syntymäpäivältä. Sen ois voinu ottaa kotiin muistoksi (sitten vuosien päästä ois voinu lapsen kanssa yhdessä lukea mitä kaikkea sillon olikaan maailmalla meneillään, kun hän syntyi :D )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi