Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako enää laittaa huutikseen lastenvaatteita?

Vierailija
17.06.2011 |

Piti laittaa huutikseen hyvissä ajoin ennen kevätjuhlia mutta miten se sitten unohtui...

Olisi paljon hyväkuntoista lasten kesävaatetta, juhlamekkoja yms. Aika paljon Zaraa, Monsuunia ja pojille Gantia, Timberiä jne.

Ostaako kukaan enään tässä vaiheessa kesää kun aletkin alkavat?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääköhän säästää ensi kevääseen vai ostaako joku vielä kesävaatetta?

Vierailija
2/7 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en huutiksesta, sillä täältä on saanu lukee toisten kokemuksii siitä...ja kaikki ei oo ollu hyvii....mutta joku toinen voi tykätä ostaa sieltä...tää on vaan mun mielipide...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asialliselta myyjältä. Siellä on niitä taukkeja pilvin pimein, mutta kyllä sen fiksut ostajat huomaa, kuka on fiksu myyjä.

Vierailija
4/7 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

upouusi lila/vaal.pun. kik kid trikoohaalari lyhyillä hihoilla koko 62 ja hintaa olis 12 e, löytyis myös Metsola kuin uusi oranssi frotee t-paita koossa 98 ja hintaa ois 14 e jne. miltä kuulostaa? tuo kik kid haalari maksoi uutena jotain 40 e, metsola paitakin jotain 24 e tienoilla. Paljon muutakin löytyis.

Vierailija
5/7 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä haluat. Haluatko päästä eroon vai haluatko karkottaa ihmisiä ?

Itselläni on takana yli 400 kauppaa, ehkä lähemmäs 500 ja olen huomannut että kannattaa heti ajoissa miettiä teenkö mä tällä mitään. Ja hei, tuskin pienillä lasten vaatteilla enää mitään tee.

Mä laitoin viime syksynä Ticketin talvihaalarin myyntiin hinta 5 e, minimi 3 e korotus ja sain siitä lähemmäs 100 euroa.

Jos ajattelet tarkoitus on päästä eroon laita pieni lähtöhinta. Huutiksessa huutajia on, eli liian halvalla et joudu myymään. Jos hinta alkaa alhaalla silloin huutajia tulee monia ja hinta voi nousta tosi korkeelle. Korkea lähtöhinta alunperin karsii paljon huutajia.

Vierailija
6/7 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä haluat. Haluatko päästä eroon vai haluatko karkottaa ihmisiä ? Itselläni on takana yli 400 kauppaa, ehkä lähemmäs 500 ja olen huomannut että kannattaa heti ajoissa miettiä teenkö mä tällä mitään. Ja hei, tuskin pienillä lasten vaatteilla enää mitään tee. Mä laitoin viime syksynä Ticketin talvihaalarin myyntiin hinta 5 e, minimi 3 e korotus ja sain siitä lähemmäs 100 euroa. Jos ajattelet tarkoitus on päästä eroon laita pieni lähtöhinta. Huutiksessa huutajia on, eli liian halvalla et joudu myymään. Jos hinta alkaa alhaalla silloin huutajia tulee monia ja hinta voi nousta tosi korkeelle. Korkea lähtöhinta alunperin karsii paljon huutajia.

siksi vaan kun nuo hinnatkin jo niin halvat kun luulis olevan suosittuja. Mut joo, ehkä laitan halvemman lähdön mut toisaalta tuon halvemmalla en haluis myydä, enemmin säästäisin mahdollisille tuleville lapsille. Mut rahaa tarttisin joten siksikin myisin.

Vierailija
7/7 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä http://bit.ly/netti-huuto on yksi vaihtoehto nettihuutokaupoille. Lastenvaatteita tuolla ei välttämätä juuri ole, mutta kaikenlaista muuta mielenkiintoista kylläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi