Mitä toivoisit vieraiden tuovan sairaalaan tuliaisina kun olet juuri synnyttänyt?
Monta kaveria viimeisillään juuri nyt, vinkkejä kaivataan.
Kommentit (46)
Ja vaikka just jotain lehtiä tms. Toki tykkään kovasti myös vaatelahjoista vauvalle :-)
Ja olisin ikionnellinen, jos sairaalaan pääsisi kavereitakin. Ei vaan pääse muut kuin oma perhe ja isovanhemmat (TAYS) :-(
vierailulle muut kuin lapsen isä ja sisarukset. Ja silloin kyllä riittää pelkkä läsnä olo! Oikeasti en olisi muita halunnutkaan synnärille.
kevyttä luettavaa, esim. seiskan tai jonkun hömppänaistenlehden.
Jokin kuivahedelmäsekoitus olis kanssa kiva.
voi sietää muita äitejä enkä niiden pentuja.
PIZZAA :D! Ei täälläkään pääse kaverit katsoon kuin osaston vierailutiloihin, huoneisiin ei asiaa kuin lähimmillä.
bodeja ja housut, ihan tavallisia vaatteita, mutta enempi tytölle sopivia, mikä on ihanaa. Koot 56-62. Pienempiä ei ainakaan kannata hankkia. Sattui olemaan iso vauva, niin yhtä bodya en paljoa ehtinyt käyttää. 62-68 koot ehkä parempia tai ostaa yksi eri kokoihin. Toisaalta ihana saada pieniä vaatteita, joita ei ehkä itse jaksa lähteä ostamaan siis tyttövaatteita. Minusta se oli ihanaa, vaikka vaatteita on ennestäänkin, kovin paljoa uusia kun en etukäteen hankkinut. En nyt muuta viitsi yrittää keksiä.
Suklaata, karkkia, jotain syötävää ja lukemista.
keitä saa tulla katsomaan ja milloin. On sairaaloita, joihin saa mennä kuka vaan ja suunnilleen mihin aikaan tahansa.
Itse synnytin sairaalassa, jossa ei ollut rajoituksia vierailijoiden suhteen. Vierailuaikakin oli perustettu vasta vähän aikaa sitten.
Tosi paljon vaihtelee tuo, haluavatko vanhemmat vieraita sairaalaan. Toiset ehdottomasti haluavat katsomaan, toiset ehdottomasti eivät. Itse olin etukäteen ajatellut, ettemme vieraita sairaalaan tahdo, vaan vasta kotiin... mutta kun vauva oli syntynyt ja yksi yö oli toivuttu, halusinkin näyttää koko maailmalle ihmeellisen vauvamme, ja sitten kutsuimmekin ihmisiä sairaalaan... :)
olisin ilahtunut ihan kaikesta muistamisesta. Kukat ja herkut ehkä niitä parhaimpia.
Joku kertoi, ettei synnytyksen jälkeen ehdi lukea. Mitä ihmettä? Sairaalassa ainakin ehtii, vauva nukkuu paljon. Kotona vasta ehtiikin, jos vauva on esikoinen. Luin sairaalassa kirjaa, lapsen isä toi myös lehtiä.
Tämä synnytyssairaaloiden vierailupolitiikka on niin epä tasa-asrvoista. Meillä edes isovanhemmat ei saa tulla.
soitteli että voiko tulla synnärille kakaraa kattomaan.
ainakin pääkaupunkiseudun kaikilla (tietääkseni) synnäreillä vierailla kaverit ja ketkä nyt haluaakin.
mitään "pelkkiä" tuttavia en sinnä todellakaan olisi kaivannut, mutta läheisimmät ystävät herkkulahjoineen, kyllä kiitos.
Mulle tuotiin tuoreita berliininmunkkeja ja mums, että ne maistui tajuttoman hyviltä silloin.
Vaikka pitsaa tai hampurilaisia, ei niillä sairaalan annoksilla tullu ku kiukkuseks.
niin ruusuja, söpöjä vauvan vaatteita, suklaata ja muuta evästä, mitä voi syödä jos nälkä yllättää.
Synnärillä on niin tajuttoman tylsää, että itse olen kaivannut seuraa ja lukemista ihan älyttömästi. Onneksi omat ystäväni ja sukulaiset ovat käyneet katsomassa :)
Lisäksi olen ollut aina niin nälkäinen, että vatsa on kurninut aamusta iltaan. Herkut ovat siis kelvanneet.
näin minäkin olen ymmärtänyt.
Ei ainakaan keski-suomessa saa tulla kuin lapsen isä ja sisarukset. Mummo ja ukkikin saa käydä vaan käytävällä olevassa vierashuoneessa pika visiitillä tiettyyn aikaan.
Jos joku olis älynnyt tuoda mäkkärin tai subin niin olisin ollut kiitollinen. Olin kuolla nälkään siellä. Miehen tuoma suklaa oli ihanaa.