Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toivoisit vieraiden tuovan sairaalaan tuliaisina kun olet juuri synnyttänyt?

Vierailija
31.05.2011 |

Monta kaveria viimeisillään juuri nyt, vinkkejä kaivataan.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttäneiden osastolla edes sallita, muita kuin oma perhe.

näin minäkin olen ymmärtänyt.

Ei ainakaan keski-suomessa saa tulla kuin lapsen isä ja sisarukset. Mummo ja ukkikin saa käydä vaan käytävällä olevassa vierashuoneessa pika visiitillä tiettyyn aikaan.

Jos joku olis älynnyt tuoda mäkkärin tai subin niin olisin ollut kiitollinen. Olin kuolla nälkään siellä. Miehen tuoma suklaa oli ihanaa.

Vierailija
22/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka just jotain lehtiä tms. Toki tykkään kovasti myös vaatelahjoista vauvalle :-)

Ja olisin ikionnellinen, jos sairaalaan pääsisi kavereitakin. Ei vaan pääse muut kuin oma perhe ja isovanhemmat (TAYS) :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailulle muut kuin lapsen isä ja sisarukset. Ja silloin kyllä riittää pelkkä läsnä olo! Oikeasti en olisi muita halunnutkaan synnärille.

Vierailija
24/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevyttä luettavaa, esim. seiskan tai jonkun hömppänaistenlehden.

Vierailija
25/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin kuivahedelmäsekoitus olis kanssa kiva.

Vierailija
26/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sietää muita äitejä enkä niiden pentuja.

Vierailija
27/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIZZAA :D! Ei täälläkään pääse kaverit katsoon kuin osaston vierailutiloihin, huoneisiin ei asiaa kuin lähimmillä.

Vierailija
28/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

bodeja ja housut, ihan tavallisia vaatteita, mutta enempi tytölle sopivia, mikä on ihanaa. Koot 56-62. Pienempiä ei ainakaan kannata hankkia. Sattui olemaan iso vauva, niin yhtä bodya en paljoa ehtinyt käyttää. 62-68 koot ehkä parempia tai ostaa yksi eri kokoihin. Toisaalta ihana saada pieniä vaatteita, joita ei ehkä itse jaksa lähteä ostamaan siis tyttövaatteita. Minusta se oli ihanaa, vaikka vaatteita on ennestäänkin, kovin paljoa uusia kun en etukäteen hankkinut. En nyt muuta viitsi yrittää keksiä.

Vierailija
29/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata, karkkia, jotain syötävää ja lukemista.

Vierailija
30/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitä saa tulla katsomaan ja milloin. On sairaaloita, joihin saa mennä kuka vaan ja suunnilleen mihin aikaan tahansa.

Itse synnytin sairaalassa, jossa ei ollut rajoituksia vierailijoiden suhteen. Vierailuaikakin oli perustettu vasta vähän aikaa sitten.

Tosi paljon vaihtelee tuo, haluavatko vanhemmat vieraita sairaalaan. Toiset ehdottomasti haluavat katsomaan, toiset ehdottomasti eivät. Itse olin etukäteen ajatellut, ettemme vieraita sairaalaan tahdo, vaan vasta kotiin... mutta kun vauva oli syntynyt ja yksi yö oli toivuttu, halusinkin näyttää koko maailmalle ihmeellisen vauvamme, ja sitten kutsuimmekin ihmisiä sairaalaan... :)

Vierailija
31/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin ilahtunut ihan kaikesta muistamisesta. Kukat ja herkut ehkä niitä parhaimpia.

Joku kertoi, ettei synnytyksen jälkeen ehdi lukea. Mitä ihmettä? Sairaalassa ainakin ehtii, vauva nukkuu paljon. Kotona vasta ehtiikin, jos vauva on esikoinen. Luin sairaalassa kirjaa, lapsen isä toi myös lehtiä.

Vierailija
32/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä synnytyssairaaloiden vierailupolitiikka on niin epä tasa-asrvoista. Meillä edes isovanhemmat ei saa tulla.

Vierailija
33/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitteli että voiko tulla synnärille kakaraa kattomaan.

Vierailija
34/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin pääkaupunkiseudun kaikilla (tietääkseni) synnäreillä vierailla kaverit ja ketkä nyt haluaakin.

Vierailija
35/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään "pelkkiä" tuttavia en sinnä todellakaan olisi kaivannut, mutta läheisimmät ystävät herkkulahjoineen, kyllä kiitos.

Vierailija
36/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuotiin tuoreita berliininmunkkeja ja mums, että ne maistui tajuttoman hyviltä silloin.

Vierailija
37/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pitsaa tai hampurilaisia, ei niillä sairaalan annoksilla tullu ku kiukkuseks.

Vierailija
38/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ruusuja, söpöjä vauvan vaatteita, suklaata ja muuta evästä, mitä voi syödä jos nälkä yllättää.

Vierailija
39/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista oli puutetta.

Vierailija
40/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnärillä on niin tajuttoman tylsää, että itse olen kaivannut seuraa ja lukemista ihan älyttömästi. Onneksi omat ystäväni ja sukulaiset ovat käyneet katsomassa :)

Lisäksi olen ollut aina niin nälkäinen, että vatsa on kurninut aamusta iltaan. Herkut ovat siis kelvanneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi