Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toivoisit vieraiden tuovan sairaalaan tuliaisina kun olet juuri synnyttänyt?

Vierailija
31.05.2011 |

Monta kaveria viimeisillään juuri nyt, vinkkejä kaivataan.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muistavat vain vauvaa.

Äidille suklaata, joku kiva lehti (kirjoja ei ehdi lukea), kaunis koru.

Vierailija
2/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin synnyttänyt. Olisivat voineet tuoda vaikka terapeuttini paikalle tai korvatulpat. Niitä eniten kaipasin sairaalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luettavaksi, pientä naposteltavaa.

En itse haluaisi mitään sen enempää, kun kuiteskin lähtisin kotiin pian.

Vierailija
4/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaveritkin ovat saaneet pysyä poissa sairaalasta. Ehtii sitä nähdä myöhemminkin. Sairaalassa en ole viettänyt kenenkään lapsen syntymän jälkeen kuin pari päivää. En ottanut sinne kyllä kavereita kyläilemään... Ihan mielelläni vaan ole ollut rauhassa vauvan kanssa siellä. Isän ja muut lapset kyllä olen ottanut mielelläni vastaan kun ovat käyneet katsomassa. En muita ole kyllä sinne kaivannut.

Älä ainakaan tuppaudu, jos eivät ihan itse oma-aloitteisesti soita ja pyydä käymään.

Vierailija
5/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin synnyttänyt. Olisivat voineet tuoda vaikka terapeuttini paikalle tai korvatulpat. Niitä eniten kaipasin sairaalassa.

Me on jo juteltu asiasta kavereiden kanssa ja yhtä lukuunottamatta muut toivoivat vieraita sairaalaan. Aika käy kuulemma pitäksi kun mies ei voi siellä juuri olla, koska kotona on vanhempia lapsia myös.

ap

Vierailija
6/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pikkuruinen pullo kuoharia. Oli ihanaa saada vauvalle lahjoja, itselle lehtiä ja namia.

Vierailija
7/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä hemmottelua äidille siis. Ei lehtiä, ei niitä sitten enää synnytyksen jälkeen ehdi lukea.

Vierailija
8/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lukemista, joskus siellä on aika vanhojakin lehtiä :) tai jos tykkää ristikko lehdistä

Vierailija
9/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse en myöskään halunnut sairaalaan ketään eikä kuopusta synnyttäessä onneksi kukaan sinne saanut tullakkaan kiitos sikalentsun :DD

Vierailija
10/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttäneiden osastolla edes sallita, muita kuin oma perhe.

Vierailija
11/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on saanut esikoisen, niin silloin sellaista mitä ei itse olisi tajunnut hankkia/ottaa mukaan: korvatulpat, nännirasvaa ja luumupussi...

Jos taas on jo niitä aiempia niin noiden tarve oli hyvin todennäköisesti tiedossa, joten sitten jotain hemmottelua: suklaata, karkkia, mukava lehti.

Ja kun menet kotiin käymään niin ilmoita hyvissä ajoin tuovasi kahvin kanssa tarjottavat mukanasi. Se on se paras tuominen, niin äidin ei tarvitse yrittää loihtia tarjottavaa.

Vierailija
12/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa mennä kuka vaan katsomaan sairaalaan? ruotsissa ei pääse muut kuin isä...

Vierailija
13/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä hemmottelua äidille siis. Ei lehtiä, ei niitä sitten enää synnytyksen jälkeen ehdi lukea.

Niitä jäi vielä kotiinkin luettavaksi.

Suklaa tuli korvistakin. Tarjosin sit sitten vieraille itselleen :)

Vierailija
14/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

he tule sairaalaan. Toivoisin, että he tulisivat meille kotiin, mutta vasta vähän ajan päästä. Jos heti haluaa jollain tavalla muistaa niin voi laittaa tekstarin tai kortin, mutta kyläilyt tehdään vasta sitten, kun äiti on toipunut ja ehtinyt kotiin ja koko muukin perhe on ehtinyt tottua uuteen tulokkaaseen. Sitten ennen ennen kuin kaverit tulevat kylään, he voivat kysyä, mitä äiti ja/tai vauva tarvitsevat/haluavat.

Vierailija
15/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoin että vieraat ois tuoneet hyvää juotavaa mukanaan (kivennäisvesiä lähinnä) koska runsas juominen on tärkeää mut se sairaalan mehu vaan on pahaa. Lisäksi herkkuja, joita oli kiva napostella.

Vierailija
16/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatikka sitten kaverit

Vierailija
17/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutkin herkut olivat tervetulleita!

Vierailija
18/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on jo juteltu asiasta kavereiden kanssa ja yhtä lukuunottamatta muut toivoivat vieraita sairaalaan. Aika käy kuulemma pitäksi kun mies ei voi siellä juuri olla, koska kotona on vanhempia lapsia myös. ap

meillä on päässyt vaan vauvan vanhemmat, isovanhemmat ja sisarukset

Vierailija
19/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin SatKS sallii synnyttäneiden osastolle vain oman perheen (puoliso, lapset) vierailut. Edes isovanhemmat eivät saa osastolla vierailla. Toki voitte treffit sopia osaston ulkopuolelle jos niin kova hinku on tavata heti synnytyksen jälkeen.

Ymmärrän vierailukiellot oikein hyvin. Itse kärsin siitä, että huonekaverilla ramppasi vieraana kaverit, isovanhemmat, kummit ja liekö olleet kumminkaimatkin. Mulle oli tehty sektio, olin tosi kipeä ja väsynyt. Olin kuitenkin niin hienotunteinen, että en huomauttanut huonekaverille asiasta ... olis kai pitänyt olla inhottava akka ja sanoa, että liikaa vieraita. Huone oli niin onnettomasti varusteltu, että edes väliverhoja ei ollut, että olisi saanut piilossa vieraiden katseilta imettää. Tosi nöyryyttävää.

Äidin ilahduttaminen on ok. Voisitko laittaa isän mukana jotain pientä lahjaa menemään ja jättää itse menemättä.

Vierailija
20/46 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko herkkua äidille tai käytännöllistä vauva-arkeen. Vauvan vaate / lahjakortti johonkin hemmotteluun / nettikauppaan... Kukat myös kivoja.

Ei mitään mömmöpurkkeja, kuka haluaa vieraan valitsemia aineita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän