Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Galluppi - Minkä ammatin edustajan kanssa haluaisit olla naimisissa?

Vierailija
31.05.2011 |

Jos saisit valita, minkä ammatin edustajan ottaisit puolisoksesi?

tai

Minkä ammatin valitsisit nykypuolisollesi?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä lääkäri on köyhä, mutta spesialisteilla ja pitkänmatkan lentäjillä on hyvät palkat.

Lentäjillä taitaa kuitenkin olla morsian joka satamassa elätettävänä.

Astronautti vois kans kiinnostaa...

Tai formulakuski, siihä on taas se kuolemanpelko läsnä... vaikeaa.

Otan sen mitä kiinni sain.

Vierailija
22/39 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astronautti vois kans kiinnostaa... Tai formulakuski, siihä on taas se kuolemanpelko läsnä... vaikeaa. Otan sen mitä kiinni sain.

No ota se astronautti, siinä kun ei ole mitään käytännön riskiä ammatinharjoittamisessa (niinkuin formulakuskeilla)..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku haluaisi insinöörin? Olen ajatellut, että naiset kavahtavat jo insinööri-sanaa :)

t. vapaa, melko inhimillinen insinöörimies

Vierailija
24/39 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomat pitkiä, ei koskaan tarvi miettiä lastenhoitoja. Päivät lyhyitä, mies on paljon kotona ja lasten hoitopäivät pysyy lyhkäsinä. Perheen kannalta täydellistä! Ne muut ominaisuudet miehessä on sitten niitä, joiden takia MINÄ haluan hänen kanssaan olla. Ne hänessä olisi, vaikka olisi ammatiltaan mikä tahansa.

Vierailija
25/39 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomat pitkiä, ei koskaan tarvi miettiä lastenhoitoja. Päivät lyhyitä, mies on paljon kotona ja lasten hoitopäivät pysyy lyhkäsinä. Perheen kannalta täydellistä! Ne muut ominaisuudet miehessä on sitten niitä, joiden takia MINÄ haluan hänen kanssaan olla. Ne hänessä olisi, vaikka olisi ammatiltaan mikä tahansa.

Vierailija
26/39 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään eläimistä, ja olisi kiva, jos voisi hoitaa kaikki pihalta löytyneet havvoittuneet otukset kuntoon. Viime kesänä meillä esim. oli haavoittunut siili, jonka toimitimme Korkeasaareen.

Vierailija
27/39 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(raksamies tai sähköasentaja tms.) tai sit opettaja.

Vierailija
28/39 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri ja melko rankkaa on välillä. Ainaiset päivystykset ja väikkärin teko ym koulutuksissa juokseminen. Kaiken huippuna meillä pätee lausahdus "suutarin lapsella ei ole kenkiä". Nyt ottaisin kätevän duunarin ehdottomasti!

Vierailija
29/39 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joku muu, joka kirjoittaa työkseen. Vaikka kirjailija. Kunhan ei olisi kovin juoppo ;)

Vierailija
30/39 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväpalkkainen ja -kroppainen hieroja, joka hoitelisi kotonakin voisi olla kiva :)

Vierailija
31/39 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lääkäri. Joku ammattiurheilija ois myös kiva, hyvä kroppa ja hyvät tulot ;)

Vierailija
32/39 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartteeko sitä edes perustella :) Tosin mulla on ihana lääkärimies, polvet hyytelöä kun ajattelenkin sitä valkosessa takissa... En vaihtais omaani mihinkään!

Vierailija
33/39 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainittu jo sekä minun että mieheni ammatit. :)

Itse voisin mielelläni ottaa arkkitehdin! Siinä yhdistyisi äly ja luovuus.

Vierailija
34/39 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon omaa aikaa ilman miestä.

Vierailija
35/39 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä erinäisten rakennusprojektien kanssa painiessa tulee kyllä ykkösvaihtoehtona mieleen raksamies! Sellainen joka osaisi itse tehdä vaikka talon, ja vielä tykkäisi siitä. Sanomattakin lienee selvää, että nykyinen mieheni EI OLE rakennusalan ihmisiä :-D

Vierailija
36/39 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex on sellainen. Poissa joka ikinen pyhä, juhannus, vappu ym. joulua lukuunottamatta, lisäksi illat ja viikonloput ja päivät nukkuu. Tuloista ei mitään varmuutta eikä ees mitään todellisuuden tajua, jollain 6000e apurahalla katsoo pärjäävänsä perheellisenä 2 vuotta eikä oikeat työt huvita joten jos ei ole keikkaa niin vaimo elättää ne ajat. Niinä aikoina ei sit kuitenkaan ola kotona enempää vaan tehään kaikenlaista pr:rää ja projektia jotta keikkaa tulisi.

Niin ja sitten kun on vähän nimeä niin on 20v naisia tyrkyllä, ihan sama ees minkä näkönen tms. ja pettäminen taitaa olla niillä ammattitauti.

Juu ei enää ikinä kiitos. Jollain klassisella muusikolla voi olla eri meininki kyllä.

Jos on pakko sanoa joku ammatti niin oliskos sitten se inhimillinen insinööri:)

Vierailija
37/39 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin sitten varmaan kunnollisesti korjatut hampaat.

Vierailija
38/39 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töiden jälkeen rempata kotona. Hetkessä olisi uudet tapetit seinässä ja kaakelit vaihdettu :)

Oma traktorikuskimieheni on kyllä mukava, mutta niistä hommista ei oikein ole kotona iloa.

Vierailija
39/39 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkäpä saisi helpommin kunnollista hoitoa. Työaikoihin yms. en ota kantaa.