Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kehoon syntyä avanne itsekseen?

Vierailija
31.05.2011 |

Siis en tarkoita mitään suoli tunkeutuu ihosta läpi-juttua vaan että ihoon tulee vaan reikä. Miehellä ilmestyi sellainen nivusiin eilen, tai ainakin eilen sitä minulle näytti että mikähän tämä on. Ihan järkyn näköinen, pelkkä reikä siinä ihossa ja erittää hiukan jotain nestettä. Ei ole kipeä, mutta kirvelee kuulema jos siihen suihkuttaa vettä suoraan.

Yhdelle tutulle puhuin asiasta, hän sanoi että "ettei vaan olis alkanut kehittää avannetta siihen".

Mies on kyllä menossa lääkäriinkin, mutta ajattelin tätä vaan tässä itsekseni kotona (ja kehittelen kaikkia kauhukuvia).

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestunut ap.

Vierailija
2/9 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se turvoksissa/punainen/tms? Minkäväristä neste on? Missä kohtaa nivusta tuo reikä on? Miten lähellä on esim peräaukkoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aika kaukana peräaukosta.

Eilen ei ollut punainen, iho oli ihan normaalinväristä sen ympäriltä. ihossa oli vaan reikä josta näkyi siään jotain vaaleanpunertavaa, ja reikä hieman eritti jotain väritöntä nestettä, tosi vähän tosin sitäkin.

Mies on nyt töissä joten en tiedä onko reikä ärtynyt eilisillan jälkeen.

En ole ennen nähnyt vastaavaa ihoreaktiota joten siksi varmaan oidän sitä järkyttävänä.

Vierailija
4/9 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies raapii niitä jatkuvasti kun on kotona, iho on selvästi ärtynyt nivusista. Luuli itse että on vaan raapinut ihon rikki ja siksi kirvelee suihkussa, mutta kyllä se jotain ihan muuta on kuin rikki raavittu iho.

tv ap taas (ja oli myös edellinen)

Vierailija
5/9 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ihan järkyttynyt kun en ollut moisesta koskaan kuullut. Lääkäreiden mukaan oli ihan vaaraton, ommeltiin päiväkirurgiassa selkäydinpuudutuksessa umpeen.

Yökkis juttu kyllä, mutta Kirurgisesta sairaalasta sanoivat, että joka päivä tekevät vastaavia leikkauksia useita. Eli aika yleinenkin kai on.

Vierailija
6/9 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

operaatioita tehdään puudutuksella?

Kyselee sivusta seurannut.

Vierailija
7/9 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi tutkia, minne fistelin toinen pää menee ja voidaanko sille tehdä jotain.

Vierailija
8/9 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tollanen ommellaan selkäydinpuudutuksessa kun isompiakin operaatioita tehdään puudutuksella? Kyselee sivusta seurannut.

ei ole kyse mistään pikkujutusta.

Vierailija
9/9 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehellesi tehtiin? Kuin myös itselleni on tullut nivuseen tämmöinen fisteli.. Lääkärissä olen käynyt, ja jatkotutkimuksiin on meno..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi