Mua vähän ahdistaa,vloppuna bileet naisten kesken ja minä olen ainut pullukka :(
Muut ovat sellaisia todella kauniita ja näyttäviä, tulee sellainen "kuka ei kuulu joukkoon olo" :/ Tekisi mieli jättää menemättä, mutta toisaalta kaipaan uusia ystäviä, olen juuri muuttanut..
Kommentit (6)
Tiedän, että itseään tarkkailee aina suurennuslasilla, mutta tuskin sinä oikeasti olet niin erilainen muiden mielestä. Ehkä eniten pullukka, mutta se on varmasti sinulle isompi juttu kuin jollekin muulle. Joku toinen on mielestään huonoihoisin, kolmas pienirintaisin jne.
SInne vaan, ole oma itsesi, juhli ja tutustu ihmisiin. Älä mieti turhia ongelmia.
Olet kaunis juuri sellaisen kun olet ja muista iloista ihmistä on mukavampi katsella kun murjottavaa, eli kannat kattoon ja hymyä huuleen!Pidä hauskaa:)
..usein sama ongelma, varsinkin vähän vieraampien ihmisten kanssa. Mutta sitten aina muistan, että olen kuitenkin terve, kasvoista ihan kaunis ja huumorintajuinen eli minulla on usein hauskaa kuitenkin ja pidän ihmisistä ja usein ihmiset viihtyvät myös minun kanssani.
Eli sitten huomaankin miten paljon nautin illasta vaikka etukäteen olin surrut sitä :) Ja toisaalta surrut ns. turhaa asiaa.
Tsemppiä sinulle :)
ihan noin mustavalkoista ole, että kaikki muut on tosi kauniita ja hoikkia ja sinä ruma ja lihava? Sinä ehkä näet tilanteen eri tavalla. Kaikissa meistä on vikoja ja tuskin tosiaan muut ajattelevat että kutsutaan se pullukka mukaan erikoisuuden vuoksi:) Eli nyt itsetuntoa ylemmäksi ja rohkeasti juhliin. Jos menette saunomaan tai vastaavaa, niin huomaat varmaan, että kun meikit on pesty pois ja push-up liivit ja vaatteet narikassa, niin ei ihmisissä niin paljon eroja ole. Tsemppiä sulle ja pidä hauskaa!
Meidän kaveriporukassa on seitsemän tyttöä joista yksi on pullea. Hän on lapsesta saakka ollut pyöreä, ehkä siksi sinut itsensä kanssa.
Tämä ihminen on niin upea että kaikki kadehtivat häntä. Pukeutuu tosi kauniisti, hän hehkuu ihanuutta. Kaunis huoliteltu meikki ja kampaus. Me muut ollaan kuin harmaa nälkiintynyt harakkalauma hänen ympärillään.
Eli hei, paino ei tee kenestäkään ankean näköistä. Se riippuu ihan siitä millaisena itsensä kantaa.
Ole oma ihana itsesi, sun ihanuuttas ei lasketa painon mukaan. Ylipainoinenkin voi pukeutua tosi kauniisti, sen on ystäväni todistanut tuhat kertaa.
vaan siksi, että sinuun halutaan tutustua. pidä hauskaa.