Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka käytätte ehkäisynä esim. keskeytettyä yhdyntää ja varmoja päiviä

Vierailija
31.05.2011 |

Kuinka varovaisia olette? Onko vahinkoraskautta tullut? Käytättekö mitään apuvälineitä kierron tarkkailussa, kuten lämmön mittausta tai esim. fertility friendiä?

Mulla on tavallisesti todella säännöllinen kierto ja tiedän, milloin mulla on ovulaatio. Nyt synnytyksestä on kulunut niin vähän aikaa, että kierto on vielä sekaisin, mutta kun se tästä tasaantuu, niin olisin hyvin kiinnostunut kokeilemaan varmoja päiviä ehkäisykeinona. Olemme sellaisessa elämäntilanteessa, että vahinkoraskaus ei olisi ongelma, joten uskallamme "leikkiä" tällä asialla. Fertility Friendin hankkimistakin olen suunnitellut, mutta tuntuu, että luotan ennemmin itseeni kuin johonkin laitteeseen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmoina päivinä ja heti raskaaksi. Olipas todella varmat päivät.

t. av-pappa.

Vierailija
22/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaaksi tulin muutaman kerran tarkoituksella. Eka raskaus meni kesken, toisen kerran saatiin kaipaamamme vauva. Nyt vauva puolivuotias ja sama ehkäisy jatkuu.. Raskaaksi tuleminen ei ole katatstrofi ja toisen lapsen haluamme jokatapauksessa, emme vaan tee sitä vielä tarkoituksella.. Ehkä sitten vuoden päästä viimeistään, jos ei vahinkoa tapahdu sitä ennen. En kyllä usko, että näin käy, sillä tosiaan on hyvin toiminut.

Mulla säännöllinen kierto ja ovulaation tunnen. Kuitenkin varmuuden varmuudeksi, olemme käyttäneet kondomia ihan riskialtteimpina päivinä ovulaation lähettyvillä, muuten menemme keskeytetyllä pääasiassa. Ihan juuri ennen kuukautisia (tyyliin päivä kaksi ennen) voimme käyttää "varmoja päiviä".

Ja olen itse sh, joten tiedän kyllä riskit, mutta meille tämä ehkäisy sopii, sillä lapsi olisi jokatapauksessa tervetullut ja olisimme hänestä onnellisia. lapsiluvun ollessa täysi harkitsemme sitten jotain muuta ehkäisyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat hyviä ehkäisykeinoja vain jos vahinkoraskaus ei paljon haittaa, eli jos vauvaa ei haluta just silloin varsinaisesti yrittää, mutta vauva ei kuitenkaan olisi mikään katastrofi.

Vierailija
24/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat hyviä ehkäisykeinoja vain jos vahinkoraskaus ei paljon haittaa, eli jos vauvaa ei haluta just silloin varsinaisesti yrittää, mutta vauva ei kuitenkaan olisi mikään katastrofi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi