Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pizzataikinaa pakastaa? Tein tältä palstalta

Vierailija
25.06.2011 |

reseptin mukaisen pizzataikinan. Häytti siltä, ettei se riitä ja intouduin tekemään toisen.

Nyt on kuitenkin kaikilla mahat pullollaan.

Laitanko taikinan jääkaappiin vai teenkö pizzan valmiiksi huomista varten. Katkaravut on kuitenkin sulatettu eli ne menevät roskikseen jis eivät paistu tänään.

t. pizzaharjoittelija

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele pakastamista,jääkaapissa kyllä säilyisi huomiseen.Mutta jospa nyt vaan teet sen pitsan kun katkaravutkin on jo sulatettu?

Vierailija
2/4 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ne katkikset pitäisi valmistaa tänään kun ovat jo olleet pöydällä siivilässä sulamassa. Siirsiin kyllä jo hyvässä vaiheessa jääkaappiin mutta pitäisi silti valmistaa piakkoin.

Pitäisikö valmistaa huomenna upouusi pizza ja heittää katkikset nyt menemään?

Huominen pizza olisi tuore jne..

Mä varmaan luovun niistä katkiksista. Lämmitetty pizza ei ole tuoreen veroista. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pizzataikinaa voi pakastaa,ainakin jos et oo kohottanut sitä vielä.ja voit ihan huoletta käyttää ne katkaravut vielä huomenna..vaikka ylihuomennakin..no problem..ei ne niin äkkiä pilalle mene ja kyllä niistä huomaa jos on pilalla

T:kokki.

Vierailija
4/4 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä niistä ravuista, eikö aina sanota, että pitäisi heti sulatettua käyttää?

Mut taikinan voi pakastaa, tosin mä olen antanut seuraavaan päivään olla ihan jääkaapissa.

Taikina ei kyllä maksa paljon, ja jos kerta ravut nakkaisit pois, niin tekisin kyllä sen pitsan tänään. Kyllä se mikrossa lämmitettynäkin on ihan syötävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi