Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua lutkaa enää

Vierailija
31.05.2011 |

Tuli sitten ero, kun akka on niin lutka että pakko käydä vieraissa sängyissä. Olisihan se pitänyt jo tutustuessa arvata, kun sillä oli ollut kymmeniä miehiä jo ennen minua.

Mistä löytäisin naisen, jolla on vain pari kumppania ennen minua ja joka arvostaa uskollisuuden korkealle?

t. pettynyt mies

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla ei ole kokemusta muista miehistä jottei kukaan osaa toivoa parempaa..

Eli ilmeisesti omissa taidoissa oli vikaa kun vaimo lähti muualle, huomaan että sinussa on kyllä muutakin vikaa..

No mutta kun et osannut tyydyttää naista niin toivot löytäväsi sellaisen jolla ei ole kokemusta hyvästä seksistä..

Vierailija
22/36 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskollinen olen ollut. Älä tee vääriä johtopäätöksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minullakin oli 500 miestä ennen nykyistä siippaani ja uskollinen olen ollut. Älä tee vääriä johtopäätöksiä.

ollut maksullinen nainen?

T:utelias

Vierailija
24/36 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua ristikseni enää yhtään kusimulkkua, valehtelevia paskiaisia. Mulla on ihan toimiva ratkaisukin: en aloita enään pidempiaikaista suhdetta.

Vierailija
25/36 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjämies on huoripukki. Hyviä vanhan kansan sanoja, joiden merkitys ei ole kadonnut mihinkään.

t. aloittaja

mutta ihmiset tuppaavat etsimään tietynlaisia ihmisiä, koska viihtyvät tietyntyyppisissä ympäristöissä.

Ehkä kannattaa tutustua siihen puolison perheeseen hyvissä ajoin ennen kuin suostuu edes harkitsemaan vakavaa seurustelua. Yleensä perhe on paras indikaattori.

Valitettavasti ne uskollisimmat ei välttämättä ole niitä, jotka laittavat itsensä aina kauneimmiksi. Tämäkin kun on yhteydessä ihmisten arvomaailmaan. Jos arvostat pinnallista koreutta, niin varaudu aina siihen, että saat kullan sijasta katinkultaa.

sinä kyllä itse kuulostat hieman häiriintyneeltä, joten ei ihme, että vedät myös epäluotettavia puoleensa.

Yksikään kunnollinen nainen ei voi arvostaa miestä, joka leimaa naisen lutkaksi. Olipa tämä sitten petturi tai ei. Kasva ensin itse ihmisenä ja lähde sitten vasta etsimään puolisoa. Lähtökohtaisesti suhteessa pitäisi osata olla tietyllä tapaa nöyrä. Eihän se sinun vika ole, jos nainen on pettänyt, mutta mitä sinä siitä ikinä voit hyötyä, että käytät rumaa kieltä. Et niin yhtikäs mitään.

niin sinulla ei tällä hetkellä ole toivoakaan löytää kunnollista kumppania.

Ja jos löytäisitkin, niin sinun kohtelussasi tämäkin nainen menisi piloille. Ei välttämättä pettäisi, mutta hajoaisi henkisesti. Et oikeastikaan puheistasi päätellen osaa suhtautua asiaan vielä riittävän rauhallisesti. Miksi ihmeessä etsit itsellesi kumppania, kun olet noin vihainen, etkä pysty kontrolloimaan yhtään tunteenpurkauksiasi. Näkisit naisessasi varmasti taas jotain vikaa ja petturin. Sinusta tulee (jos et jo ole) vain mustasukkainen naisten hakkaaja. Usko pois, että jos tuleva kumppanisi tietäisi puheesi ja näkisi kuinka vähän mietit omaa osuuttasi elämäsi valintojen onnistumisessa, hän ei taatusti jäisi kuuntelemaan, jos olisi kunnollinen nainen.

Vierailija
26/36 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nainen, joka ollu yhteensä 3 miehen kanssa sängyssä ja aina ollut seurustelusuhde. Ikinä en ole pettänyt, minua on kyllä petetty.

Vierailija
27/36 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä se tekee minusta naistenhakkaajan jos sanon asiat niin kuin ne ovat? On taas jollain naisella tunnelohko aivoissa vähän ylikierroksilla.

t. aloittaja

Vierailija
28/36 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä se tekee minusta naistenhakkaajan jos sanon asiat niin kuin ne ovat? On taas jollain naisella tunnelohko aivoissa vähän ylikierroksilla.

t. aloittaja

vapaaehtoisia?

Vierailija
29/36 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisin naisen, jolla on vain pari kumppania ennen minua ja joka arvostaa uskollisuuden korkealle? t. pettynyt mies

Kyllä meitä on, ja arvostan uskollisuuden korkealle.

Arvostan kuitenkin myös inhimillisyyttä, empatiakykyä, järkeä, käytöstapoja, suhteellisuudentajua sekä sellaista pientä seikkaa, ettei mies pyörisi jossain vauvapalstalla vinkumassa exästään! :D Koita nyt päästä ensin menneisyyden haamuista yli ja katsele sitten uusiksi. Ois ihan kamalaa, kun mies ois tommonen iso itkupilli, joka vaan valittaa, kuinka hänelle on nyt tehty väärin.

Mistä löytäisit niin. Luulen, että yritämme visusti jatkossakin pysytellä sinulta piilossa. :)

Vierailija
30/36 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ihan kamalaa, kun mies ois tommonen iso itkupilli, joka vaan valittaa, kuinka hänelle on nyt tehty väärin.

Palstahan melkein perustuu pienimmästäkin asiasta valittaviin naisiin.

Vierailija
31/36 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstahan melkein perustuu pienimmästäkin asiasta valittaviin naisiin.

kuin nainen menisi äijäfoorumille uhoamaan, kuinka suurinpiirtein kaikki miehet on perseestä ja inhottavia. Kuitenkin tarvis saada vinkki, että mistä löytyis yks sellanen oikein hyvä. Koska hän itsehän on taivaan lahja vastakkaiselle sukupuolelle... No onko ihme, ettei vastaanotto ole suopein mahdollinen? :)

Vierailija
32/36 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kuitenkin myös inhimillisyyttä, empatiakykyä, järkeä, käytöstapoja, suhteellisuudentajua sekä sellaista pientä seikkaa, ettei mies pyörisi jossain vauvapalstalla vinkumassa exästään! :D Koita nyt päästä ensin menneisyyden haamuista yli ja katsele sitten uusiksi. Ois ihan kamalaa, kun mies ois tommonen iso itkupilli, joka vaan valittaa, kuinka hänelle on nyt tehty väärin.

Tässä kulminoituu oikeastaan kaikki siitä, mikä on pielessä parisuhdepuheen naisistuessa.

Miehen ei ole tarkoitus puhua tunteistaan tai eritellä niitä. Kunnon mies kyntää vakoa, heittää siemenet, tekee työtä ja on hiljaa kun nainen koristelee elämää kukkasilla ja erilaisilla verhokankailla ja skitsoilee ihmissuhteitaan.

Tämä ahdas sukupuolirooli, jota esität koko sukupuolelleni on minun - miehen - mielestäni kuvottava, ja olen onnekseni päässyt sen ylitse.

Mitä AP:n ajatusmaailmaan tulee, niin petetyn kokema misogynistinen angsti on hyvinkin ymmärrettävää, tosin toivottavasti ohimenevää. Tämän minulle kertoaa juuri sen empatiankyky, eli taito asua toisen ihmisen asemaan, jota lainaamani viestin kirjoittaja peräänkuulutti.

Vierailija
33/36 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kuitenkin myös inhimillisyyttä, empatiakykyä, järkeä, käytöstapoja, suhteellisuudentajua sekä sellaista pientä seikkaa, ettei mies pyörisi jossain vauvapalstalla vinkumassa exästään!

Tässä kulminoituu oikeastaan kaikki siitä, mikä on pielessä parisuhdepuheen naisistuessa. Miehen ei ole tarkoitus puhua tunteistaan tai eritellä niitä. Kunnon mies kyntää vakoa, heittää siemenet, tekee työtä ja on hiljaa kun nainen koristelee elämää kukkasilla ja erilaisilla verhokankailla ja skitsoilee ihmissuhteitaan.

Eihän edellinen missään vaatinut tunteista puhumista tai tunteiden erittelemistä. Vaan empatiakykyä, joka on aika oleellinen osa ihmisistä muodostuvan lauman koossa pysymisessä.

Sitäpaitsi tuo "kyntää vakoa ja tekee työtä" on ihan yhtä rajoittava malli. Eiköhän se ole ihan yhtä ahdistavaa, jos painostettaan tuollaiseen malliin, jos oma persoona on jotain muuta (ja kyllä, muillakin kuin homoilla tai marjanpoimijamiehillä voi olla tarve jutella muustakin kuin saunan vesieristyksestä).

Malleihin apinostaminen on kuvottavaa. Toisaalta itsekkyskin on kuvottavaa, kyllä parisuhteessa on tehtävä kompromisseja, vaikka fiksuinta tietysti on minimoidat isot mielipide- ja toimintatapaerot jo parinvalinnan kautta.

Vierailija
34/36 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei ole tarkoitus puhua tunteistaan tai eritellä niitä. Kunnon mies kyntää vakoa, heittää siemenet, tekee työtä ja on hiljaa kun nainen koristelee elämää kukkasilla ja erilaisilla verhokankailla ja skitsoilee ihmissuhteitaan.

Lainasit vastaukseesi viestiäni, mutta mulle jäi auki, oliko tuo heittosi ironiaa, vai ajatteletko oikeasti näin miehen roolista.

Itse en todellakaan aseta sukupuolille rooleja; mies saa kyntää vakoa tai puhua tunteistaan. Mutta kyllä samat oikeudet sussiunakkoon pitäisi suoda myös naisille! Siis, itsensä toteuttaminen seksuaalisesti. Ylitulkitsit siis hieman viestiäni, en ole missään vaiheessa esittänyt mitään roolia kummallekaan sukupuolelle. Tuo "iso itkupilli", jolla viittasin ap:een, tarkoitti lähinnä tuota samaa, mitä joku jälkeeni/ennen sinua kirjoitti, että tullaan tänne naisvaltaiselle palstalle (joo, miehetkin saa mielellään kirjoittaa :) ) haukkumaan naiset lutkiksi ja mietitään kuitenkin, mistä itselle löytyisi ihan toisenlainen. Ja jos vastaukset ei ole mukavia, niin vetäistään herne nessuun.

Empatiakykyä nimenomaan peräänkuulutan, aina ja iankaiken. Minä koen sitä nyt niiden "lutkien" puolesta, jotka tässä kategorisoidaan holtittomasti tavaraan jakavaksi; kun kerran antaa, antaa aina. Kun ei se hitto vie niin mene, luulis aikuisen ihmisen tajuavan.

Vierailija
35/36 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuori sellainen, niin tuskin on paljon kokemusta.

Jotkut miehet sen sijaan ovat tyytyväisiä, kun nainen on näppärä sängyssä - koska on kokemusta...

Vierailija
36/36 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tänne tuli näitä lutkia puolustelemaan?

Minun kysymykseni koski sitä, miten löytäisin ihan toisenlaisen naisen.

t. aloittaja

Jos ei syynä liitolla ole rakkaus, vaan ns. "järkisyyt", niin kyllä siinä saattaa sitä romantiikkaa hakea osapuolet sitten muualta...

Ja mitä tulee miesten lukumäärään: minulla on ollut muutama mies (ei kuitenkaan kymmeniä!) ennen aviomiestäni ja olen iloinen, että olin kaikkea jo ehtinyt kokea ennen avioliittoa. Ei ole jäänyt semmoista fiilistä, että "mistä jään nyt paitsi". Mieheni on mulle paras enkä halua ollenkaan vaihtelua tms. Tiedän mistä jään paitsi enkä kaipaa sitä.

Jos olisin mennyt neitsyenä naimisiin, niin varmasti enemmän mietityttäis, että miltähän se ruoho tuntuu aidan toisella puolen... Nyt, kun jo tiedän, niin ei tarvitse avioliiton sisällä sitä testailla. Sen sijaan voi kumppanin kanssa kokeilla kaikkia jänniä uusia juttuja, jotka pitää suhteen freesinä vuosista ja lapsista huolimatta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan