Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan lähetteen A-klinikalle,koska olen muka päihdeongelmainen

Vierailija
31.05.2011 |

Totuus on että en käytä huumeita,alkoholiakin hyvin harvoin.En edes polta.Koomista kyllä erään terveydenhoitajan mielestä olen päihteidenkäyttäjä->teki ls-ilmon->ls teki lähetteen a-klinikalle

Mitä siellä tehdään?Keskustellaanko,tehdäänkö testejä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

a-klinikalla kyllä ollaan ammattitaitoisia ja osataan katsoa että on turha hälytys.

Mistä syystä ilmo tehtiin?

Vierailija
2/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, siis miksi tehtiin lähete jos et kerran käytä alkoholia

varmaan oli yöpaidassa yli kymmenen jälkeen aamulla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, siis miksi tehtiin lähete jos et kerran käytä alkoholia

varmaan oli yöpaidassa yli kymmenen jälkeen aamulla...

Että sillä varmistetaan etten tosiaan oo narkki tai alkkis

ap

Vierailija
4/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ajatteli etten huolehdi hyvin lapsesta

ap

Vierailija
5/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitähän sinä et kerro, koska tiedät, että vika on sinussa.

Vierailija
6/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän sitä täällä voi kertoa... jotkut syyt siihen on että on tehty ilmoitus ja vielä epäilevät alkkiskseksi tai narkkariksi.

Selvästi kysymykselläsi pelkäät etttä mitäs testejä siellä tehdään?? :D Nii-i, eiköhän ne selviä sinulle sitten siellä. Purkkiin saat ainakin pissata...

Vierailija
7/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen hepatiitti näkyy siellä tiedoissa.Mulla tai lapsella ei hepaa ole.

Ja mun vikahan se kun terkan mielestä olen päihteissä kun olin väsynyt ja hieman hajamielinen..

ap

Vierailija
8/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata väsätä lapsia narkkien kanssa, ja jos et kerran käytä, niin miksi huolehdit testeistä???

Vierailija
9/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisin vaihtanut hoitsua!! Monta eri terveydenhoitajaa mutta en tätä ennen tuollaista..huhuh

ap

Vierailija
10/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi vaan kiva tietää mihin joutuu

Vierailija
11/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivilla ollut jo 15 vuotta mutta c hepa edelleen näkyy ja on miehellä.

KOSKAAN meistä ei ole tehty ilmoituksia eikä epäilty että oltais oltu päihtyneenä. KOSKAAN ei minulle ole suositeltu jotain aa.kerhoa tms.

Terkka sitä kysyi minulta että mistä mies on saanut c-hepan ja vastasin silloin että en tiedä. Sen jälkeen kukaan ei ole sitä minulta kysynyt, ei ole kysytty mieheltä onko ex/nykyinen käyttäjä tms.

Ei pelkästään siksi että exälläsi on c-hepa ole mikään peruste lähettää sinua hoitoon tai tehdä ilmoitusta, niin se vaan on.

Vierailija
12/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se ap.n hajamielisyys on nyt ollut sitä, että lapsi on viety neuvolaan paskaisissa vaatteissa, vaippa pissaisena tms. tunnusta vaan ap, eihän me tiedetä kuka sä oikeesti olet...ja lopeta se tavaran vetäminen :)

Vierailija
13/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se ap.n hajamielisyys on nyt ollut sitä, että lapsi on viety neuvolaan paskaisissa vaatteissa, vaippa pissaisena tms. tunnusta vaan ap, eihän me tiedetä kuka sä oikeesti olet...ja lopeta se tavaran vetäminen :)

se oli juuri niitä päiviä..neuvolakortti oli hukassa,oli 3-4min myöhässä,olin väsynyt ja hiukan muissa maailmoissa(en aineiden takia_)ja ei kiinnostanu tippaakaan jonkun sijaistavan TYTTÖSEN utelut jne..

Vierailija
14/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi vaan kiva tietää mihin joutuu

Vierailija
15/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö jättää buranat apteekkiin jos tulee päänsärkyä

Vierailija
16/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä olen kyllä vienyt lapsen neuvolaan sottaisissa vaatteissa. Ei ole tullut sanomista : )

Olen välillä myöhässä, välillä päivänkin verran liian ajoissa. Kortti on aina hukassa yms. pientä.

Ihme ettei minusta ole tehty ilmoitusta..

ja ap, pois huolet. Kyllä ne siellä huomaavat, ettei sinulla ole ongelmia, jos niitä ei ole.

Vierailija
17/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen hepatiitti näkyy siellä tiedoissa.Mulla tai lapsella ei hepaa ole.

Ja mun vikahan se kun terkan mielestä olen päihteissä kun olin väsynyt ja hieman hajamielinen..

ap

Vierailija
18/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vaipat olleet tuntikausia vaihtamatta.

Vierailija
19/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on epäillyt sinunki sortuneen kokeilemaan vaikket olisikaan aikaisemmin käyttänyt.Sinänsä miehen vetäminen ennen ei pitäisi olla syy tähän mutta mahollisesti voi ollakin ja jos olet ollut vielä jotenki ns.hajamielinen,kiukkunen ja väsyneen oloinen niin terkkari on voinut tehdä omat johtopäätöksensä siitä. Joo ja se että miehellä on hepa niin se ei ainakaan ole siihen syy ;) niinhän mullakin on ja olen myös ex-narkki.En edes käy itse enään seuloissa enkä klinikoilla puhumassa mistään.Tsemii sinne. Ovat ehkä ottaneet teidät silmätikuiksi.Mene ja kysy sieltä.

Vierailija
20/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vaipat olleet tuntikausia vaihtamatta.