Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan lähetteen A-klinikalle,koska olen muka päihdeongelmainen

Vierailija
31.05.2011 |

Totuus on että en käytä huumeita,alkoholiakin hyvin harvoin.En edes polta.Koomista kyllä erään terveydenhoitajan mielestä olen päihteidenkäyttäjä->teki ls-ilmon->ls teki lähetteen a-klinikalle

Mitä siellä tehdään?Keskustellaanko,tehdäänkö testejä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen hepatiitti näkyy siellä tiedoissa.Mulla tai lapsella ei hepaa ole. Ja mun vikahan se kun terkan mielestä olen päihteissä kun olin väsynyt ja hieman hajamielinen.. ap

Noniin, nyt on ls-ilmoitus tehty ja minusta se on oikein. Tuon luettuani minäkin olen huolissani lapsestasi. Kuka täysin huumeeton ja muutenkin tervejärkinen on hepatiittisen narkkarin kanssa? Ei kovin moni. Useimmilla elämäntyyli on kumppanin kanssa sama. Eihän sellainen suhde sovi lapsellekaan ja lapsi pitää ilman muuta huostaanottaa jos ympärillä pyörii narkomaaneja.

Lasten kanssa ei voi olla liian varovainen.

Vierailija
22/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kyllä näkee, onko se vaippa ollut tuntikausia, ei tarkoita sitä, että vaippa pitäisi vaihtaa kerran tunnissa,oletko hiukan tyhmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun vikahan se kun terkan mielestä olen päihteissä kun olin väsynyt ja hieman hajamielinen..

ap

kun ajatuksissani ajoin ohi hoitopaikan tienhaaran, noin 20 metriä ohi. Olin kuulemma sekava ja harkittiin kuulemma voiko lasta luovuttaa näin sekavalle äidille.

Vierailija
24/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun vikahan se kun terkan mielestä olen päihteissä kun olin väsynyt ja hieman hajamielinen.. ap

kun ajatuksissani ajoin ohi hoitopaikan tienhaaran, noin 20 metriä ohi. Olin kuulemma sekava ja harkittiin kuulemma voiko lasta luovuttaa näin sekavalle äidille.

Älkää nyt jaksako. Toi on teidän mielikuva asiasta. Ei kenestäkään tehdä ls-ilmoitusta edes muutaman omituisen käytöksen perusteella, ellei ole jotain todellista syytä! Kuka tahansa on välillä sekava ja väsynyt ja hormonihöyryissä synnytyksen jälkeen, mutta tädit kyllä osaa erotella ne oikeesti sekopäät.

Ihan puppua että sen vuoksi joku tekee ls-ilmoituksen että ajoit 20m ohi.. Herää nyt.

Vierailija
25/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun vikahan se kun terkan mielestä olen päihteissä kun olin väsynyt ja hieman hajamielinen.. ap

No tuo perusteella multa olisi pitänyt ottaa lapset huostaan, kun törmäsin vahingossa päiväkodin edess toiseen autoon kun parkkeerasin..? Eli eiköhän sun tapauksessa ollut muitakin syitä kuin se että ajoin kerran 20m ohi liittymän.

Vierailija
26/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä klinikalla sen sitten huomaa, että oli aiheeton, jos totta olet tässä keskustelussa kertonut. Tsemppiä!

Vierailija
27/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kyllä näkee, onko se vaippa ollut tuntikausia, ei tarkoita sitä, että vaippa pitäisi vaihtaa kerran tunnissa,oletko hiukan tyhmä?

Oletko itse tyhmä kun et osaa ottaa huumorilla? No ei siinä mitään ei kaikki aina ymmärrä toisten heittoja.

Vierailija
28/28 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli juuri silloin muitakin menoja etten ehtinyt vaippaa vaippaa.Ja ei varmaan se vaippa ollut se juttu vaan se että NÄYTIN ihan huumeveikolta terkan mielestä+hajamielinen käytös+exän hepateetti=vastavalmistuneen märkäkorvaisen tyttelin mielestä narkkis

joo mutta avoimin mielin a-klinikalle

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä