Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö ostatte kanannahka lihapullia HK:lta ???????????

Vierailija
31.05.2011 |

lehdessä oli juttu että HK ei ole vieläkään suostunut muuttamaan lihapullien nimeä kanannahkapullaksi. Vaikka kuluttajaliitto on laittanut jo 3 kk sitten uhkasakon,

KUKA niitä edes ostaa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osta ja en tajua KUKA ostaa

Vierailija
2/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole ostanut... en osta muuten muidenkaan valmistajien lihapullia yms. YÄK! Teen itse, on paljon parempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri syöttä lapsilleen kylmiä lihapullia ja nakkeja, ei ole kuulemma tullut mieleenkään et tarttis tehdä lapsille ruokaa, kun syövät tarhassa ;)

outoo.....

Vierailija
4/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hyvä, että eläimen huonommistakin osista saadaan syömäkelpoista ruokaa. Menee elukat ihan hukkaan, jos vain parhaat palat syödään.

Toki ostajan pitää olla tietoinen, mistä tuote on valmistettu.

Vierailija
5/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joo, nimen pitää vastata sitä mitä ko. ruoka sisältää.

Vierailija
6/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin koiralleni. Ne on sen suurta herkkua!

Vierailija
7/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on yks vitun hailee paljonko pullassa tai makkarassa on lihaa.

Ostokseni on kompromissi hinnan ja maun välillä. Jos haluan HYVIÄ lihapullia niin teen itse. Arki ruuaksi kelpaa ihan hyvin eines pulla.

Esim. Makkaroissa en edes tykkää kaikista lihaisimmista mzkkaroista. Camping on hyvää.

Jos haluan lihaa ostan pihvin.

Lihapullan ja makkaran idea on että jauhamalla ja mausteilla siihen kelpaa huonommatkin ruhon osat.

Vierailija
8/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nahkapullat on ihan jees.

Vierailija
9/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on yks vitun hailee paljonko pullassa tai makkarassa on lihaa.

.

Aviopuolisoni suvussa on samanlaisia ihmisiä enemmänkin. Eivät käy myöskään kovin usein suihkussa, kodeissansa haisee, autot ovat 90-luvun alusta jne...

Vierailija
10/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on yks vitun hailee paljonko pullassa tai makkarassa on lihaa. Ostokseni on kompromissi hinnan ja maun välillä. Jos haluan HYVIÄ lihapullia niin teen itse. Arki ruuaksi kelpaa ihan hyvin eines pulla. Esim. Makkaroissa en edes tykkää kaikista lihaisimmista mzkkaroista. Camping on hyvää. Jos haluan lihaa ostan pihvin. Lihapullan ja makkaran idea on että jauhamalla ja mausteilla siihen kelpaa huonommatkin ruhon osat.

MUTTA nimen pitää vastata tuotetta, siitähän tässä on kyse !

Tuotteen nimi ei voi olla LIHApulla, jos pääasiallinen aines on kanannahka ! Nyt ei ole kysymys siitä, mitä sinä syöt ..

Mitä mieltä olisi jos kasleria mainostetaisiin nimellä "sisäfilepihvi"

Vierailija
11/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on yks vitun hailee paljonko pullassa tai makkarassa on lihaa. Ostokseni on kompromissi hinnan ja maun välillä. Jos haluan HYVIÄ lihapullia niin teen itse. Arki ruuaksi kelpaa ihan hyvin eines pulla. Esim. Makkaroissa en edes tykkää kaikista lihaisimmista mzkkaroista. Camping on hyvää. Jos haluan lihaa ostan pihvin. Lihapullan ja makkaran idea on että jauhamalla ja mausteilla siihen kelpaa huonommatkin ruhon osat.

MUTTA nimen pitää vastata tuotetta, siitähän tässä on kyse ! Tuotteen nimi ei voi olla LIHApulla, jos pääasiallinen aines on kanannahka ! Nyt ei ole kysymys siitä, mitä sinä syöt .. Mitä mieltä olisi jos kasleria mainostetaisiin nimellä "sisäfilepihvi"

vaikka nimi olis nahkapulla... eikös?

KUKA niitä ostaa... -ohis

Vierailija
12/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen esimerkki on Hk rypsiporsas.

Aivan törkeä kusetus, näidne mainostaminen muuta terveellisemänähän on kielletty..

en osa enää ikinä mitään HK tuotetta. Amerikan pekonikin on tehty PUOLASSA

Vierailija
13/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen esimerkki on Hk rypsiporsas. Aivan törkeä kusetus, näidne mainostaminen muuta terveellisemänähän on kielletty.. en osa enää ikinä mitään HK tuotetta. Amerikan pekonikin on tehty PUOLASSA

Amerikassahan se pitäis tehdä.

Vierailija
14/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakastelihapullia on ostettu, kun niitä pari vuotta sitten tuli kauppoihin, mutta niitä kaupan eineskamoja ei enää ikinä, oksettavan makuisia. Miksi suomalainen tyytyy tuohon moskaan? Mun vastaus joskus oli:

työttömänä ei ollut muuhun varaa.

Vierailija
15/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakastelihapullia on ostettu, kun niitä pari vuotta sitten tuli kauppoihin, mutta niitä kaupan eineskamoja ei enää ikinä, oksettavan makuisia. Miksi suomalainen tyytyy tuohon moskaan? Mun vastaus joskus oli: työttömänä ei ollut muuhun varaa.

Kuten leipäjonosta hakemaan vanhentunutta ruokaa, jonka kylmäketjukin katkennut jo edellisenä päivänä...

Vierailija
16/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teurajätelihapullat olisivat jotenkin halvempia kuin itse tehdyt. Kaupoista saa jatkuvasti jauhelihaa tarjoiksesta todella halvalla hinnalla !!!!!!

uusavuttomuus huipussaan

Vierailija
17/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon nahkaa?

Vierailija
18/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että ne on tehty kanan persnahkasta, niin kauhee se haju on kun paketin avaa. Niiden nimeksi pitäis tulla kananpersenahkapullat! Joskus erehdyksessä ostanut, en ymmärrä miten jotkut saattaa syödä niitä :X

Vierailija
19/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka korjaisivat nimen vaikka teurasjätepullaksi tai broilerinnahkapullaksi, ostaisin ja söisin silti. Tuotteessa ei ole mitään, minkä kokisin vastenmieliseksi tai syömäkelvottomaksi.

HK Lihapyörykät

http://www.tiesydameen.fi/tuote?nimi=HK+Lihapy%C3%B6ryk%C3%A4t&id=17256…

Tuotteen ainekset:

Suomalainen liha (broilerin- ja porsaanliha), vesi, korppujauho (mm. vehnäjauho, hiiva), soijaproteiini, suomalainen kamara, broilerin nahka, perunajauho, herneproteiini, mausteet (mm. sipuli, mustapippuri, korianteri), suola (1,3 %), happamuudensäätöaineet (E262, kaliumlaktaatti), glukoosi. Laktoositon. Lihaa 40 %, liha ja lihaan verrattavat valmistusaineet yhteensä 51 %. Voimakassuolainen.

Vierailija
20/24 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

broilerinnahka muuttuu jauhettuna lihapullassa joksikin jätteeksi ja sitten esim. wingseissä ja broilerissa sitä syödään suurella mielihalulla.

Toinen on kamara, jauhettuna makkaraan se parantaa sen rakennetta eikä tee muutenkaan makkaraa yhtään sen huonommaksi.

Lihapullat ja makkara maistuu, vaikka kylmänä vetelis.

Tero