Vieläkö ostatte kanannahka lihapullia HK:lta ???????????
lehdessä oli juttu että HK ei ole vieläkään suostunut muuttamaan lihapullien nimeä kanannahkapullaksi. Vaikka kuluttajaliitto on laittanut jo 3 kk sitten uhkasakon,
KUKA niitä edes ostaa?
Kommentit (24)
On niitäkin jotka eivät terveyssyistä, saa syödä mitään nahkoja (esim kihti) joten tuotteessa pitää lukea mistä se on tehty.
Itse teen kaiken ruuan perusaineista, koska minulla ei ole rahaa ostaa einesruokia ja sitten olla sairaana.
pakastelihapullia on ostettu, kun niitä pari vuotta sitten tuli kauppoihin, mutta niitä kaupan eineskamoja ei enää ikinä, oksettavan makuisia. Miksi suomalainen tyytyy tuohon moskaan? Mun vastaus joskus oli: työttömänä ei ollut muuhun varaa.
ei ole varaa ostaa einespullia, eikös ne vasta kalliita olekin? Ei minulla ainakaan ollut opiskelijana varaa muuhun kuin makaroniin ja tonnikalaan, joskus tarjousjauhelihaan. (silloin tonnikala oli halpaa). En ymmärrä tätä ajatusmaailmaa, että ei ole rahaa ostaa kunnon ruokaa, sitten ostetaan ranskalaisia ja valmislihapullia, jotka kilohinnaltaan ovat paljon kalliimpia kuin esim. peruna, jauheliha tms. oikea ruoka.
syön kyllä ja syötän lapsellenikin. Ekologistahan se on että kaikki käytetään tarkkaan hyödyksi, ei jauhettu kanannahka ketään ole satuttanut. Ja miksi kananliha ei olisi lihaa? Jos Lihaa ja lihaan verrattavia aineita on 51% niin miksei saisi sanoa lihapullaksi, en ymmärrä.... huijausta olisi jos olisikin 51% porkkanaa.
eläinten ruokaa? Eikös se olisi ekologista? Ja minun mielestäni eläimen nahka ei ole lihaa nähnytkään, se on eläimen ihoa, ei lihaskudosta.
syön kyllä ja syötän lapsellenikin. Ekologistahan se on että kaikki käytetään tarkkaan hyödyksi, ei jauhettu kanannahka ketään ole satuttanut. Ja miksi kananliha ei olisi lihaa? Jos Lihaa ja lihaan verrattavia aineita on 51% niin miksei saisi sanoa lihapullaksi, en ymmärrä.... huijausta olisi jos olisikin 51% porkkanaa.