Tiesitkö jo seurustellessa että perustat perheen nykyisen miehesi kanssa?
Oliko sinulle selvää alusta alkaen että suhteenne etenee vakavaksi eli että yhteenmuutto ja mahdollisesti avioliitto toteutuu, ja että saatte yhteisiä lapsia? Oliko se yhtä selvää miehelle?
En tiedä kauanko minun pitäisi odottaa että mies on valmis noihin asioihin. Meillä menee ihan hyvin näin, mutta yhteinen tulevaisuus ei tunnut yhtään konkreettiselta.
Kommentit (24)
Mies sanoi aika pian tavattuamme, että hän haluaa vaimon, lapsia ja perunamaan, eikä hänellä ole aikomustakaan "hengailla" tai pelleillä. Mikäli olisin itse halunnut tulevaisuudeltani toisenlaisia asioita, olisi orastava suhde päättynyt heti alkuunsa.
en oikeastaan tiennyt. Suhteen alkuaikoina meillä oli myrskyjä ja erokin jonkun kerran lähellä. 10 vuoden yhdessäolon jälkeen menimme lopulta naimisiin ja saimme lapsen, joten meillä tämä meni vähän pitemmän kaavan kautta.
mieheni kanssa, tiesin. Se vaan tuntu siltä jo sillon. Mentiin 2kk seurustelun aloittamisesta kihloihin ja siitä reilu 6kk naimisiin. Tavattiin seurusteluaikana ehkä 10krt. Asuttiin sillon 300km päässä toisistamme. Nyt ollaan oltu 5v naimisissa, lapsia on neljä ja ollaan onnellisia. Itse asiassa melkein joka päivä ihmettelen meidän parisuhteen tasapainoa.
että lapsia ei enää tehdä, naimisiin tuskin koskaan mennään ja saman katon alle ei muuteta ennen kuin lapset ovat muuttaneet maailmalle :)