Mies on aivan kamala ...:((
hän hakee työsuhdeasuntoa siis meille yhtistä. sanoi että pyytää esimiestään soittamaan asiasta sille joka niitä vuokraa ja pyytää suosittelemaan.
Mutta minun vuokranantajan suosittelukirjettä ei hyväksy liitteeksi koska sanoo että se on hänen työsuhdeasunto eikä minun papereilla ole siinä mitään tekemistä...
Mitä ajattelen tästä? kysyin että yksinkö olet muuttamassa niin hän sanoi että ei tietenkään ja ei hän tässä valehtele mutta on kuullut että saa asunnon paremmin jos sitä hakeaa tuolla tavalla..
Kommentit (37)
no ainakin tämä aloitus vetää pohjat sekavuudessaan!
Jos aloitus on sekava, onko sitä sitten pakko edes kommentoida? Saatko jonkun tyydytyksen ilkeilystä? ap
hiekkalaatikko leikit ei taida olla kaukan?
tuo löi ekana jne.
ensin tappelet miehesi kanssa jostain papereista, sitten tulet tänne kitisemään minkälaista sakkia täällä pyörii ja sitten vielä jatkat....
tyhmemmällekkin miksi mies on kamala ja miksi epäilet miestä jostain muusta kuin sanoo tekevänsä?
Tämä varmasti selventäisi hiukan muillekkin tätä juttua
hiekkalaatikko leikit ei taida olla kaukan?tuo löi ekana jne.
ei ihme että mies on kämppistä vaihtamassa.
ja syytti minua siitä että etten oikeasti halua että me saamme tätä asuntoa, koska halua asua omalla nimellä olevassa kämpässä syystä että haluan olla tarvittaessa vapaa hänestä.
Me olemme olleet yhdessä jo yli 20v eikä tuollainen ole koskaan tullut mieleeni.
ap
No sitä olettaa että muutkin ovat aviopareja
Joo, sitä itsekin olettais että muutkin ois ihan realiteeteissaan... Mutta täällä sitä aina yllättyy. :)
Älä välitä tästä oudosta ilmapiiristä palstalla, ethän ota itseesi!
Toivottavasti te saatte sen asunnon ilman toista suosittelukirjettäkin. Peukut pystyyn!
Siis mies luulee että halusit siksi antaa vuokrasuosituslappusi jotta pääset siihen uuteen päävuokralaiseksiko?
ELi vaikka se on miehen työsuhdeasunto, luulit että voit siedä sinne oman suosituksesi? Ja suutuit kun mies ei näin halunnut? Kerroit että olet se aktiivisempi osapuoli suhteessasi.. eli olet se jonka mies on tossun alla. Sinä hoidat asiat ja mies ei osaa mielestäsi tehdä sitä?
Nyt olet huolissasi koska pelkäät asua asunnossa joka tuleekin olemaan miehesi nimellä, ei sinun. Olet huolissasi koska jos mies ajattelee sinun pääsevän irti koska tahansa suhteesta sen perusteella kenen nimi on vuokrapaperissa niin pelkäät miehen ajattelevan samoin.
Teillä on selviä parisuhdeongelmia... anna miehen hoitaa nyt tämä asia, anna hänen olla mies. Miesten tarvitsee joskus saada olla se joka määrää (sinä olet se ilmeisesti yleensä).
Jos mies sinut sen vuoksi jättää tai pelkäät jättävän niin eikö ole hyvä että suhde kaatuu jollei sitä ole tähän asti pitänyt mikään muu pysytyssa kuin se että SINUN nimesi on vuokrasopimuksessa?
että täällä aletaan usein herkästi riehumaan jostain epäolleellisesta, asiaan kuulumattomasta seikasta kuin itse asiasta.
Esim. vaikka mihin kohtaan lauseessa pilkun tulisi kuulua jne. Itse aihe on sivuutettu täysin.
Joskus (ajan kuluksi) on tullut provoiltuakin ja kiusattua näitä tosikkoja, myönnetään.
ap
Jos to on sun käsite "aivan kamalasta" miehestä, niin onnittelen!! Voi jösses sun ongelmias.
Jos miehesi kirjoittaisi tänne, olisi kova kiusaus olla kirjoittamatta hänelle JSSAP!
Jotenkin niin surrealistinen ketju.
tuli vaan mieleen aloittaa tälläinen ketju ihan muuten vain.
Kuulin nimittäin tämän tyyppisestä ( ei tälläisesta) tapauksesta työkaveriltani.
Kyllä te tosikkoja olette!
ap
itse en kehtaisi edes myöntää että provooni tulisi jotain 40 vastausta monen tunnin aikana ja niistäkin aika monta itseltä :-D
itse en kehtaisi edes myöntää että provooni tulisi jotain 40 vastausta monen tunnin aikana ja niistäkin aika monta itseltä :-D
kiva seurata kuinka moni alkaa riehumaan ja päreet palaa :D heh he!
Voi olla että mulla on päässä vika, varmasti onkin. Mutta kyllä aika monella muullakin on huonosti asiat.
ap
ap