Onko av:lla 2004 tsunamissa olleita?
Kommentit (54)
nyt en itse ymmärtänyt, mitenniin toisarvoinen seikka?
Jos menettää maailman tärkeimmän ihmisen itselleen ja lapsille, niin toisarvoinen??
Vai tarkoititko kenties siinä muodossa, kun laitoin ensin kirjoitukseeni että sytytimme kynttilän menehtyneille ja heidän perheille ja sit vasta mieheni..??
En halua huutaa jokaisen lauseen alussa: meidän perheessä isä on kuollut, vaan olen opetellut/saan ut oppia käsittelemään asian erilaisesta näkökulmasta.
Se kun tuntui olevan toisarvoinen seikka, siis miehesi kuolema.
hieman sarkastinen vastaus, mutta jos kirjoitin, että sytytimme kynttilän myös lapsieni isälle/miehelleni niin, kyllä :(
kävin tuossa online linkissä ja tuli tunne kuin olisi kotiin tullut.
oikeen säikähdin tunnetta.
suomalaisesta, jotka kuolivat Phuketissa. Huonoa tuuria teillä, sillä Phuketissakin oli tuhansia suomalaisia, joista vain 8 kuoli. Sri Lankassa kuoli yksi ja Khao Lakissa 170. Khao Lakin suomalaisista noin 20 % menehtyi.
Olitteko tsunamin tullessa yhdessä koko perhe ja miten pelastuit lasten kanssa?
toivottavasti tällä henkilöllä ei olisi lapsia..!
t: se joka sanoi miehen kuoleman tuntuneen olleen toisarvoinen asia, sori jos sellainen mielikuva tuli ja sanoin sen "ääneen"
En ollut siellä. Mutta seurasin paniikissa uutisointia, sillä en tavoittanut ystävääni. Enää koskaan. Asuivat ihan sen kuuluisan muusikkoperheen viereisessä bungalowissa.
Tästä syystä en ikinä lähde Thaimaahan.
Kyllä. Isä hukkui, veli loukkaantui lievästi. Itse jäin hotelliin muun perheen kanssa
Vierailija kirjoitti:
perhe oli tsunamissa ja sen koomin en ole lähtenyt Thaimaaseen, enkä mene.
Ja turha kenenkään sanoa, aika parantaa haavat tai tekisi hyvää mennä, ei kiitos enään koskaan Thaimaata meidän suunnitelmiin.Aika on parantanut "vuotavat" haavat, mutta ei ne silti unohdu koskaan, nyt niistä voi jo puhua menettämättä kontrollia itsessään.
Olen todella pahoillani, menehtyikö perheesi?
Oma veljeni oli töissä tuolla, sukellusoppaana ja selvisi nipin napin kun tajusi lähteä pakoon ensimmäisen aallon iskiessä rantaan.
http://online.vauva.fi/