Miksi ette naiset osta oikeankokoisia bikineitä, jos lähdette ihmisten ilmoille niissä?
Olin viikonloppuna kylpylässä, ja kyllä pisti silmään naisten bikinit. Hyvin suurella osalla oli vääränkokoiset. Etenkin isotissisillä tursusi miten sattuu, ei meinannu rinnat pysyä kupeissa, takaosa nousi niskaan jne. Onko se niin kamalan vaikeaa käydä ostamassa oikeankokoiset?
Itselläni on rintsikkakoko 70F ja ei tulisi mieleenkään lähteä kylpylään bikineissä, jotka eivät istu.
Niin ja sit vielä, jos teillä on kauhean tummat nännit, niin älkää valitko kovin ohutta ja vaaleaa uikkaria...
Kommentit (36)
puhumattakaan 65F:stä jne.) bikineitä löytyy vain sieltä ja täältä (lähinnä osasta liiviliikkeitä, ei todellakaan kaikista, varsinkaan ympärysmittaa 65 ei löydy ainakaan tämän keskikokoisen kaupungin erikoisliikkeistäkään) ja ne maksavat mansikoita. Kaikkia ei nyt vain nappaisi laittaa 150 euroa yksiin bikineihin.
Eikä tarvitse olla edes mikään kovin iso kuppi kun kokoja ei enää ole!
-20
kun ei oo tissejä juuri lainkaan ja kauhea perse.. kannattais varmaan munkin olla uimatta kokonaan.
mutta mun rintsikat (75F) täytyy olla tietyn mallisella kupilla, jonka tosi leveä olkain lähtee keskeltä kuppia/keskeltä rintaa. Olkaimet pitää olla tavallista lyhyemmät jne. Joten jos mä oikeasti hakisin hyvin istuvat, tukevat bikinit, niin ne ei enää edes näyttäis bikineiltä. Ihan samaa mummoalusvaatekamaa kuin mun kaikki rintsikatkin. Mutta siis älä pelkää, olin nytkin etelän lomalla ainoa nainen, joka pukeutui kokouikkariin, ja pukeudun vastakin.
Elloksel on hyviä isoja biksuja.
t. Jokinorsu :D
ei toivoakaan tilata mitään noista
Minusta SYNNYTTÄNEET NAISET SAISIVAT KÄYTTÄÄ VAIN KOKOUIKKAREITA.
On ruman näköistä kuin löysät vatsanahat näkyy ja pursuilee vatsanseudulla. Miksei niitä voi piilottaa kokouikkariin?!
Turha sanoa, että ei tursuille. KAIKILLA synnyttäneillä on löysää vatsanseudulla. Katselin sitä Lolaakin kun se oli bikinikuvissa. Silläkin oli löysä vatsa.
se YLIPAINO. Eli hankkiudu hyvä ihminen muutamasta kilosta eroon. Kun vähänkään on silmät auki (miehillä ainakin) huomaa, että totta tosiaan on bikinejä reilusti isorintaisille normaalipainoisille naisille. Näistä on kuvamateriaalia pilvin pimein :D
Aika irstas on nykypäivän ajattelu, että on normaalia olla lihava, että kyllä vaateteollisuuden täytyisi jo melkeinpä keskittyä vain isoihin vaatteisiin. Mielestäni on vaan parempi se, että laajin valikoima on vielä suht normaalipainosten valikoimissa. Että ihmiset ymmrtäisivät mikä on normaalia ja ettei ihmisen KUULU olla tosi lihava. Tuntuu että pidetään jo sääntönä että lihavilla pitää olla enemmän oikeuksia kuin normaalipainoisilla. Jos enemmistö ihmisistä olisi normaalipainossa, voitaisiin isojen tyttöjen mallistojen sijaan keskittyä noihin muihin ongelmiin enemmän, eli eri muotoisiin vartaloihin. Niihin kun ihminen ei VOI mitään.
Ja tässä puhun sellaisista, jotka ihan selkeästi ovat ylipainoisia. On ok, että on eri kokoisia ihmisiä mutta ei kai kukaan oikeasti voi sanoa että olen luonnostani pyöreä jos vaatekoko lähentelee 50??
se YLIPAINO. Eli hankkiudu hyvä ihminen muutamasta kilosta eroon. Kun vähänkään on silmät auki (miehillä ainakin) huomaa, että totta tosiaan on bikinejä reilusti isorintaisille normaalipainoisille naisille. Näistä on kuvamateriaalia pilvin pimein :D
Aika irstas on nykypäivän ajattelu, että on normaalia olla lihava, että kyllä vaateteollisuuden täytyisi jo melkeinpä keskittyä vain isoihin vaatteisiin. Mielestäni on vaan parempi se, että laajin valikoima on vielä suht normaalipainosten valikoimissa. Että ihmiset ymmrtäisivät mikä on normaalia ja ettei ihmisen KUULU olla tosi lihava. Tuntuu että pidetään jo sääntönä että lihavilla pitää olla enemmän oikeuksia kuin normaalipainoisilla. Jos enemmistö ihmisistä olisi normaalipainossa, voitaisiin isojen tyttöjen mallistojen sijaan keskittyä noihin muihin ongelmiin enemmän, eli eri muotoisiin vartaloihin. Niihin kun ihminen ei VOI mitään.
Ja tässä puhun sellaisista, jotka ihan selkeästi ovat ylipainoisia. On ok, että on eri kokoisia ihmisiä mutta ei kai kukaan oikeasti voi sanoa että olen luonnostani pyöreä jos vaatekoko lähentelee 50??
Pitäisi tosiaan enemmän painottaa sitä, että on hyväksi ja normaalia olla normaalipainoinen tai edes lähelle sitä.
Ompas typerä yleistys. Vaikka Lolalla olisikin niin ei minulla kyllä ainakaan ole löysää vatsanseudulla.
Sitäpaitsi ei- synnyttäneiltäkin sitä löysää löytyy. Ei sitä naisesta aina tiedä onko synnyttänyt vai ei. En minä ainakaan ihmisiä sillä tavalla tarkkaile onko joku saanut lapsen vai ei...
just survouduin pieniinbikineihin,imetän ja tissit on muhkeet=)en viiti ostaa uusia bikineitä kun kohta rinnat ja vartalo mahtuu hyvin bikineihini=)Samoissa bikineissä menin myös raskausajan..ihan sama jos joku kattoo..onpahan siinä sitten jollekkin ohjelmaa kun voi minun ulkonäköä kauhistella=)
lolalla varmasti pursuaakin kun missiksi pääsi painoi 64 kiloa, ei mikään hoikkeliini silloinkaan. Nyt tietty vielä silarit tuo viitisen kiloa lisää. Sitä en kyllä ymmärrä miksi jokaisella synnyttäneellä olis vatsaa. Mulla oli 2 kk ekan synnytyksen jälkeen ihan rasvaton mahaeikä mikään roikkunu.
Lihaville kyllä löytyy bikinejä, sillä isoja ympärysmittoja ovat kaupat pullollaan. Mutta jos hoikka nainen ei ole lauta, ei bikineitä löydy kuin tuurilla erikoisliikkeistä ja silloin ne maksavat paljon.
Siksi kun halpahalleissa yms. marketeissa myydään bikinit pakettina koot S-M-L-XL ja ihmiset ostaa kun ei tiedä paremmasta. Moni myös kuvittelee kuppikokonsa olevan pienempi kuin se onkaan, kun ostaa liivinsä näistä samoista liikkeistä ja siirtyy vain isompaan ympärysmittaan kun koot loppuu kesken... Harva on käytyt asiantuntevassa liikkeessä mittauttamassa kokonsa.
pienirintaisille suosittelen niskalenkkiyläosaa
Minulle ei toimi ollenkaan nuo halter malliset. Joudun vetämään sen lenkin niin tiukalle, että niska tulee kipeäksi. Olen A ja muutenkin pienikokoinen.
pienirintaisille suosittelen niskalenkkiyläosaa
Minulle ei toimi ollenkaan nuo halter malliset. Joudun vetämään sen lenkin niin tiukalle, että niska tulee kipeäksi. Olen A ja muutenkin pienikokoinen.
pienirintaiselle käy parhaiten push up -tyyppiset yläosat. Muutenkin ne neckholderit antaa herkästi riippurintavaikutelman.
puhumattakaan 65F:stä jne.) bikineitä löytyy vain sieltä ja täältä (lähinnä osasta liiviliikkeitä, ei todellakaan kaikista, varsinkaan ympärysmittaa 65 ei löydy ainakaan tämän keskikokoisen kaupungin erikoisliikkeistäkään) ja ne maksavat mansikoita. Kaikkia ei nyt vain nappaisi laittaa 150 euroa yksiin bikineihin.