Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"palautuuko" rinnat imetyksen lopetuksen jälkeen?

Vierailija
30.05.2011 |

Kannattaako liivikaupoille siis lähteä heti vai odotella hetki vielä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla pieneni ennen raskautta olleesta c-kupista imetyksen jälkeen a-b-kuppiin...

Vierailija
2/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta omani ei ainakaan palautuneet. Ennen raskautta ja imetystä niin kauniista c-kupin rinnoista tuli lättänät A:t. Sinuna odottelisin imetyksen loppumista ennen kuin käyt ostoksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelisin. Sitten ei tule tehtyä turhia ostoksia, kun näet minne suuntaan tissit kallistuu.

Vierailija
4/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin suuntaan tarkoitat palautuvan?

Mulla on aika paljon painosta kiinni, millaiseksi rinnat jäävät imetyksen jälkeen. Kun imetyskerrat harvenivat, rinnat pienenivät ja pienenivät ja koska olin sitten alipainoinen, rinnat olivat sekä riippuvat, että "tyhjät" pussukat. Entisten D-kuppien tilalle riippuvat B:t. =)

Vierailija
5/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen imetystä ja sitä ne ovat olleet myös imetyksen (1v4kk) jälkeen. Imetyksen aikana kuppikoko käväisi D:ssä, mutta nyt ollaan taas normaalitilanteessa.

Vierailija
6/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannesta en vielä tiedä. Mutta siis kahdella ekalla kerralla koko muuttui B:stä C:ksi. Ei haittaa! :)

Vierailija
7/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

ap

Vierailija
8/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin imettänyt kuin muutaman kuukauden/lapsi.

Mutta ei imetykset ja raskaudet vaikuttaneet juurikaan mun rintoihin. Nyt pikkuhiljaa ikä on hiukan alkanut vaikuttaa, mutta ei merkittävästi.

Vierailija
9/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin.

Vierailija
10/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ennen lasta kiinteät a-kupit ja imetyksen jälkeen tuli koirankorva-a-kupit, ehkä jopa aa-kupit...eli eivät palautuneet entiseen muotoonsa tai kokoonsa. Mutta sellaista se elämä on, kroppa muuttuu ja se on vain hyväksyttävä.

Vierailija
11/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v imetyksenä jälkeen suurenivat B-kupista C:ksi (paino ei ole noussut). Aikaa tuohon tosin meni pari vuotta.

Vierailija
12/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi C, kunhan rullaa tissit liiveihin. Tämä tosin vasta neljännen ja viidennen jälkeen. Kolmosen jälkeen rinnat vielä palautuivat napakoiksi eikä alle jäänyt lyijykynääkään.

Vierailija
13/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta 4v imetyksen lopettamisesta ja tyhjät nahkapussit on jäljellä. Aiemmin oli siis oikein kauniit ja ryhdikkäät A/B-kupit.

aina ei mee ne nallekarkit tasan ;)

Vierailija
14/14 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

D:stä E:ksi esikoisen imetyksen jälkeen, saa nähdä miten tän kakkosen jälkeen käy =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi