"palautuuko" rinnat imetyksen lopetuksen jälkeen?
Kannattaako liivikaupoille siis lähteä heti vai odotella hetki vielä?
Kommentit (14)
Mutta omani ei ainakaan palautuneet. Ennen raskautta ja imetystä niin kauniista c-kupin rinnoista tuli lättänät A:t. Sinuna odottelisin imetyksen loppumista ennen kuin käyt ostoksilla.
Odottelisin. Sitten ei tule tehtyä turhia ostoksia, kun näet minne suuntaan tissit kallistuu.
Mihin suuntaan tarkoitat palautuvan?
Mulla on aika paljon painosta kiinni, millaiseksi rinnat jäävät imetyksen jälkeen. Kun imetyskerrat harvenivat, rinnat pienenivät ja pienenivät ja koska olin sitten alipainoinen, rinnat olivat sekä riippuvat, että "tyhjät" pussukat. Entisten D-kuppien tilalle riippuvat B:t. =)
ennen imetystä ja sitä ne ovat olleet myös imetyksen (1v4kk) jälkeen. Imetyksen aikana kuppikoko käväisi D:ssä, mutta nyt ollaan taas normaalitilanteessa.
Kolmannesta en vielä tiedä. Mutta siis kahdella ekalla kerralla koko muuttui B:stä C:ksi. Ei haittaa! :)
En tosin imettänyt kuin muutaman kuukauden/lapsi.
Mutta ei imetykset ja raskaudet vaikuttaneet juurikaan mun rintoihin. Nyt pikkuhiljaa ikä on hiukan alkanut vaikuttaa, mutta ei merkittävästi.
Oli ennen lasta kiinteät a-kupit ja imetyksen jälkeen tuli koirankorva-a-kupit, ehkä jopa aa-kupit...eli eivät palautuneet entiseen muotoonsa tai kokoonsa. Mutta sellaista se elämä on, kroppa muuttuu ja se on vain hyväksyttävä.
4v imetyksenä jälkeen suurenivat B-kupista C:ksi (paino ei ole noussut). Aikaa tuohon tosin meni pari vuotta.
jäi C, kunhan rullaa tissit liiveihin. Tämä tosin vasta neljännen ja viidennen jälkeen. Kolmosen jälkeen rinnat vielä palautuivat napakoiksi eikä alle jäänyt lyijykynääkään.
kohta 4v imetyksen lopettamisesta ja tyhjät nahkapussit on jäljellä. Aiemmin oli siis oikein kauniit ja ryhdikkäät A/B-kupit.
aina ei mee ne nallekarkit tasan ;)
D:stä E:ksi esikoisen imetyksen jälkeen, saa nähdä miten tän kakkosen jälkeen käy =)
mulla pieneni ennen raskautta olleesta c-kupista imetyksen jälkeen a-b-kuppiin...