Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suuririntaiset luulee olevansa sexsyjä?

Vierailija
16.06.2011 |

valtaosalla se varustus on kuitenkin läskiä joka näkyy myös muualla kropassa :) tissit kurotaan liiveillä ylös vaikka vatsa on ihraa.. rumaa

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomaan, onko iso rinnat seksikkäät vai. Noh, itse omistan vain a-kupin mutta kyllä ne miehet ovat ihan riesaksi asti pyörineet ympärillä, siitäkin huolimatta etten ole siro tai urheilullinen =D Enkä koe kyllä itseäni mitenkään vähemmän seksikkääksi vaikka rintavarustusta ei paljoakaan ole.

Ikuisuuskysymys tämä on. Osa tykkää isoista, osa pienistä ja loput molemmista.

Vierailija
2/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kateellinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä tosiasiaa, että miehet nyt luonnostaan kuolaavat ison rintavarustuksen perään.

Käy ottamassa silikonit, jos oot noin kade, sillähän siitä pääset!

Vierailija
4/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on monenlaista ihmistä, älä keskity toisten läskeihin tai rumuuksiin. Anna ihmisten olla. Ei kaikki ole samanlaisia, yhtä kauniita ja samanpainoisia, tai samanikäisiä. Minkä vuoksi sun tarvii yökötellä toisille. Mitä sitten, jos lihavalla on rinnat rintsikoissa? Miksi sun tarvii moralisoida tuollaisesta? Miksi läski on 'rumempaa' kuin vaikka vammautumisen aiheuttama 'rumuus'. Tähän on turha sanoa, että lihavuus on poistettavissa, koska ei todellakaan aina ole. Mieti nyt, miten realistisesti kaikki liika läski esim. Suomesta katoaisi, ei niin mitenkään! Joten anna olla, luovuta. Lihavuus on se nykyajan moralisoinnin kohde nro. 1 ja ainakin näin pitkälle menevä moralisointi on aivan turhaa. Ihmiset tietävät omat läskinsä kyllä.

Vierailija
5/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit vaan tuntuu kovasti viehättävän miehiä, koska mullakin on aina riittänyt tissifaneja, vaikka paino on vaihdellut kuinka.

Ja sitten ap voi vaikka miettiä mitä tahansa eroottisena/seksikkäänä pidettyä kuvastoa. Kuinka usein siellä joku a-kuppi vilahtaa? Niinpä.

Vierailija
6/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sun oma kuvitelmasi? Oletko kenties itse se josta miehet eivät ole kiinnostuneet ja ajattelet että rinnoista se on kiinni?

Vierailija
7/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdossa otetaan kiinteät b-kupit!

(Ei taida kauppa käydä:))

Vierailija
8/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
9/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei rintojen takia saa hyvää asentoa? Niskat ja hartiat kipeät sitten aamulla ja päivällä.

Vierailija
10/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa roikkuu valtava nännipiha ja iso nänni törröttää. Tissit roikkuu vapaana melkein napaan asti ja kun nainen hiukan käännähtää, tissit lähtee lentoon ja läiskähtää käsivartta vasten.

Kun ikää tulee lisää ne roikkuu vielä enemmän ja rintojen alla hiki haisee ja on näppyjä ja tulee syylää ja muuta paisetta. Hyi hitto.

Työssäni olen nähnyt näitä isoja rintoja niin paljon, että olen todella onnellinen omista pienistä ja kiinteistä, vaikka miehet ei niin KUOLAISIKAAN niiden perään. Sekin mua kieltämättä ällöttää, että äijät KUOLAA tissien perään ja jotku mimmi ton sitte tyytyväisiä kun ovat miesten seksifantasioiden kohde ja odottavat, että äijät pääsee leipomaan niitä taikinalöllyjä. Yök. Mutta tää on vain mun mielipide.

Vierailija
11/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
12/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten tykkäävän kun naisessa on jotakin mistä ottaa kiinni

Vierailija
13/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit on sexyjä. ja rehevät tytöt on oikeanlaisia naisia.

t: Mies.

Vierailija
14/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hulluina suuriin rintoihin. Nimimerkki "Kokemuksen syvä RINTAääni"

Vierailija
15/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten tykkäävän kun naisessa on jotakin mistä ottaa kiinni

mies

Vierailija
16/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

165/50. Eli ei ole läskiä vaan jostain syystä (mitä ilmeisimmin geneettisestä syystä, kun suvun muita naisia katsoo...) olen tällä tavalla muodostunut. Ihmiset on erilaisia. Miehet tykkää kyllä.

Vierailija
17/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se ole luuloa, se on tietoa. :) Hyvä rintavarustus, sopusuhtainen vyötärö ja lanteet saavat useimmat miehet hullaantumaan.

Vierailija
18/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka muuta väittäisit...

Vierailija
19/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot tissit ja hoikka vartalo, ja myönnän, että hiukankaan avoimempi kaula-aukko tai kurvit paljastava pusero saa monen miehen kyyläämään. Se tosin ei ole aina edes imartelevaa tai mukavaa, jos se sua ap lohduttaa.

Vierailija
20/22 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuneesta syystä mun kaikki seksuaaliset menestykseni ovat liittyneet nimenomaan rintoihin, kukaan ei ole koskaan halunnut minua esim. litteän mahani takia (tai jos on niin sitä ei ainakaan koskaan sanottu ääneen niiden vuosien aikana kun maha oli litteä, ja nyt on myöhäistä kun se on aivan raskausrupsahtanut), eikä mulla koskaan ole ollut kipakkaa takapuoltakaan. En ole koskaan ollut sellaisen miehen kanssa joka ei olisi pitänyt rintojani seksikkäinä, koska ne miehet jotka pitävät jotain ihan toisenlaista seksikkäänä eivät koskaan ole valikoituneet just minun seksiseurakseni.

Varmasti niillä piukkapyllyillä tai sikspäkmahoilla on sellainen tunne että heidän seksikkyytensä liittyy juuri näihin piirteisiin, koska kysyntä on heidänkin kohdallaan seurannut tarjontaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän