Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

koska viimeksi sait seksiä?

Vierailija
30.05.2011 |

koska viimeksi sait kunnolla seksiä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä seksiä on lähes joka päivä, siis niin, että voi mennä 4-6 viikkoa niin, että on joka päivä ja sitten voi olla 1-2 päivän väli, ettei ole. 2 päivää kyllä ihan maksimi!! Komppaan täysin 39:ä, täällä aiheesta paljon keskustellaan, enkä voi tajuta miten kaksi yhdessäolevaam toisiaan rakastavaa ihmistä voi elää niin että seksiä on 1-2 krt/kk. Pikkulapsiperheen kuvioista ja väsymyksestä ei tarvitse infota, mulla kolmivuorotyö ja meillä 4 pientä lasta. Nytkin väsyttää kyllä aika lailla, mutta eilisillan ihanat hetket laittaa hymyilemään ja jaksamaan :)

Vierailija
42/50 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä sain viimeksi oman emännän kanssa joskus noin 3-4 kuukautta sitten. Toisen kerran tämän vuoden puolella olen saanut myös noin 3-4 kuukautta sitten, mutta se ei ollut (vielä) oma nainen.

Kunnolla seksiä olen saanut muistaakseni reilusti yli vuosi sitten :/

Pännii ja lujaa...

M38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsiperheen kuvioista ja väsymyksestä ei tarvitse infota, mulla kolmivuorotyö ja meillä 4 pientä lasta. Nytkin väsyttää kyllä aika lailla, mutta eilisillan ihanat hetket laittaa hymyilemään ja jaksamaan :)

jep..

oikeasti kuinka paljon siihen seksiin menee aikaa minimissään ? sopivalla draivilla ja kiimalla molemmat saadaan hoideltua valmiiksi 10:ssä minuutissa. maksimissaan tietty menee vaikka koko päivä kaikkine temppuineen ja hitaasti kiiruhtaen

Vierailija
44/50 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kello viis... ;)

Vierailija
45/50 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thihihi, viime viikolla, oikein mukavan reippaalta parikymppiseltä nuoreltamieheltä. :)

Vierailija
46/50 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko ollut 3 viikkoa sitten.. Liian harvoin, tahtoisin vähintään pari kertaa viikossa, mutta kun mies ei halua. :(

- Ananas

Vierailija
47/50 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sentää naimisissa ja nainen, mun mieheni valitettavsti on pihi tjn.

Vierailija
48/50 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 29, mä olen niin kateellinen.

Vierailija
49/50 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain miesystävältäni parasta seksiä koskaan. Vaikken saanut, mieheni sai 2X. Ihan kuin meidän suhde pääsi uudelle tasolle, ja nyt kun miesystäväni lähti töihin ulkomaille, ikävöin häntä ja hänen penistään. Tilasimme viimein myös joitakin leluja auttamaan orgasmin saamisessa. Ei lelu korvaa kuitenkaan rakastaan missään vaiheessa.

Vierailija
50/50 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viikonloppuna. Illan aikana sellaiset pari tuntia, välissä vähäsen ja aamusella vielä sellaiset tunnin setit.

Että tulipa ihan sillein kunnolla saatua, kestävyyden lisäksi kun löytyi vielä sitä kokoa ja taitoakin. :)