Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helkutin näppylöitä/finnejä mulla on rintakehässä?!

Vierailija
30.05.2011 |

Nää kun ei lähde millään pois. siis rintakehälleni (solisluusta vähän alemmas) saattaa tulla finni, jota ei pysty oikein puristamaan, joka punoittaa ja näkyy kauas, ja kestää muuttumattomana siinä viikkokausia. Ja näitä on siis useita, isoja ja pieniä.

Ei nää oo mitään tavallisia finnejä? Jotain hormoninäppylöitäkö, vai mitä?

Mikään ihonpuhdistussarja ei tunnu näihin tepsivän. Kiva käyttää näin kesän tullen aina jotain poolopaitaa, tavallisissa t-paidoissakin on niin isot kaula-aukot ettei nää näppylät peity :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuja kiitos tännekin!

Vierailija
2/3 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen niitä tullut vasta n. puolen vuoden ajan. Enkä keksi mitään muutosta mikä olisi noi aiheuttanut leukapieliin...

lisäksi mulla otsassa pikkuröpelöä ja ihonvärisiä pieniä näppylöitä, ne tosin ei näy juuri mihinkään, ainakaan niinkuin nuo rintakehässä ja leukapielissä olevat

Googlettelin just Basironista, pitäisköhän marssia apteekkiin ja kokeilla?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän itse basironia finneihin, mutta en oo käyttäny niin kauaa et osaisin sanoa toimiiko. Luin kyllä yhdestä blogista että kun hän laittaa illalla basironia finnille se on aamulla poissa. Mutta se riippuu tietysti ihan ihmisestä. Kannattaa kuitenkin kokeilla. Basiron maksaa apteekissa n. 10 e :)