Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla HANKALA MIES? Mikä hän on horoskoopiltaan?

Vierailija
30.05.2011 |

Minulla on hankala rapumies.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän? Ja jos ootte, ettehän tee lapsia?

Itselleni horoskoopit ovat samanlaista aivot narikkaan viihdettä kuin vaikkapa Päivien viemää. Kuten suurimmalle osalle ihmisistä. Pitäiskö kaikkien viihdesarjojenkin katsojien lopettaa lisääntyminen mielestäsi? ;)

Ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti ja tosissaan vaikka näitä juttuja lueskelisikin. On mulla tuolla Musta raamattu ja monia kirjoja joissa on vanhoja suomalaisia loitsuja jne uskomuksia ja vaikka noita luenkin, niin en niihin usko vaan luen niitä mielenkiinnon vuoksi.

T: se vesimies, jolla skorpioni mies.

Vierailija
22/44 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala skorpioni mies. Itse olen oinas enkä varmasti kyllä helpoimmasta päästä minäkään.

Ex oli vesimies ja hänen kanssaan vielä hankalempaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tuota nykyistä leijonaakaan hankalaksi kutsuisi.

Johtuuko siitä että olen itse härkä?

Vierailija
24/44 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas.

Vierailija
25/44 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla kaikki addiktiot ja petti minkä ehti.

Vierailija
27/44 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän? Ja jos ootte, ettehän tee lapsia?

Lapset on jo tehty, enkä niiden horoskooppimerkkejä edes tiedä.

Vierailija
28/44 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä jutuissa olette eri linjoilla?

t. neitsytmiehen jousimiesvaimo

sopivatko jousimies ja neitsyt yhteen? Entä kaksi jousimiestä? Olen vain pikkuhiljaa todennut, että aika eri linjoilla ollaan monissakin asioissa mieheni kanssa, joka on neitsyt. Itse olen jousimies. Eksäni oli myös jousimies ja ne jutut, joissa me tultiin toimeen, oli just niitä, joissa on vaikeuksia nykyisen neitsyen kanssa. Hankaluuksia olikin sitten muissa asioissa (ja tulikin ero).

Vierailija
29/44 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt: pikkutarkka, nipotti siivouksesta ja järjestyksestä. Saattaa siivota jotain huonetta monta tuntia tai säätää jotain kapistusta tuntikaupalla pikkutarkasti, muun maailman ja elämän unohtaen.

Jousimiesvaimo: suurpiirteinen, siivoaa mielialojen mukaan, tavarat "omassa näennäisessä" järjestyksessään, joka näytti kaaokselle neitsyen mielestä. Jouskari kun tulee paikalle, neitsyen 3 päivää kestämä pikkutarkka siivous on hetkessä pois pyyhkäisty.

Neitsyt: rutiineja rakastava, kaikki pitäisi olla tuttua ja turvallista ja hyvin suunniteltua

Jousimies: vaihtelunhaluinen ja seikkailuja kaipaava, ja ex-tempore-ihminen, ja kaikkea uutta pitäisi kokeilla, ja matkustaa. Mutta neitsyt jarruttaa, ihan lomamatkoja myöten kaikki pitäisi neitsyen olla tarkkaan suunniteltu ennalta, ja mistään ei saa poiketa, ja erikoisempiin tai uusiin ruokapaikkoihin ja mihinkään baareihin, yökerhoihin ei voi mennä, ellei joku tuttava ensin ole suositellut niitä ja varmaksi todennut.

Muuta:

Yltiöoptimistinen Jousimies vs. tarkkaan laskelmoiva ja epäröivä, harkitseva neitsyt. Joka asiasta väännetään ensin monta tuntia Excel-taulukkoa, ennenkuin toimitaan. Jouskari turhautuu odotellessaan ja toimii jo itse kyllästyttyään odottelemaan, ellei sitten se neitsyt satu istumaan sen rahakirstun päällä...

Ja vaikka olis omatkin rahat, neitsyt nipottaa kun jousimies tuhlaa.

Vierailija
30/44 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hankala rapumies.

Herkkänahkainen, pitkävihainen, marttyriuteen taipuvainen, lasi-on-puoliksi-tyhjä rapumies.

Ja minä olen joviaali jousimies... *huokaa*

Vierailija
31/44 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea saada ottamaan mihinkään kantaa, hiippailee vaan nurkissa eikä kommentoi.

Vierailija
32/44 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea saada ottamaan mihinkään kantaa, hiippailee vaan nurkissa eikä kommentoi.

Vierailija
33/44 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen oikeastaan neitsyt (joissain horoskoopeissa leijona), mutta ollaan aika erilaisia. Mies on sairaan hidas kaikessa, minä vilkas, vastauksia saa nyhtää, ja ei uskalla ikinä päättää mitään ennen tolkuttoman pitkää jahkausta. On monessa asiassa tosi kylmä ihminen, ja lähtee aina ajatuksesta "pessimisti ei pety". Itse olen taas aika positiivinen, ja lähden siitä, että jos ihminen on jotain keksinyt, sen pystyy itsekin tekemään jos haluaa...

Vierailija
34/44 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yltiöoptimistinen neitsytmies ja tarkkaan laskelmoiva ja epäröivä jousimies. Neitsyt tuhlaa mut onneksi jouskari istuu rahakirstun päällä...

Muuta: Yltiöoptimistinen Jousimies vs. tarkkaan laskelmoiva ja epäröivä, harkitseva neitsyt. Joka asiasta väännetään ensin monta tuntia Excel-taulukkoa, ennenkuin toimitaan. Jouskari turhautuu odotellessaan ja toimii jo itse kyllästyttyään odottelemaan, ellei sitten se neitsyt satu istumaan sen rahakirstun päällä... Ja vaikka olis omatkin rahat, neitsyt nipottaa kun jousimies tuhlaa.

Vierailija
35/44 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän on horoskoopiltaan vesimies. Sopii kuin valettu horoskooppimerkkinsä kuvaukseen.

Vierailija
36/44 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli rapu.

oinaskin on aika paha.

Vierailija
37/44 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitsyt.

Vierailija
38/44 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämä meni hänen ehdoillaan. Oli julkista vähättelyä minua kohtaan, välinpitämättömyyttä ja asosiaalisuutta.

Vierailija
39/44 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rapu.

ex oli myös rapu.

Vierailija
40/44 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa rasittava neitsyt-mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi