Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: pidätkö Perussuomalaisia junttimaisina rasisteina?

Vierailija
30.05.2011 |

Kuten tämä professori viiionloppuna mielikuvista mainitsi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tietääkseni viellä kuitenkin sananvapaus. Ja kyllä tuota höpötystä mailmaan mahtuu, kaikkea muutakin paskaa täällä on pilvin pimein.

Vierailija
22/27 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut tabu. Ihan sama mitä mieltä olet ja mistä, niin rasisisti olet jos olet ylipääntään jotain mieltä jostain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkakunnan kunnallispolitiikkopersut ja muut kannattajat, sekä he, jotka tapasin vaalien alla turuilla ja toreilla.

Vierailija
24/27 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeakatseisina myös.

Vierailija
25/27 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut tabu. Ihan sama mitä mieltä olet ja mistä, niin rasisisti olet jos olet ylipääntään jotain mieltä jostain.

Se mua näissä rasisteissa oikeasti ottaa eniten päähän että ensin ne haukkuu ihmisiä neekeriukoisksi ja mamup---- ja mölisee toisen uskonnon rukouksia irvailumielessä sitten itkevät että mikä rasismi? Missä? Kuka? Voi saatana sanon minä.

Vierailija
26/27 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon silti sitä mieltä, että perussuomalaiset pelaa paljolti mieli- ja uhkakuvapolitiikalla, johon en ole erityisen ihastunut. Joo, natsikortti blaa blaa, en pidä perussuomalaisia TODELLAKAAN natseina, mutta kyllä ajatus yhteiskunnan vihollisista on tuttua sieltäkin suunnalta.

Vierailija
27/27 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska enää ei voi sanoa kuka on persu ja kuka ei jos tuosta rasismista puhutaan.

Ja kyllä, on tabu puhua enää mistään, se leimataan heti rasismiksi. Ja ei tarvitse edes lauseessa olla sanoja "neekeri", "mamupatja" tms. Tai mennä äärimmäisyyksiin. Kyllähän selvän rasismin tunnistaa.

Mutta, ei tarvitse edes ns. olla rasisti kun jo saa sen leiman otsaansa. Pieni viittauskin negatiivisesti ulkomaalaisiin. Se jo riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän