Aikuinen mies yritti ryöstää 7v poikani
maanantai-iltana poika kävi mulle kaupassa n. klo 20.30 aikoihin... kun poika oli tullut ostosten ja loppurahojen kanssa ulos kaupan ovista oli joku humalainen äijä sanonut sille että: ANNA NE RAHAT MULLE TAI MÄ TAPAN SUT.... mun poika oli vaan lähtenyt juoksee karkuun.... ei onnex lähtenyt sen perään... mut ihan järkyttävää!!!! jätin rikosilmoituksen... olis vaan hyvä et kaikki mammat täällä MARTINLAAKSOSSA on tietoisia tälläsestä tyypistä täällä päin... mies oli kuulemma "ruskettunut" ja tummatukkainen, jolla oli silmälasit. Harmi et poika ei uskaltanut edes kertoa tästä meille kun vasta seuraavana päivänä... :( Mies ois juossut varmaan pesarin kaa ostarille juttusille miehen kaa...
Kommentit (12)
mennä edes seuraavana päivänä mennä kauppaan yksin... siis poika sanoi itse mulle et ruskettunut (en siis todella tiedä mitä se tällä tarkoitti) Sanoi kyllä että oli ulkomaalaisen näköinen.. Mut siis ihan uskomatonta koko juttu... poika tosiaan on vielä ikäisekseen pienikokoinenkin... uskon ettei tota äijää ees varmaan saada kiinni mut onpahan nyt ainaki ilmoitus jätetty. t. ap
20.30 aikoihin. Meidän 7-vuotias on tuohon aikaan omassa sängyssään lukemassa kirjaa.
itse en sillä hetkellä ois ehtinyt pukee vauvaa ja keskimmäistä (jotka oli syömässä jo iltapalaa) ennenku kauppa menis kiinni. Plus et ajattelin ettei nyt maanantai-iltana siellä mitään huligaaneja hengaile kuten esim. pe ja la iltoina vois olla. Noh nyt tiiän ettei näköjään arki-iltanakaan voi lasta sinne päästää...
kaupassa kl 20.30? Ei tulisi mieleenkään lähettää tuon ikäistä yksin kaupaan illalla.
Anteeksi, mutta tuon ikäisen ei pitäisi kipaista kaupassa tuohon aikaan, eikä kyllä vielä mihinkään muuhunkaan aikaan toimitella aikuisten asioita, varsinkaan jos asuu sellaisessa kaupunginosassa kuin Martinlaakso... Tuohon aikaan pitäisi tuon ikäisen olla jo sängyssä, olipa kesäloma tai ei.
Kyllä meillä lapset hakee joskus jäätelöä elintarvikekioskista vielä klo 21.30. Elämä on tosin täällä ehkä hieman rauhallisempaa kuin Martsarissa, PK-seudullahan alkaa tilanne olemaan se, ettei siellä kannata lapsia pitää minään kellonaikana.
Pääsääntö on, että lapsille kannattaa sanoa, ettei mene alkkisten, huumehörheleiden tai mamujen kanssa samaan paikkaan, kiertää ja kaartaa noissa tapauksissa. Nythän noi mamujengeit just oikein vainoo lapsia, niiltä kun saa helpoiten puhelimet ja rahat. Kosovon ja somalian pojat oikein erikoistuneet näihin.
en päästäisi lastani yksin "asiolle" mihinkään aikaan päivästä, jos tuolla suunnalla asuisin... Onneksi ei tarvitse kuin käydä töissä siellä ja sekin päiväsaikaan - en viitsi edes ajatella, mitä porukkaa siellä iltaisin pyörii kun päivälläkin touhu on vähän sitä ja tätä.
Jos tuo Myyrmäki-Martinlaakso -alue on sitä ns. parempaa eli Länsi-Vantaata, niin voin vaan kuvitella mitä meininki on muualla ko. kaupungissa.
siis niin läävää mestaa kuin olla ja voi!!
...Ymmärsinköhän nyt oikein?
Sanot, että pojan piti mennä kauppaan vielä tuohon aikaan, koska et olisi itse nuorempien lastesi kanssa sinne ehtinyt ennen sulkemisaikaa. Kuitenkin miehelläsi olisi ollut aikaa lähteä tätä tekijää ostarille "metsästämään", jos poikasi vaan olisi samana päivänä asiasta kertonut.
Miksei mies mennyt kauppaan?
Ei lapsiperheiden kannata asua mamujen parissa, väkivalta, raiskaukset ja huumeet tulevat nopeasti kuvioihin.
Ja hyvä kun teit rikosilmoituksen. Poika on varmasti pelästynyt todella paljon, onneksi kertoi teille edes seuraavana päivänä. Oliko mies siis neekeri vai mitä tarkoitit "ruskettuneella"? Tuntomerkit on nykyään niin hankalia kun lehdistökin aina käyttää kiertoilmauksia, paitsi jos kyseessä on vaaleat hiukset tai siniset silmät. Uhata nyt pienen lapsen henkeä. Kamalaa.