Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako espanjalaisia manskoita nyt syödä?

Vierailija
30.05.2011 |

Ton kurkku jutun takia?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kasvaako teillä lumihangessa mansikat talvellakin =) meillä syödään / käytetään tuoreita mansikoita ympäri vuoden ja talvella ei vaan suomalaisia ole saatavilla. Kyllä ne ihan yhtä hyviä on, usein jopa parempia kun ei ole niin vetisiä.

En ole kyllä koskaan aiemmin kuullut kenenkään käyttävän tuoreita marjoja pitkin talvea, mitä energianhaaskuuta, huh!

ympäri vuoden. Uudenvuoden juhliin erityisesti samppanjan kanssa menee mansikkaa paljonkin. Kakkujenkoristeeksi tuore marja on kaunis, pakaste ei.

Vierailija
2/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin kannattaa pestä todella hyvin. Oma lapseni sairastui EHECiin syötyään kotimaista mansikkaa torilla, tosin siitä on jo monta vuotta mutta silti.

millainen tauti ja miten parani? Miten osattiin epäillä sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kasvaako teillä lumihangessa mansikat talvellakin =) meillä syödään / käytetään tuoreita mansikoita ympäri vuoden ja talvella ei vaan suomalaisia ole saatavilla. Kyllä ne ihan yhtä hyviä on, usein jopa parempia kun ei ole niin vetisiä.

En ole kyllä koskaan aiemmin kuullut kenenkään käyttävän tuoreita marjoja pitkin talvea, mitä energianhaaskuuta, huh!

ympäri vuoden. Uudenvuoden juhliin erityisesti samppanjan kanssa menee mansikkaa paljonkin. Kakkujenkoristeeksi tuore marja on kaunis, pakaste ei.

Vierailija
4/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla on pakastimessa esim. mansikoita, vadelmia ja mustikoita, jotka olen viime kesänä poiminut itse lähitilalta ja lähimetsistä. Ovat halpoja, hyviä, terveellisiä, ekologia ja sitä myöden myös eettisiä ja siis kaikin puolin "täydellisiä".

No tuskin kukaan niitä espanjalaismansikoita siinä määrin käyttää kuin kotimaisia, pakastettuja marjoja? Ainakin näin keväällä on kiva saada maistiaisia tuoreesta marjasta, kun pakastin on jo tyhjä. Itse ostan ehkä pari kertaa vuodessa rasian, maistiaisiksi. Ja aina totean, että kantsii odottaa vielä kuukausi jotta saa kotimaisia mansikoita.

Vierailija
5/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on ollut keittokehoitus jo pitkään! Mä aina ihmettelen, kun kaupassa on maistiaisina espanjalaisia tuoreita mansikoita. Eivätkö ihmiset tiedä keittokehoitusta vai eivätkö vain välitä?

Vierailija
7/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan parasta.

Vierailija
8/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan keittele tuoreita mansikoita. Miltä ne sitten enää maistuu?

Vierailija
9/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on ollut keittokehoitus jo pitkään! Mä aina ihmettelen, kun kaupassa on maistiaisina espanjalaisia tuoreita mansikoita. Eivätkö ihmiset tiedä keittokehoitusta vai eivätkö vain välitä?

Vierailija
10/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaan. Espanjalaisista tuoreista mansikoista voi huonolla tuurilla saada a-hepatiitin, siksi tuo keittokehoitus.

Vierailija
11/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaan. Espanjalaisista tuoreista mansikoista voi huonolla tuurilla saada a-hepatiitin, siksi tuo keittokehoitus.

Vierailija
12/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kukaan söisi espanjalaisia mansikoita tai muitakaan ruoka-aineita ensinnäkään..?

Vierailija
13/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötin lapselle pesemättömiä, espanjalaisia kirsikoita ja vadelmia......

Vierailija
14/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"reps =)"

Mitä hauskaa?

Vierailija
15/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi kukaan koskaan syö ulkomaalaisia mansikoita tai marjoja. Ei ainakaan siksi, että ne olisivat hyviä tai terveellisiä.

Vierailija
16/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kasvaako teillä lumihangessa mansikat talvellakin =) meillä syödään / käytetään tuoreita mansikoita ympäri vuoden ja talvella ei vaan suomalaisia ole saatavilla.

Kyllä ne ihan yhtä hyviä on, usein jopa parempia kun ei ole niin vetisiä.

Vierailija
17/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla on pakastimessa esim. mansikoita, vadelmia ja mustikoita, jotka olen viime kesänä poiminut itse lähitilalta ja lähimetsistä. Ovat halpoja, hyviä, terveellisiä, ekologia ja sitä myöden myös eettisiä ja siis kaikin puolin "täydellisiä".

Vierailija
18/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin kannattaa pestä todella hyvin.

Oma lapseni sairastui EHECiin syötyään kotimaista mansikkaa torilla, tosin siitä on jo monta vuotta mutta silti.

Vierailija
19/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/21 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset