Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi v.... minkä meidän 3v neiti meni tekemään...

Vierailija
29.10.2005 |

syytän tästä kyllä miestäni.

Olin juuri paistanut jauhelihan ja sipulin ja siirsin paistinpannun pois levyltä ettei ne pala sinä aikana kun perunat kypsyy (tarkoitus oli tehdä jauheliha perunasose laatikkoa). No, minulla tuli vessahätä (paskahätä siis) ja sanoin miehelle että vahdi perunoita ettei kiehu yli. No olin vessa- asiat toimittanut ja ajattelin laittaa pyykit samalla kuivumaan, huusin välillä miehelle että käy kattomassa perunoita.

Tulin sitten keittiöön ja mitä näenkään, mun 3-vuotias oli raahannut muovisen pikkutuolinsa hellan eteen ja hakenut paistinpannun lattialle ja söi pikkulusikalla jauhelihaa pannulta ja koira tottakai nuoli pannua myös. Nyt saa mies kokata meille kun ei huolehtinut vaan telkkari oli tärkeämpi. Mies sai huutokonsertin tästä hyvästä kun olin pikkutehtävän hälle antanut niin ei viitsinyt sitä hoitaa. MURRRRRRR......

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi voinut käydä melkoinen vahinko, jos lapsi kiipeilee hellalle ja hakemaan kuumaa ja rasvaista paistosta!

Vierailija
2/4 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis voinu oikeesti käydä tosi huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ottanut lasta vessaan mukaan. Minä olisin tuossa tilanteessa haukut saanut.

Vierailija
4/4 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

etten ottanut lasta vessaan mukaan. Minä olisin tuossa tilanteessa haukut saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi