Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreät vaihteeksi uhkailleen Halla-Ahoa

Vierailija
29.05.2011 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011052913803212_uu.shtml

Ei kyllä järjen valo loista tuollakaan porukalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä tuntuu kun toivotaan raiskatuksi. Toivottavasti joku raiskaisi sen idiootin, niin tietäisi sitten hänkin mitä se on. Olisi ihan hyvä että nämä asiat kääntyisivät häntä itseään vastaan.

Vierailija
2/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä tuntuu kun toivotaan raiskatuksi. Toivottavasti joku raiskaisi sen idiootin, niin tietäisi sitten hänkin mitä se on. Olisi ihan hyvä että nämä asiat kääntyisivät häntä itseään vastaan.

Eikö niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai luuletko automaattisesti, että kun Halla-aho toivoi raiskauksia vihreille poliitikoille niin vihreät toivovat hänelle samaa?

"Koska näin ollen yhä useampi nainen tulee joka tapauksessa raiskatuksi, toivon hartaasti, että uhrinsa sattumanvaraisesti valitsevien saalistajien kynsiin jäisivät oikeat naisihmiset. Vihervasemmistolaiset maailmanparantajat ja heidän äänestäjänsä."

”Sanon aivan suoraan, että jos maahanmuuttajajengi raiskaa Rosa Meriläisen, minä olen tapauksesta yksinomaan iloinen. Olen valmis sanomaan tämän suoraan aivan koska, missä ja kenelle tahansa...Se on opettavaista.”

Olisihan se tietysti opettavaista, että jos toisille toivoo pahaa niin se kääntyy joskus itseään vastaan?

Vierailija
4/9 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä huomannut, että uhkailijan puoluekanta olisi selvillä.

Vierailija
5/9 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uhkailija tiesi Eirassa asuvan Jussi Halla-Ahon kotiosoitteen"????

Heh. Vaikeaa.

Eikös se Halla-aho ihan itse jakele blogissaan niin kännykkänumeronsa ja osoitteensa ihan yhteistiedoissa?

Samoin osoitetieto löytyy helposti niistä oikeudensyytekirjeistä, joita Halla-aho on linkittänyt blogisivulleen.

Vierailija
6/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät on uhkailleet?

Vierailija
7/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahhh niin miehinen leijona?:) Luulisi moisen muskelisankarin helposti selvittävän tuollaiset uhkailijat? Vai itkeä pillittääkö Jussi -boy kuin 5 -vuotias pikkutyttö? OMG

Vierailija
8/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava otsikko ja kertoo taas kerran miten vähäinen on hallislaisen järjen valo. Ja voiko nyt enää olla tyhmempää kuin uhkailla Halla-ahoa, oli sitten mitä puoluetta tahansa tai ihan vaan perinteinen mielenterveysongelmainen. Siinä alentuu todellakin samalle tasolle.

Toisaalta taas pikkusen vois Halliksellekin vinkata että niin makaa kuin petaa ja niin metsä vastaa jne. Olen ihan varma että tappouhkauksia satelisi myös, jos joku kirjoittaisi persuista esim. näin:

”Tehtaanpuiston persun kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampuisin päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino

Vierailija
9/9 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa aika monen ihmisen vihan päälleen sanoillaan.

Ei kannattaisi härnätä, sillä kaikki eivät tosiaan jaksa kiltisti kuunnella ja seurata herran vihanlietsontaa.

Toisaalta uhkailu voi olla myös opittu tapa, eikös Thorsia aika pahasti uhkailtu. Suomessa politiikot ovat saaneet olla aika huolettomia, mutta ehkä maailma muuttuu tässäkin asiassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi