Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko hyvä mekko ystävän hääjuhlaan?

Vierailija
29.05.2011 |

Olen laihduttanut 25kg ja nyt tekisi mieli kerrankin pukeutua johonkin muuhun kuin perunasäkkiin. Kehtaaanko pukeutua tähän:

http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/vila-479/mar…

Mittani ovat nyt 170cm/ 63kg. Olen 35v ja 3 lapsen äiti, pieninkin on kuitenkin jo 5v, joten hänenkään perässään ei tarvitse hamosessa viipottaa.

Kehtaanko siis pukeutua tuohon?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan sitä muitakin juhlia jos mekosta muuten tykkäät

Vierailija
22/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin tenityttöjen mekko tai muuten vaan sopimaton.

Ei sovi yli kolmekymppiselle vaikka olisi kuinka hyvä vartalo. On liian lyhytkin eritoten.

On sitä nyt muitakin nättejä vaatteita myynnissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosi harmi, että pinkki mekko torpattiin. Olen pari vuotta sua nuorempi, mutta yli 30 ja voisin hyvin pukeutua tuollaiseen pinkkiin mekkoon. Me suomalaiset olemme aivan liian vaatimattomia hää- ja juhlapukeutumisessa. Kerta toisensa jälkeen häissä näkee vieraita tosi arkisissa tamineissa, minä en menisi edes töihin sellaisissa.

Vierailija
24/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tuon ikäinen, ja voisin hyvin kuvitella pukeutuvani tuon malliseen mekkoon. Tosin tuo väri on aika vaativa, pitäisi olla juuri kuvan mallin värit, hyvä rusketus ja tummat hiukset. Millaisiin tätiasuihin 35-vuotiaan, hyvävartaloisen pitäisi pukeutua.. Itse en ikinä vetäisi nilkkapituista unikkokotelomekkoa päälleni, vaikka se ilmeisesti olisi soveliain valinta ikäiselleni...

Vierailija
26/26 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset