Olen 34 v ja mulla on 10 lasta
Kommentit (67)
Saatteko lastenhoitoapua? Käytättekö subjektiivista päivähoito-oikeutta?
Onnea lapsista!
tai itse en laske muutamaa allergiaa tai yhden keliakiaa sairauksiksi.
Saamme lastenhoitoapua, ja päiväkoti-ikäisillä on päiväkotipaikat mutta hyvin harvassa ovat "turhat" hoitopäivät (hoidossa kun olemme miehen kanssa samaan aikaan töissä, joskus hoidossa jos on lääkäri tms meno).
Tuleeko sinulle koskaan mieleen tämän rumban keskellä että vähemmänkin olisi lapsia piisannut
perheen kesken. Mitä ovat esim. viikon traditionne?
Lapsesi saavat olla onnellisia.
onko hyvä parisuhde? luulen kyllä et on.
"itse en laske muutamaa allergiaa tai yhden keliakiaa sairauksiksi. Saamme lastenhoitoapua, ja päiväkoti-ikäisillä on päiväkotipaikat mutta hyvin harvassa ovat "turhat" hoitopäivät"
Näin arvelinkin. Itsekin haluaisin ison perheen, mutta valitettavasti meillä ei ole lastenhoitoapua ja lapsilla on sairauksia/erityistarpeita.
Tuleeko sinulle koskaan mieleen tämän rumban keskellä että vähemmänkin olisi lapsia piisannut
Mutta pakko ihmetellä tätä kysymystä. Ei omat lapset voi koskaan olla ykskään liikaa!! Jokainen lapsi tuo omalla olemuksellaan suunnattomasti iloa ja se on niin paljon enemmän kun se vaiva!
Lapsesi saavat olla onnellisia. onko hyvä parisuhde? luulen kyllä et on.
Haluaisin vielä kaksi lisää :)
perheen kesken. Mitä ovat esim. viikon traditionne?
ellei sellaiseksi lasketa lauantaisaunaa ja lautapelejä. Yhdessä ja erikseen ulkoillaan, käydään kaupoissa, tehdään ruokaa, hoidetaan pihaa, se joka ehtii vie pienimpiä harrastavia harrastamaan.
Lapsesi saavat olla onnellisia.
onko hyvä parisuhde? luulen kyllä et on.
Meillä on onnelliset iloiset lapset. Parisuhde on normaali parisuhde jossa on hyviä ja huonoja hetkiä, mutta suuria kriisejä ei ole ollut emmekä ole kovia riitelemään vaan viihdymme yhdessä. En tosin ole koskaan kenenkään toisen kanssa parisuhteessa ollutkaan joten jos on parempaa, en tiedä siitä enkä osaa sitä kaivata :-D
hatun nosto! olen 33 ja neljässä lapsessakin on ihan tarpeeksi, saatika sitten kymmenessä!
Debiiliporukka tekee mukeloita kuin kanit! Ei taida oikein tiedostavuutta löytyä. Surku, sääli ja melkeinpä vitu..s, kun vielä mainostaa tätä järjettömyyttä!
ikinä, että jos mies tulisi hulluksi/jättäisi niin mistä löytäisit uuden miehen 10 lapsen kera vai olisitko sitten lopun ikää itseksesi? Vai elätkö päivän kerrallaan (kuten olisi aina paras)?
Minua kiinnostaa, että oletteko aina tienneet haluavanne noin monta lasta? Oletteko siis miehesi kanssa molemmat teinistä asti toivoneet suurperhettä?
Terv. Vastaavia hulluja haaveita joskus päässään pyörittelevä
ikinä, että jos mies tulisi hulluksi/jättäisi niin mistä löytäisit uuden miehen 10 lapsen kera vai olisitko sitten lopun ikää itseksesi? Vai elätkö päivän kerrallaan (kuten olisi aina paras)?
Miksi murehtisin etukäteen?
Meillä menee hyvin, en pelkää että mies jättää. Jos jättäisi niin osaisin olla onnellinen ilman uutta kumppaniakin.
Minua kiinnostaa, että oletteko aina tienneet haluavanne noin monta lasta? Oletteko siis miehesi kanssa molemmat teinistä asti toivoneet suurperhettä?
Terv. Vastaavia hulluja haaveita joskus päässään pyörittelevä
Silloin emme toki tienneet suurperheen arjesta mitään, mutta muistan miten rippileirilläkin istuimme kalliolla käsi kädessä ja suunnittelimme nimiä 8 lapsellemme. Lapsia on nyt hiukan enemmän :)
Oletko saanut mitään terveyshaittoja noin monesta raskaudesta/synnytyksestä? Onko vartalon malli muuttunut? Itse tunnen kolme yli seitsemän lapsen äitiä ja kaikilla on lasten jälkeen tosi leveä lantio ja jalat jotenkin "kaukana toisistaan, vaikea selittää, eivät kävele jalat levällään (kuulostaapa hullulta) vaan jalkojen väli on leveämpi ehkä lantion muuttumisen myötä, näin totesi itsekin yksi heistä vartalon muuttuneen.
hatun nosto! olen 33 ja neljässä lapsessakin on ihan tarpeeksi, saatika sitten kymmenessä!
Debiiliporukka tekee mukeloita kuin kanit! Ei taida oikein tiedostavuutta löytyä. Surku, sääli ja melkeinpä vitu..s, kun vielä mainostaa tätä järjettömyyttä!
että minä en jaksaisi.
kyllä ihmisen pitää olla ahkera,että jaksaa noinkin isoa perhettä pyörittää!
ja ei noita suurperheitä niin paljoa suomessa ole.
melko ilkeä kirjoitus sinulta.
Hoikka olen aina ollut, löysää nahkaa on vatsassa mutta en käytä napapaitoja joten ei haittaa. Raskausarpia en onnekseni saa. Tissit on mitä on mutta hyvät liivit tekee ihmeitä.