Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisin hiuksilleni? Vinkkejä? (kuva)

28.05.2011 |

Imetys on tiputtanut tukkaa pois, ja olen tosi laihahiuksinen nyt. On ollut pitkä tukka ja paksu otsatukka tähän asti. Nyt se on niin laiha, että mietin pitäisikö leikata joku malli? Olen pyöreäkasvoinen ja pyöreä lienen muutoinkin. :) Mikähän sopisi? Kiharat olisi ihanat, mutta permanentti on huonosta hiuksille.

Ajatuksia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raaskit leikata, niin suht tasainen 'long bob', joka on edestä, molemmilta puolilta hivenen pidempi. tartteet hyvän hiustensuoristimen.

http://www.google.co.uk/search?q=long+bob+hairstyles+2011&hl=en&rlz=1G1…

muutamia kuvia, vaikka tommonen mikä Nichole Richillä on

Vierailija
2/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan raaskisi leikata, mutta tämä on niin tajuttoman laiha nyt että lienee pakko. Siskot on tässä vaiheessa leikanneet ihan lyhyet hiukset, enkä sellaista kyllä tahtoisi. Siis ihan poikatukkaa. Se ei minusta muutenkaan sovi pyöreille, tai ainakaan minulle.

Joku tuommoinen takaa lyhyempi polkka voisi olla kiva. Suoristusrauta on. Tuossa kuvassa on joku saunanjälkeinen takkumeininki ilmeisesti.. olisikohan parempaa kuvaa tämänhetkisesta tukasta. Odottakaas niin etsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raaskit leikata, niin suht tasainen 'long bob', joka on edestä, molemmilta puolilta hivenen pidempi. tartteet hyvän hiustensuoristimen.

<a href="http://www.google.co.uk/search?q=long+bob+hairstyles+2011&hl=en&rlz=1G1…" alt="http://www.google.co.uk/search?q=long+bob+hairstyles+2011&hl=en&rlz=1G1…">http://www.google.co.uk/search?q=long+bob+hairstyles+2011&hl=en&rlz=1G1…;

muutamia kuvia, vaikka tommonen mikä Nichole Richillä on

minäkin. Kun pituus on oikea suhteessa leukaperiin niin kaventaa kasvoja kummasti.Keventää vois raidoilla...

Vierailija
4/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaan pois ! eli kasvata se pidemmäksi

Vierailija
5/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tolle naamlle kyllä täytyis tehdä jotakin, ihan omituinen?

Vierailija
6/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehdottomasti rikottu, vinoon leikattu otsatukka. Otsiksen voisi leikata reilusti lyhyemmäksi. Sivuilta ja takaa myös rikottu malli, veitsellä saa kaunista jälkeä, kuka sen osaa.

Pituudesta en ottaisi paljoa pois, mutta raidottaisin hiukset parilla eri sävyllä (vaikea näkemättä kasvoja sanoa, millä sävyllä).

Pyöreille kasvoille sopii tosi hyvin rikottu, vinoon leikattu otsis, suosittelen: ).

Vierailija
7/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama on kyllä lopullinen, valitettavasti. :) Olen elämäni kärsinyt kasvosumusta, mutta siihen ei auta edes clearasil!!1

Otsatukkaan olen ollut viimeaikoina tyytyväinen. Kasvatin sen pois ennen raskautta ja leikkasin taas aika äskettäin. Se on semmoinen viha-rakkaussuhde, otsatukan lempi minua kohtaan ja toisinpäin.

Tässä parempi kuva, ehkä.

Vierailija
8/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ponnarin paksuus on varmaan sama kuin peukaloni. Eli tosi vähäinen.

Vierailija
9/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uudelleen kuvaa katsottuna latvoista noin 10 cm max pois, siten että laskeutuvat kauniisti olkapäille ja ne saa vielä hyvin kiinnikin.

Tuo kasvosi esille, älä verhoudu hiusten taakse!

Nyt hiuksesi tekee raskaan ilmeen.

Vierailija
10/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kiusallista tilannetta tullut työelämässä ja oma mieskään ei aina tunnista minua.

Vierailija
11/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevennettyä, kerrostettua leikkausta n. olkapäille, kaunis sävy + raidat. :) Otsatukan voi jättääkin jos haluaa.

Vierailija
12/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys on tiputtanut tukkaa pois, ja olen tosi laihahiuksinen nyt. On ollut pitkä tukka ja paksu otsatukka tähän asti. Nyt se on niin laiha, että mietin pitäisikö leikata joku malli? Olen pyöreäkasvoinen ja pyöreä lienen muutoinkin. :) Mikähän sopisi? Kiharat olisi ihanat, mutta permanentti on huonosta hiuksille.

Ajatuksia?

taitaa olla rouvalla kiloja aika reilusti korpassakin,kun naamassa on jo 7kiloa...mitäs miehesi on mieltä?

Vierailija
13/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kiusallista tilannetta tullut työelämässä ja oma mieskään ei aina tunnista minua.

kasvosumusta kärsiville. Minulla on koulutettu tunneviestikoira mukanani kyllä, se auttaa. Suurimmat tunteet se viestii puolestani. Joskus tulee silti ylilyöntejä, kun esimerkiksi työpaikan kahvipöydässä koira alkaa ulista ja kerjätä kahvipullia kun itse silmäilen niitä kaihoisasti.

Tukka-ajatus lienee selkiintynyt. Olisiko hyvää kampaajaa mielessänne? Saatatte ehkä arvata etten yleensä käy. Nytkin vähän nolottaa, kun menen tämän VALTAISAN TUKKAMÄÄRÄNI KANSSA kampaajalle. :) Hassu asia, mutta siltikin!

Väriä en halua laittaa, koska olen tyytyväinen tähän omaani. Olen sen nyt vaivalla takaisin kasvattanut. (Vakuuttelen lähinnä itselleni, sillä välillä aina katson joidenkin kauniita värjäyksiä kaiholla, jolloin se koira taas sitten ulisee)

Pitäisi lähteä nukkumaan, mutta mies on saunaillassa ja tuntuu kummalta mennä tuonne yksin. Tai no nukkuuhan tuo vauva siellä, mutta silti. :)

Vierailija
14/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla rouvalla kiloja aika reilusti korpassakin,kun naamassa on jo 7kiloa...mitäs miehesi on mieltä?

No ei niitä juurikaan liikaa ole, mutta muutama silti. :) Mies on ihan mielissään. Jos se ei minusta olisi täysin naurettavaa, näyttäisin vartalokuvan todistaakseni. :) Ai mutta olen tänne joskus raskauskuvan laittanut, sen voin näyttää!

Vierailija
15/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet "hoikka",niin tuo iso naamsi kyllä korostuu aika pahasti.

Vierailija
16/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet "hoikka",niin tuo iso naamsi kyllä korostuu aika pahasti.

Tää on niin hassu, etten edes tiedä mitä sanoa. Siispä lähden nukkumaan! Yöt!

Vierailija
17/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kirjoitat ketjun aloittaneelle henkilölle noita typeriä kommentteja! Etkö ymmärrä ollenkaan, miten säälittävältä ne saavat sinut vaikuttamaan? Menepä vaikka kaivelemaan nenää ja jätä aikuiset ihmiset juttelemaan aikuisten asioista.

Vierailija
18/18 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo otsatukkamalli on vaan ihan väärä. Minäkin suosittelen otsatukan kasvattamista pois tai sitten sellainen sivuotsis voisi olla kiva.