37-vuotias ja kuuntelee Black eyed beasia, onko outo?
Kommentit (14)
ja Lady Gagasta. Ja Happoradiosta. Päässä soi tänään ärsyttävästi Katy Perryn Supernatural.
Olen 37 v ja ajattelin juuri laittaa soittoääneksi tuon Black Eyed Peasin. Kuuntelen pääosin NRJ:tä ja joskus voicea. Saa nähdä jos 10 vuoden päästä musiikkimaku muuttuu, mutta miksi muuttuisi?
olen 39-vuotias ja kuuntelen Rammsteinia ja Volbeatia, mutta myös Anna Puuta ja Maija Vilkkumaata. Perinteisestä jatsista ja klassisestakin tykkään, mutta humppaa en voi sietää. Lavatansseissa en ole koskaan käynyt enkä usko että tulen käymäänkään ;)
Ei musiikkimaku mikää ikäjuttu ole :)
Ikähaarukka 2-45v. Lapset tykkää kuunnella enemmän poppia ja heviä kuin jotain ipanapoja. Sekö on outoa myös?
Ikähaarukka 2-45v. Lapset tykkää kuunnella enemmän poppia ja heviä kuin jotain ipanapoja. Sekö on outoa myös?
Terapiaksi suosittelen lasten istuttamista pimeään huoneseen kuuntelemaan läpi koko Katri Helenan tuotanto tauotta:D
Minä myös vihaan humppaa. Niinpä, myös minä 36 v kuuntelen energyä, voicea ja Aaltoa. Jotain iskelmää en voi sietää, vaihdan töissäkin heti radiokanavaa kun työkaverini poistuu tontilta....
Tuota sun musamakua kutsun itse diskohumpaksi eli mun mielestäni se on ylikevyttä ja ylituotettua konejumputusta a la Lady Gaga.
Itselleni kelpaa ainoastaan aidoilla instrumenteilla soitettu musiikki. Oli ses itten Beatlesia tai AC/DC:tä. Slaavilainen mollimelankolia (eli suomi-iskelmä) tai teknp-disko-DJ jumputus ei iske edes tanssin taustalla:D
Terapiaksi suosittelen lasten istuttamista pimeään huoneseen kuuntelemaan läpi koko Katri Helenan tuotanto tauotta:D
Musiikkimaku ei ole ikäsidonnaista.
Itse olen 40v ja luukutan Tiëstoa autossa, niin paljon kuin poppikoneet kestää (kestää pikkusen turhan vähän).
iskelmään? Mä olen 36v ja kuuntelen trancea, dancea, poppia ja kaikkea mitä tulee Energyltä, Voicelta, Groovelta jne...enkä aio siirtyä humppaosastoon.
Niinpä, myös minä 36 v kuuntelen energyä, voicea ja Aaltoa. Jotain iskelmää en voi sietää, vaihdan töissäkin heti radiokanavaa kun työkaverini poistuu tontilta....
iskelmää ja olen 28, olenko outo? Kuuntelin jo nuorempanakin. Mä olen kaikki ruokanen musiikin suhteen todennäköisesti koko ikäni. (paitsi jazz, blues ja reggae). Luulen että tulevat mummosetkin voivat vielä kuunnella vanhoilla päivillään vaikka teknoa. Tämän hetkisillä mummoikäisillä ei nuoruudessaan ollut vastaavaa musiikkia, joten miksi ne olis siihen tykästynyt myöhemmin. Mutta ne ketkä nyt kuuntelee dancea/teknoa...niin voivat tykätä siitä vielä keski-ikäisinä ja vanhuksina.
Ja ihan tiedoksi - myös nelikymppisenä voi kuunnella musiikkia, vähän rankempaakin kuin tuo.
No, tottakai sä oot jo hieman liian vanha kuuntelemaan tuollaista... mä oon vasta 35v ;)
Ei tosi, kyllä se niin on että jokainen saa kuunnell amitä haluaa. Ei ikä sanele sääntöjä.
Mä kuuntelen laidasta laitaan, niin välillä räppiä kuin poppiakin.
Ja mun autossa musiikki huutaa ja jumpsutus kuuluu!
Nautin musiikista.