Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mihin juhliin pukisit tunikan ja legginsit?

Vierailija
28.05.2011 |

Itse voisin pukea rentoihin grillijuhliin.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilasta ja ihan myyjä mulle niitä suositteli. Olivat juhlavat kyllä :) ehkä maailma vaan muuttuu mutta palsta mamman vaikea pysyä perässä?

Vierailija
82/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaavoihin kangistunutta valitettavasti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää minäkään ihan hirveän paljon legginsseistä, MUTTA: ne ovat ainoat, jotka voin laittaa jos haluan laittaa hameen! Ja niiden täytyy olla lisäksi riittävän paksut. Joten piru vie; jos en muuta löydä kesän rippijuhliin niin takuulla ostan sen yhden tietyn mekon ja täräytän tylysti sen pariksi legginsit! Ni! Että parkukaa täällä sitten niitten pileitten jälkeen tyylittömyyttäni!

Vierailija
84/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kunnioitan hääparia sen verran, että noudatan pukeutumisetikettiä.

En keklsi yhtäkään hyvää syytä mutta mä olenkin aika avoin enkäniin kaavoihin kangistunut kuin eräät.

Vierailija
85/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ne olis sellaiset juhlamallit ei niitä perustrikoojuttuja...mutta tosiaan suosittelen minäkin kaavoihin kangistuneille mammoille ajatusmaailman avartamista ja erilaisissa putiikeissa ja vaateliikkeissä pyörähtämistä.

Vierailija
86/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrääkö se laittamaan ylle mekon ja ihon väriset sukkikset vai mitä?

Vierailija
87/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunikan kanssa hame? WHAT???? No enpä vielä koskaan ole sellaista yhdistelmä nähnyt eikä ihan heti tle mieleen sellaista ylle laittaa... :D

Kokeilin joskus. Tuloksena oli muodoton pötkö. Ihan kamala. Ei tosiaankaan toimi.

Minusta kaunis tunika ja siistit leggingsit voi olla muodikas ja nätti vaatetus. Ei tietenkään mihinkään iltapukujuhliin, mutta tavallisiin "perusjuhliin" tai kyläilyyn.

Vierailija
88/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai yleensä naisten pukeutumisesta? Kertokaa ihmeessä jos tiedätte :D

Vierailija
89/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos etikettiasiat ei ole hallussa...

Määrääkö se laittamaan ylle mekon ja ihon väriset sukkikset vai mitä?

Vierailija
90/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tiedätkö?

Vierailija
91/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltää naista laittamasta ylleen tunikaa tai legginssejä mutta määrää ylle mekon ja ihon väriset sukkahousut :D:D:D

Vierailija
92/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne juhlavat legginssit eroa mitenkään sukkahousuista saati jokin mekko juhlavasta tunikasta! Herätkää pahvit!

Vierailija
93/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhliin kuuluu ohuet ihonväriset sukkahousut. Värillisiä sukkahousuja voi käyttää lähinnä pikkujouluissa tai vappuna. Enpä ole nähnyt ohuita ihonvärisiä leggareita...

Mä en ikinä käytä ohuita ihonvärisiä sukkiksia. Käytän joko mustia tai värillisiä opaque-sukkiksia, pitsi- tai verkkosukkiksia tai sitten olen paljain säärin. Leggingsejäkin voisin käyttää, jos olisi sopiva yhdistelmä.

Vierailija
94/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ja ikuisesti korsettiin sukkanauhoihin ja mekkoon.

Vierailija
95/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.otto-suomi.fi/354977?product=1322233&oc=354886

Ja ihan ajattelin lakkiaisiin sen pukea ja ehkä yksiin kesällä kotona järjestettäviin rietiäisiin.

Vierailija
96/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun silmissäni sukkahousut ei eroa mitenkään niistä legginsseistä näyttävät ihan samalta. Mekko ja tunika ovat myös ihan samaa sarjaa...iltapuvut asia erikseen sitten.

Vierailija
97/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin silloin että näitten leggins-ketjujen innoittamana olen alkanut ajatella että saatan vielä kiusallani ne joskus vetäistä jalkaani ja mennä julkiselle paikalle teitä kauhistuttamaan.

Nyt olen jo OSTANUT ekat legginsini!!! Varokaa vaan, pian toteutan uhkaukseni! Vielä pari ketjua lisää niin lähden kylille.

T: mamma, 40v bmi 30

Vierailija
98/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa niistä sopii arkeen ja osa juhlaan samoin kuin mun mekot ja tunikat...ehkä mä sit vaan olen avoin kaikelle enkä niin kaavoihin kangistunut kuin suomalaiset yleensä?

Vierailija
99/103 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään

Vierailija
100/103 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitäkin on kauniita ja vähemmän kauniita ja riippuu Kenen päällä. Tuksun vai maisan.