G: Mihin juhliin pukisit tunikan ja legginsit?
Kommentit (103)
Häissä mustissä, kiiltävissä legginseissä ja spagettiolkaintunikassa? Toivottavasti edes sentään tajusit pitää sen jakun päällä koko ajan....
häihin ja niiden kanssa sellaisen liehuvaa kangasta olevan valkoisen spagettiolkaintunikan. Musta lyhyt kiiltävä jakku ja korut kaulaan ja väitän olleeni aika paljonkin tyylikkäämmän näköinen kuin ne eräät joilla oli päällään se iänikuinen kukkakolttu ja ihon väriset sukkahousut. Mutta kukin tyylillään...
Värillisiä sukkahousuja voi käyttää lähinnä pikkujouluissa tai vappuna. Enpä ole nähnyt ohuita ihonvärisiä leggareita...
Sehän on aivan sama asia :D voi teitä putkiaivot!
että pitää olla ihon väriset sukkahousut :D
Nykyään kun juhliin voi laittaa aika paljon muutakin kuin vain ihon väriset sukkahousut ja kukkamekon!
juhlavat tunikat ja legginssit? Ajavat ihan saman asian mielestäni....nykyäänhän kaikki mekotkin näyttävät ihan tunikoilta mutta jostain syystä ne kiiltävät legginssit on suuri rikos kun taas kiiltävät ihonväriset sukkikset on ok...huvittavaa.
Kuten joku jo aiemmin totesi, niin juhliin kuuluu ohuet, ihonväriset sukkahousut. En ikinä kehtaisi olla niin juntti että menisin häihin legginsit jalassa, olivat sitten kuinka hienot ja kiiltävät tahansa.
mun juhlavissa tunikassani jakussani ja leggareissani kuin ne kukkamekkomammulit....
mulla oli häissä leggarit ja bleiseri, ostin ne jostain muualta kuin prismasta tai henkkamaukasta ja olin siis tosi tyylikäs
-> muillakin oli leggarit niissä häissä
-> leggarit käy sekä häihin että hautajaisiin ja on niinku tosi tyylikkäät
juhlavammat :D mut huomaahan sen kun käy ulkomailla. Suomalaisen kukkamekossaan erottaa jo kaukaa...ja aah ne niin ihanat ja sexyt puuterinväriset sukkahousut :D
etenkin kun yhdistää ne riemunkirjavaan kukkamekkoon ja päähän donitsi :D tai mikä parasta päälle ihana housupuku tosi sexy ja kaunis!
mun juhlavissa tunikassani jakussani ja leggareissani kuin ne kukkamekkomammulit....
Juhliin voi laittaa muutakin kuin kukkamekon, mutta legginsit eivät sovi juhliin. Eikä kiiltävät sukkahousut. Sukkahousujen kuuluu olla mahdollisimman ihonväriset.
Terveisin tyylikonsultti
Miksei tunikan kans kireähkö alle polvipituinen hame?Kaikille naisille sopii hame iästä ja koosta riippumatta.Mä oon ainakin nähnyt useinkin ylipainoisella naisella kauniit jopa sirot sääret.
Juhliin en pukis,korkeintaan juhannuskokkoa katsomaan mennessä.
juhlavaa pukeutumista. Legginssejä, tunikoita on yhtä paljon erilaisia kuin niitä kukkamekkojakin...ja uskokaa mua aina ne ihon väriset sukkahousut ei ole niin edustavat saati juhlavat!
että juhlapukeutumisessa ON muitakin vaihtoehtoja kuin spagettiolkainhörsöt kera legginsien TAI kukkamekot?
No, ehkä WT-piireissä on sitten tosiaan vain nämä kaksi vaihtoehtoa... ;)
No enpä vielä koskaan ole sellaista yhdistelmä nähnyt eikä ihan heti tle mieleen sellaista ylle laittaa....vähän kuin mekon alle laittais hameen. Tosi ysäriä silloinhan oli kamala tapa laittaa farkut mekon alle :D
Juhliin voi laittaa muutakin kuin kukkamekon, mutta legginsit eivät sovi juhliin. Eikä kiiltävät sukkahousut. Sukkahousujen kuuluu olla mahdollisimman ihonväriset.
laitan omiin valmistujaisjuhliini.
En keklsi yhtäkään hyvää syytä mutta mä olenkin aika avoin enkäniin kaavoihin kangistunut kuin eräät. Mä myös ostan vaatteeni muualta kuin marketeista...
Paskanluonnin SM-kilpailujen after partyihin. Kauniin lisän tuohon kokonaisuuteen tekee tosi leveä valkoinen vyö sijoitettuna suoraan tissien alle, ei siis missään nimessä vyötärölle, kun sellaista ei tästä emännästä löydy. Ja balleriinat jalkaan, silleen että varpaanvälit ehdottomasti vilkkuu näkösälle.