Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mihin juhliin pukisit tunikan ja legginsit?

Vierailija
28.05.2011 |

Itse voisin pukea rentoihin grillijuhliin.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanluonnin SM-kilpailujen after partyihin. Kauniin lisän tuohon kokonaisuuteen tekee tosi leveä valkoinen vyö sijoitettuna suoraan tissien alle, ei siis missään nimessä vyötärölle, kun sellaista ei tästä emännästä löydy. Ja balleriinat jalkaan, silleen että varpaanvälit ehdottomasti vilkkuu näkösälle.

Vierailija
62/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissä mustissä, kiiltävissä legginseissä ja spagettiolkaintunikassa? Toivottavasti edes sentään tajusit pitää sen jakun päällä koko ajan....

häihin ja niiden kanssa sellaisen liehuvaa kangasta olevan valkoisen spagettiolkaintunikan. Musta lyhyt kiiltävä jakku ja korut kaulaan ja väitän olleeni aika paljonkin tyylikkäämmän näköinen kuin ne eräät joilla oli päällään se iänikuinen kukkakolttu ja ihon väriset sukkahousut. Mutta kukin tyylillään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värillisiä sukkahousuja voi käyttää lähinnä pikkujouluissa tai vappuna. Enpä ole nähnyt ohuita ihonvärisiä leggareita...

Vierailija
64/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on aivan sama asia :D voi teitä putkiaivot!

Vierailija
65/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää olla ihon väriset sukkahousut :D

Vierailija
66/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun juhliin voi laittaa aika paljon muutakin kuin vain ihon väriset sukkahousut ja kukkamekon!

Vierailija
67/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlavat tunikat ja legginssit? Ajavat ihan saman asian mielestäni....nykyäänhän kaikki mekotkin näyttävät ihan tunikoilta mutta jostain syystä ne kiiltävät legginssit on suuri rikos kun taas kiiltävät ihonväriset sukkikset on ok...huvittavaa.

Vierailija
68/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo aiemmin totesi, niin juhliin kuuluu ohuet, ihonväriset sukkahousut. En ikinä kehtaisi olla niin juntti että menisin häihin legginsit jalassa, olivat sitten kuinka hienot ja kiiltävät tahansa.

Vierailija
69/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun juhlavissa tunikassani jakussani ja leggareissani kuin ne kukkamekkomammulit....

Vierailija
70/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli häissä leggarit ja bleiseri, ostin ne jostain muualta kuin prismasta tai henkkamaukasta ja olin siis tosi tyylikäs

-> muillakin oli leggarit niissä häissä

-> leggarit käy sekä häihin että hautajaisiin ja on niinku tosi tyylikkäät

Vierailija
71/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlavammat :D mut huomaahan sen kun käy ulkomailla. Suomalaisen kukkamekossaan erottaa jo kaukaa...ja aah ne niin ihanat ja sexyt puuterinväriset sukkahousut :D

Vierailija
72/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin kun yhdistää ne riemunkirjavaan kukkamekkoon ja päähän donitsi :D tai mikä parasta päälle ihana housupuku tosi sexy ja kaunis!

Vierailija
73/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun juhlavissa tunikassani jakussani ja leggareissani kuin ne kukkamekkomammulit....

Juhliin voi laittaa muutakin kuin kukkamekon, mutta legginsit eivät sovi juhliin. Eikä kiiltävät sukkahousut. Sukkahousujen kuuluu olla mahdollisimman ihonväriset.

Terveisin tyylikonsultti

Vierailija
74/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tunikan kans kireähkö alle polvipituinen hame?Kaikille naisille sopii hame iästä ja koosta riippumatta.Mä oon ainakin nähnyt useinkin ylipainoisella naisella kauniit jopa sirot sääret.

Juhliin en pukis,korkeintaan juhannuskokkoa katsomaan mennessä.

Vierailija
75/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlavaa pukeutumista. Legginssejä, tunikoita on yhtä paljon erilaisia kuin niitä kukkamekkojakin...ja uskokaa mua aina ne ihon väriset sukkahousut ei ole niin edustavat saati juhlavat!

Vierailija
76/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että juhlapukeutumisessa ON muitakin vaihtoehtoja kuin spagettiolkainhörsöt kera legginsien TAI kukkamekot?

No, ehkä WT-piireissä on sitten tosiaan vain nämä kaksi vaihtoehtoa... ;)

Vierailija
77/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä vielä koskaan ole sellaista yhdistelmä nähnyt eikä ihan heti tle mieleen sellaista ylle laittaa....vähän kuin mekon alle laittais hameen. Tosi ysäriä silloinhan oli kamala tapa laittaa farkut mekon alle :D

Vierailija
78/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhliin voi laittaa muutakin kuin kukkamekon, mutta legginsit eivät sovi juhliin. Eikä kiiltävät sukkahousut. Sukkahousujen kuuluu olla mahdollisimman ihonväriset.

Vierailija
79/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan omiin valmistujaisjuhliini.

Vierailija
80/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keklsi yhtäkään hyvää syytä mutta mä olenkin aika avoin enkäniin kaavoihin kangistunut kuin eräät. Mä myös ostan vaatteeni muualta kuin marketeista...