G: Mihin juhliin pukisit tunikan ja legginsit?
Kommentit (103)
molemmat kamalia vaatekappaleita, varsinkin leggingsit
etten tapaa muita kuin perheen jäseniä. en voisi kyllä silloin käydä edes roskiksella tai postilaatikolla.
millaiset tunika ja legginsit olisi kyseessä. Itse omistan vain semmoisia kotikäytössä olevia kulahtaneita trikootunikoita, joita en laittaisi edes rentoihin grillijuhliin. Eli riippuu ihan vaatteesta.
juurikin mökkijuhliin, grillibileisiin tai lastenkutsuille.
Suvussamme on niin rentoja ihmisiä, että oikeastaan tunikaan ja leggareihin voisin pukeutua kaikenlaisiin kesäisiin lasten synttäreihin, grillijuhliin, tupareihin jne.
Pidän kovasti tuosta vaatetuksesta vaikka sitä täällä aina haukutaan.
Kotonani voisin olla (jos omistaisin tuollaiset legginssit)
Muuten olisin pitkillä kalsareilla vaan kotona.
ja valkoinen juhlava tunika häissä...siihen yhdistettynä musta lyhyt jakku. En muuten ollut ainoa...
niitäkin on satoja erilaisia...on niitä juhlavampia sekä niitä kotimammakalsareita! Te vaan puekudutte farkkuihin tai mustiin suoriin housuihin eikä mitään tietenkään ole sillä välillä...
kaupasta juhlavia malleja...en niitä trikookalsareita kuten eräät.
Lentokoneessa matkustin kerran legginssit jalassa kun olivat suht mukavat jalassa. Niiden kanssa oli paitamekko.
Neljät häät ohjelmassa viimeksi oli niillä yhden morsiamen morsiusneidoilla kaikilla samanlainen asu: kultainen tunika ja mustat legginsit?
Itse en kyllä häihiin laittaisi mutta just mietin et kävisiköhän ne lapsen kevätjuhliin asuksi?
Mulla olisi musta ohutta ilmavaa (ei läpinäkyvää) mustaa kangasta oleva tunika (lyhyet hihat) jossa on etumuksessa korukiviä ja tän kans laittaisin caprilegginsit,mustat tietysti...??
Johonkin grillijuhliin voisin tosin myös laittaa.
jostain koltusta ja sukkahousuista? Siis juhlavuuden suhteen...en ihan tajua! Kun niitä leggareita ja tunikoita on tosiaan noin miljuuna erilaista ja erilaisiin tilaisuuksiin tarkoitettuja. Jotenkin tuntuu eräiden ajatusmaailma olevan kovin ahdas ja kapea.
Salille voisin laittaa urheilulliset legginsit ja tunikan (siis sopivaa kangasta ja mallia olevat), mutta muualla en noita käyttäisi. Ei haittaa vaikka joku muu käyttäisi, mutta ei oo vaan mun juttu.
Juhlissa mulla on yleensä joku mekko (ja ohuet sukkahousut).
häihin ja niiden kanssa sellaisen liehuvaa kangasta olevan valkoisen spagettiolkaintunikan. Musta lyhyt kiiltävä jakku ja korut kaulaan ja väitän olleeni aika paljonkin tyylikkäämmän näköinen kuin ne eräät joilla oli päällään se iänikuinen kukkakolttu ja ihon väriset sukkahousut. Mutta kukin tyylillään...
juhlavammat. Kysehän on siitä että millaisia ne tunikat, legginssit ja mekot on. Kannattaa mammat kierrellä kauppoja simmut auki ja käydä välillä muuallakin ostoksilla kuin Cittarissa ja Prismassa niin löytyy kaikenlaista juhliin sopivaa. Kaikki legginssit kun eivät ole niitä kalsarimalleja.
mutta voisin laittaa mennessäni kaverien luokse vaikka grillaamaan ja iltaa istumaan.
Tai sellaisiin lasten syntymäpäiväjuhliin joissa on syytä olettaa joutuvansa osallistumaan lasten riehumiseen.