Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mihin juhliin pukisit tunikan ja legginsit?

Vierailija
28.05.2011 |

Itse voisin pukea rentoihin grillijuhliin.

Kommentit (103)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja väitän että näyttää paremmalta kuin iänikuiset kukkamekot ja ihon väriset sukkahousut.

Vierailija
4/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä leggingseissä on niin paholaismaista, yrittäkää selittää! Nyt ei käy vastaukseksi se, että "mä en tykkää". Mäkään en tykkää farkuista, mutta en mä jaksa silti kitistä jostain farkuista keskustelupalstoilla.

Vierailija
6/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eivät itse voi niihin pukeutua vartalonsa takia tai jostain muusta syystä. Mäkin inhoan farkkuja mutta en kuluta aikaani niitä vihaten haukkuen ja palstoilla niiden käyttäjiä ilkkuen. Ehkä mä vaan sit olen sinut itseni ja oman tyylini kanssa?

Vierailija
7/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan tosi rumat varpaat.....

Vierailija
8/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa matkustin kerran legginssit jalassa kun olivat suht mukavat jalassa. Niiden kanssa oli paitamekko.

Kerran näin nuorella tytöllä (ei niinkään laiheliini) paitamekon ja ihon väriset sukkahousut; housuosa vilkkui mekon alta eli ei kunnolla edes vesiraja ollut peitossa. Tuhat kertaa tyylikkäämpää olis ollut, jos olis ollut leggarit jalassa.

Vierailija
9/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eivät itse voi niihin pukeutua vartalonsa takia tai jostain muusta syystä. Mäkin inhoan farkkuja mutta en kuluta aikaani niitä vihaten haukkuen ja palstoilla niiden käyttäjiä ilkkuen. Ehkä mä vaan sit olen sinut itseni ja oman tyylini kanssa?

joillakin on lisäksi sellainen päähänpinttymä, että kaikkien pitäisi pukeutua jotenkin "klassisen tyyllikkäästi" ja mahdollisimman konservatiivisesti. Totuus on kuitenkin se, että suurin osa suomalaisista käy ihan tavallisissa sukuhäissä (tai muissa juhlissa), joissa kukaan ei tuijota etikettiä, kunhan pukeutuminen on juhlavaa.

Vierailija
10/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä leggingseissä on niin paholaismaista, yrittäkää selittää! Nyt ei käy vastaukseksi se, että "mä en tykkää". Mäkään en tykkää farkuista, mutta en mä jaksa silti kitistä jostain farkuista keskustelupalstoilla.

Eli se ei ole juhla-asuun kuuluva osa! Mä tykkään pitää kotona leggareita, kun ne kuroo mun läskit mukavasti nippuun, mutta juhliin laitan tietty sukkikset tai paljaat sääret.

Vierailija
11/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun ne ei vaan sovi JUHLIIN! Eli se ei ole juhla-asuun kuuluva osa! Mä tykkään pitää kotona leggareita, kun ne kuroo mun läskit mukavasti nippuun, mutta juhliin laitan tietty sukkikset tai paljaat sääret.

Makuasia siis.

Vierailija
12/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sukakhousut sopii?

Vierailija
13/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tulossa heinäkuussa häät. Voinko laittaa kutsuun, ettei ei legginsejä eikä farkkuja? Mun juhlatunnelman nuo vaatekappaleet ainakin pilaisi. Saisko tällä mahdolliset wt-vieraani jäämään pois juhlista?

Vierailija
14/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko tällä mahdolliset wt-vieraani jäämään pois juhlista?

wt-porukkaa jos kutsut semmoisia vieraiksi?

Vierailija
15/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa vaan, jos joku serkun puoliso on wt...

Vierailija
16/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin itse olen wt. Pelottaa vaan, jos joku serkun puoliso on wt...

Vierailija
17/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEASTI se on niin,että ei legginsit kelpaa,mutta tosiasiassa,harvat suomalaiset perhehäät on niiiiiin juhlavat,etteikö esitetyt legginsi-mekko-yhdistelmätkin kävisi.

Niille jotka linkkiö ohjeisiin himoitsee niin tässä on esim. yksi yksinkertainen:

"Puvun materiaaliksi käy esimerkiksi silkki, sametti, satiini, sifonki, brokadi tai kirjailtu, juhlava kangas. Sukat tai sukkahousut täytyy olla kesäkuumallakin, ja kengät ovat avonaiset juhlakengät. Etiketin mukaan laukun kuuluu olla pieni ja hihnaton, ja kelloksi kelpuutetaan vain siro korukello. -------- Morsian on pienten morsiusneitojen ohella myös ainoa täysvalkoiseen asuun pukeutuva henkilö. Muuten vaalean asun valinneet naispuoliset vieraat käyttävät siis myös esimerkiksi värikkäämpää jakkua tai värikkäämpiä asusteita. ------- " jne

http://www.mtv3.fi/helmi/haat/haaopas/artikkeli.shtml/2011/01/1254177/h…

Vierailija
18/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäkää pysyä mammulit perässä!

Vierailija
19/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEASTI se on niin,että ei legginsit kelpaa,mutta tosiasiassa,harvat suomalaiset perhehäät on niiiiiin juhlavat,etteikö esitetyt legginsi-mekko-yhdistelmätkin kävisi.

Niille jotka linkkiö ohjeisiin himoitsee niin tässä on esim. yksi yksinkertainen:

"Puvun materiaaliksi käy esimerkiksi silkki, sametti, satiini, sifonki, brokadi tai kirjailtu, juhlava kangas. Sukat tai sukkahousut täytyy olla kesäkuumallakin, ja kengät ovat avonaiset juhlakengät. Etiketin mukaan laukun kuuluu olla pieni ja hihnaton, ja kelloksi kelpuutetaan vain siro korukello. -------- Morsian on pienten morsiusneitojen ohella myös ainoa täysvalkoiseen asuun pukeutuva henkilö. Muuten vaalean asun valinneet naispuoliset vieraat käyttävät siis myös esimerkiksi värikkäämpää jakkua tai värikkäämpiä asusteita. ------- " jne

<a href="http://www.mtv3.fi/helmi/haat/haaopas/artikkeli.shtml/2011/01/1254177/h…" alt="http://www.mtv3.fi/helmi/haat/haaopas/artikkeli.shtml/2011/01/1254177/h…">http://www.mtv3.fi/helmi/haat/haaopas/artikkeli.shtml/2011/01/1254177/h…;

Etikettiä varmaan noudatetaan jossain hienommissa piireissä, mutta suurimmalle osalle suomalaisista tuo on kyllä totaalisen vanhentunutta kamaa. Mitä hyötyä esim. on siitä, että pidetään sukkiksia helteellä? Eikä mulla ole yksissäkään häissä ollut pukua, joka olisi materiaaliltaan silkkiä, samettia, satiinia, sifonkia tai kirjailtua, juhlavaa kangasta.

Vierailija
20/103 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks hääpari ei ampunu mua!:D Siellä oli myös naisia joilla oli suuria kelloja sun muuta etikettiin sopimatonta. HUI!