Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitaako miehesi kodin ja lapset jos sairastat?

Vierailija
28.05.2011 |

Itsellä käsi paketissa ja olen todella pettynyt miehen panokseen. No onneksi yhdelläkin kädellä pystyy vaikka mihin. Mutta voisi olettaa, että kaksikätisenä tajuaisi (edes pyynnöstä) hoitaa mukisematta kotitöitä ja lapsia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toinen vanhempi on sairas, totta kai toinen ottaa sitten vastuun kodista! Olen sairastellut tosi paljon tänä talvena (syitä en erittele) ja kyllä mies on todellakin tehnyt ruuan, tarkistanut läksyt koululaiselta, siivonnut keittiön, imuroinut ym. Pyykit on aina mun vastuulla, ite niuhotan niistä ;) joten niitä olen sitten pessyt kun olen siinä kunnossa. Muuten ei ole tarvinnut hermoilla kotitöistä.

Nyt on mies ja lapsi korkeassa kuumeessa, niin todellakin on miehen vuoro levätä. Saa nukkua ihan niin paljon kuin tykkää enkä vaadi yhtään mitään.

Molemmat ollaan töissä, mutta todellakin mies on jäänyt silloin töistä kotiin kun hoidin lapsia kotona ja itselle iski oksennustauti. Ei kukaan ole niin korvaamaton töissä, ettei voi yhtä päivää järjestää asioita perheen vuoksi toisin.

Vierailija
22/23 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitysti osallistuu kaikkeen aina. Eihän siihen mitään sairastumisia tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikon ollessa pienempi sain kovassa kuumeessa kontaten hoitaa kodin ja lapsen (ei siis edes jalat kantanut, kun olin niin kovassa kuumeessa). Nyt monta vuotta myöhemmin kyllä hoiti kodin ja lapset, kun olin keuhkokuumeessa. Ainoa mitä hoidin, oli pyykit, nekin mies kyllä ripusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän