Meandi-hullut on oikeesti tosi idiootteja.
Olen huomannut ma.
Ne on niiiin ylihinnoiteltuja ja karseita rättejä. Ja mikä uskomattminta: kutsuja pitää ja vaatteita ostaa ne, jotka ovat (ainakin olevinaan) köyhiä kotimammoja tma.
Kommentit (44)
Plyysi- ja velourvaatteet on huippulaatua. Niitä ei saa miksikään. Mutta ne trikoot. :( Varsinkin ruskeapohjaiset. Ei pysy värit millään! Vaaleanpunaiset hameet ja legginssit on olleet hyviä trikoissakin, eivät ole haalistuneet, mutta ruskeat ja tummat värit.
Meandin vaatteet eivät ole kovin tasalaatuisia. Olen ostanut ehkä kymmenisen vaatetta ja osa todellakin on huippulaaatua mutta harmi kun kaikki ei ole. Juuri ne mistä tykkäisin eniten ovat niitä jotka jotenkin lurpahtavat. Kolmet äidin mustat perushousut olen ostanut ja niistä yhdet ovat selkeästi hyvää laatua. Kahdet ovat niin ohutta kangasta jo että niihin on tullut reikiä hyvin vähällä käytöllä! Lasten vaatteissa yksiväriset ovat pysyneet tosi hyvinä ja muutaman printtipaidan kokemuksella joillain tuotteilla on eroa kuin yöllä ja päivällä. Se on vähän sama kuin ostaisi sian säkissä, siis.
Erikseen mainitsen vielä että suurin osa meandin vaatteista on kyllä minun makuuni pohjattoman rumia ja äitien vaatteet aika usein junttimaisia. Yksiväriset perusvaatteet kyllä malliltaan kivoja juuri synnyttäneille kun on vatsan kohdalla varaa joten siitä plussaa. Meandi on tyyliltään vähän kuin "ysäriretro." :)
3t-paitaa ja yhden haalarin. Vittu mitä paskaa. Värit hävis 2paidasta ekassa pesusa. Haalari oli täysin muodoton parin käyttökerran jälkeen. "Kestää useammalla lapsella" Paskan vitut sanon minä. Tosin tein jonkun todella iloiseksi kun myin 20€/kpl paidat 2€kpl pois :D Olis niistä varmaan enemmänkin saanut noilta friikeiltä
Ja jos ei ole niin kielenkäyttö on kuin pahimmanlaatuisella wt:llä, todella noloa!
sanottiin, että jos on pessyt ohjeen mukaan ja silti värit lähtee, pitää ottaa yhteyttä myyjään ja tehdä reklamaatio.
Meiltä löytyy muutamia vaatteita 3 lapselta ja itseltä. Ja meidän vaatteissa ei ole moittimista. Pesen hienopesuaineella 40 asteessa enkä laita kuivuriin.
Mullakin facebookissa kaverina yks opiskelijatuttu joka just hekutti ostaneensa 300 eurolla Me&I kutsuilta vaatteita. No, mikäs siinä, itse en viitsi paskasta maksaa.
oli kun Helsingin keskustan yöelämässä yhdellä mammalla oli tosi kivasti laitettu hiukset,korkkarit ja kaikki mutta päällä oli meandin ompputunika:D
Ketkä ostaa itelleenkin vielä niitä vaatteita ja kehtaa lähteä hiekkistä kauemmaks niissä??
Käykääpä katsomassa aivan uutta kotimaista kilpailijaa Me&I :lle. Laadukkaita, täysin kotimaisia vaatteita ja tyylikkäitä! Ainakin meidän lasten mieleen kun on hauskoja kuvia. Kalliitahan ne on, muttei ainakaan halpatyövoimalla tuotettuja!!
www.ihkudesign.fi
Ekassa pesussa purkui kirjailut tytön mekosta. Mekot leveitä tölkkejä, joissa yberkireet hihansuut (joo tiedän, niitä on levennetty, mutta kireät ovat silti)
Omista housuistani haalistui väri jo ekassa pesussa, että silleen... Halpiskauppojen lastenvaatteet ajaa saman asian ja paljon halvemmalla.
Ja juu, onhan ne tyyriitä, mutta toisaalta ne myös kestää eikä hinta liioiteltu ole jos vaate säilyy ja kestää toisellekin lapselle kuten meillä.
Ei meillä niitä paljoa ole, mutta joitakin vaatteita/kausi, ne plyysihousut on mahtavia ja puserot jotkin kivoja.
Nyt tilasin paksua denimia olevat tod kivan näköiset farkkusortsit tuolle 3-luokkalaiselle (tai siis 4-luokkalainenhan hän jo melkein on) koossa 146cm/152cm hintaa oli 36e.
Ja kirkkaanpunaisen luomupuuvillaisen pitkähihaisen puseron syksyksi, hintaa jäi 12e.
Suurin osa vaatteista tulee meille tanskasta ja jenkeistä, joitakin löydän kotimaan putiikeista.
Ja nimenomaan kotiäidit sillä tienaa, siitä saa taskurahaa, itse kutsujen pitäminenhän ei maksa mitään eikä velvoita mihinkään.
ostetaan kahden kympin IIIIHANAT sukat ja sitten eletään 2 vkoa kaurapuurolla
"Käykääs kurkkaa ja saatte nauraa" aloituksesta?
Hulluilta vaikuttaa. Ja jaan mielipiteesi vaatteista, ei minun makuuni. Ja laatu? Niin no.
Ne sukkapaketit tais olla nyt 10e/kpl ja siinä oli 2 paria sukkia, vai olikohan 3..
No, ymmärrän pointin enkä itsekään kys sukkia ostaisi, mutta ei sentään ole tarvetta kaikkia kys merkin vaatteita syytä lytätä.
Ne kun oikeasti maksaa itsensä takaisin ja siirtyvät nuoremmalle lapselle kuin uutena kunnossa.
Pikemminkin on niin ettei köyhän kannata ostaa halpaa..
-2-
ostetaan kahden kympin IIIIHANAT sukat ja sitten eletään 2 vkoa kaurapuurolla
Tavallinen farkku ok, mutta pitää olla pehmeää jotta mukavat päällä eivätkä ole kuumat.
Tarkoitin paksulla sitä että ne ei ole sellaista ohutta "tekofarkkua" tai huitulaa mitä vaikkapa kys mallistossa on eräät toiset pussimaiset farkkusortsit tällä hetkellä.
Nuo on kuitenkin pehmeät ja mukavat olla vaikka ovatkin "tukevampaa" laatua.
Ja siksi myös kestävät ja hyvännäköiset.
-2-
"Käykääs kurkkaa ja saatte nauraa" aloituksesta?
Hulluilta vaikuttaa. Ja jaan mielipiteesi vaatteista, ei minun makuuni. Ja laatu? Niin no.
et ole käyttänyt, et voi sanoa kyllä itse laadusta mitään. Meillä on ollut joitain vaatteita me&i:ltä ja kyllä ne on todella laadukkaita olleet. Kaikki kuosit ei mua miellytä, mutta legginssit, plyyshihousut, verkkatakit ja t-paidat eivät ole menneet pesussa miksikään. Siis miksikään! Ei yllättäen myöskään reikiä, kulumaa. Minusta ne on olleet yllättän hyviä! En pidä niitä kalliina. Ostan yleensä paljon kalliimpia merkkejä ja niissä välillä pettyy laatuun. Me&i on hyvää perus-päiväkotivaatetta!
maksoi alessa 25€ ja jäi ekoiksi ja vikoiksi niiltä ostetuiksi. Parissa ekassa pesussa hävisi värit vaikka ohjeen mukaan pesin.
Samoin meille käyny lindexin halppisvaateissa ja nekin jää nykyään kauppaan. Mitä sitä roskasta maksamaan.
Sulla taas näyttää olevan jokin uhmaikä :)