Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten hylkääminen eron jälkeen???

Vierailija
28.05.2011 |

Tunnetteko ketään miestä/naista, joka olisi eron jälkeen hylännyt täysin lapsensa?

Minä en tunne. Ihmettelenkin, millaisia ihmisiä he oikein ovat? Onko juoppoja, mielenterveysongelmia? Miten tuollaisen ihmisen lähipiiri, sukulaiset ym. suhtautuu asiaan? Onko lähipiirikin jotenkin outo, syrjäytyneitä, alkoholisteja tms.?

Kysymykset eivät koske niitä tapauksia, joissa esim. äiti estää isää tapaamasta lapsiaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veli siitti jonkun yhden illan juttunsa. Se nainen olisi ollut valmis perustamaan perheen tämän veljen kanssa. Veli tuumi, ettei halua, kun ei ole kemiaa. Ei myöskään isyys kiinnostanut, kemian puuttumisen vuoksi. Sen sijaan hän leikkii isää sitten eräässä toisessa perheessä, jossa nähtävästi sitä kemiaa on sitäkin enemmän. Kovasti ne tappelee, mutta omaa lastaan ei näe koskaan -kemian puutteessa.

Vierailija
22/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo petti pahasti selän takana useita kuukausia..... Meillä oli kaikki hienosti, joskin olen ollut hieman masentunut työasioiden vuoksi. Töissä olen kuitenkin käynyt, ei lääkkeitä tms. Vaimo vaan halusi piristystä vissiin. Kaikkeni olen perheelle antanut.

Tekee niin kipeää, että en voi jäädä tänne lähelle, en vaan pysty näkemään häntä ja uutta miestään. Tältä ei täällä pohjoisen pienessä paikkakunnassa voisi välttyä. Ja kun lähden, niin lapsetkin nyt sitten jää. Minun on lähdettävä kauas, etten tee itselleni mitään. Satojen kilometrien päästä tai ulkomailta en lapsia kovin usein tule näkemään, jos milloinkaan, enkä halua olla missään tekemisissä exäni kanssa.

Mitäpä jos otat ne lapset ja jätät sen muijan leikkimään uuden uroonsa kanssa? Miksi naista pitäisi palkita lapsilla, kun ei osannut perhettä pitää kasassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu appeni on sellainen. Vanhoilla päivillään sitten kyllä katui ja yritti lähestyä lapsiaan anteeksipyynnöin mutta eipä enää ollut tulemista. Ovi oli sulkeutunut, niin suuren tuskan aiheutti lapsilleen kun hylkäsi. Kuolkoon yksin ja paistukoon helvetissä ukko.

Vierailija
24/24 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eikä ole vuosikausiin nähnyt aiemmasta liitosta olevaa, teini-ikäistä poikaansa. Ei pidä poikaan mitään yhteyttä, vaikka poika pyysi häntä fb-kaveriksi eli tilaisuus yhteyden luomiseen olisi...

Hurjinta tässä on se, että miehen uusi vaimo on lastenkirjailija, joka niin hehkuttaa "lapsiystävällisyyttään". Vaan eipä kiinnosta oman miehen aiemmasta liitosta oleva lapsi....

No eihän se miehen uusi vaimo ole lastasi siittänyt tai ole millään tavalla vastuussa entisen miehesi ja poikasi väleistä. Ihan hyvinhän hän voi olla todellakin lapsiystävällinen. Se ettei eksääsi kiinnosta poikansa ei ole hänen syynsä.