Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottava mutsini asuu luonani rempan vuoksi. Miten pääsen hänestä eroon? Apua!

Vierailija
28.05.2011 |

Hän on vanha ja varaton, joten muuta paikkaa ei ole.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja avot, mutsis kotonaan...

Vierailija
2/6 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla ei tarvi olla mutsin kanssa, kun mutsi on sun kotona ja sä mutsin kotona remppaamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varaton niin tuskin remppa on hänen itsensä järjestämä? Kauanko hänen majailee luonasi? Onko eläkkeellä? Onko niin hyväkuntoinen että voisit lahjoittaa hänelle matkan etelään?

Vierailija
4/6 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne alkaa oleen sellainen, että tekis mieli soittaan virkavalta paikalle hoitelemaan mummon.

Miten mun tarttee tällaista kestää.

Vierailija
5/6 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai esim kunnan vuokra-asunto? Kunta on velvollinen järjestämään asukkaille tilapäisen asunnon sellaisen remontin ajaksi joka estää siellä asumisen.

Vierailija
6/6 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kaksi vuotta olen joka päivä kuullut puhuttavan tästä rempasta. Se hallitsee elämää. Ja vanha mummo yrittää hallita koko remppaorganisaatiota, mua ja jo mun ystäväpiiriä.

Kerran jo sovittiin, että tullaan hoitaan asunnon tyhjennys kesäkuussa ja päivä sovittiin. Sitten siirsi päivä ensi viikon maanantaiksi. Tehtiin lista mitä asunnossa pitää tehdä. Nyt siirtää taas päivämäärää ja maanantaina käytäisiin vain katsomassa mitä mahdollisesti pitäisi pakata.

Eihän vieraita ihmisiä voi tällä tavalla pompottaa (siis auttamaan lupautunutta ystävääni)?

Listassa oli keittiön (siis keittokomero) kaappien pakkaus ja laatikoiden siirto vintille. Ja kahdessa muussa huoneessa tavaroiden siirto keskelle huonetta ja peittäminen pressulla. Pienestä eteisestä kirjahyllyjen peittäminen. Keittiön kaappien irroittaminen ja kylpyhuoneessa suihkukaapin irrottaminen.

Mielestäni nuo hommat vievät kahdelta ihmiseltä max 1-2 päivää, mutta mummon päässä ne hommat eivät saa valmistua vaan niiden kanssa roikutaan viikosta toiseen - siis tekemättömien töiden kanssa. Mielestäni pantaisiin nyt tavarat kasaan ja unohdettaisiin koko remppa vähäksi aikaa.

Nyt kaikki on niin sekavaa, että en todellakaan tiedä mitä muka tarttee tehdä.