Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun palkkaluokitusta muutettiin

Vierailija
28.05.2011 |

Työnkuvaa tarkistettiin koko osastolla, eli vastaako se palkkaluokitusta, ( 5 ihmistä) ja työnantaja nosti meidät korkeampaan palkkaluokkaan. Ero edelliseen on hiukan yli 400 e. Mutta mä olen ollut talossa pisimpään, toiset on nuorempia, kaksi vasta taloon tullutta, Eli heidän palkkansa nousee ton, mutta mun ei euroakaan. Olen saanut aiemmin korotuksia, osa TES:n paikallisten sopimusten perusteella, osan jo vanhan palkkajärjestelmän mukaan, jossa sai kokemuslisiä, Nyt nää kaikki tavallaan nollaantuu.

Teknisesi tää varmaan on oikein, mutta todella tuntuu kurjalta. Ei todellakaan tunnu, että mun panostani arvostetaan. Vai onko syynä se, että mun aloitteestani työnkuva tarkastettiin, että se on palkkajärjestelmän mukainen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin taulukkopalkka tuossa ryhmässä on. Työpaikallani tosin liki kaikki saa n 30 % taulukoita parempaa palkkaa. Lisää ap

Vierailija
2/4 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan juttusille luottamusmiehen luokse. Käy juuri niin, sun palkka käytännössä siis laskee.

Tai mene sanomaan, että jos sitten vaihtaisivat tehtävänkuvan entisen tasolle "helpoksi" kuten olikin, niin miksi tehdä vaikeampaa työtä samalla palkalla, jonka olisit saanut helpompaakin työtä tekemällä saman palkan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin talossa v. -99, lokakuussa tulee siis täyteen 12 v. Nykyisessä työtehtävässäni olen ollut kohta 5v. Minulla on kaupallinne peruskoulutus.

Työkaverini on lukion käynyt Mäkkärin kassalta meille tullut ja talossa ollut n. 5v. Teemme samaa työtä. Minä olen ollut vakinainen v. -99 asti, työkaverini on juuri vakinaisetettu. Samalla hänen palkkaansa korotettiin ja se meni 150:lla minun palkasta ohi. Että näin.

Vierailija
4/4 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä syynä saa käyttää sitä, että sinä pyysit tarkistusta.

Reiluuden nimissä sinun tulisi saada samankaltainen korotus kuin noiden muiden. Jos et saa neuvoteltua sitä itse, ei muuta kuin yhteys liittoon (toivottavasti kuulut, niin saat apua!).