Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Facebookissa ihan vaan seuratakseni mitä muille tapahtuu ja mitä tekevät.

Vierailija
28.05.2011 |

En koskaan kirjoittele sinne mitään tai osallistu mihinkään.

Ikinä en ole Facebookia haukkunut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/13 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoittele enkä osallistu, kunhan vaan olen kun käskettiin. Muussa tapauksessa en ikinä olisi sinne mennyt.

Vierailija
4/13 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan moitteita siitä muilta. FB:kin onnittelee, että tervetuloa takaisin. Kaverit ja suku kun haluaisi minun esim. saavan sitä kautta informaatiota jostain tulevista juhlista ja sukutapahtumista ja olen tuosta syystä missannut pari. On se rasite koko FB, siitä tullut velvoite. Ja kyllä on tullut haukuttua FB:tä!

Vierailija
5/13 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut yms. saat suoraan sähköpostiisi ohjattua FB:n asetuksista, ei sun niiden takia tarvi siellä käydä.

saan moitteita siitä muilta. FB:kin onnittelee, että tervetuloa takaisin. Kaverit ja suku kun haluaisi minun esim. saavan sitä kautta informaatiota jostain tulevista juhlista ja sukutapahtumista ja olen tuosta syystä missannut pari. On se rasite koko FB, siitä tullut velvoite. Ja kyllä on tullut haukuttua FB:tä!

Vierailija
6/13 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku piti sinne keksiä. Mä en tarvi kotona s-postia mihinkään. Työsähköpostiani en tuollaiseen käyttöön saa antaa.

Mut saa parhaiten kiinni tekstareilla ja soittamalla, mutta muu väki alkanut siirtyä FB:hen ja he olettaa sinne toki kaikkien haluavan.

Kutsut yms. saat suoraan sähköpostiisi ohjattua FB:n asetuksista, ei sun niiden takia tarvi siellä käydä.

Vierailija
7/13 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa työnantaja pakottaa ihmistä tekemään profiilin Facebookiin?

Vierailija
8/13 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebookiin voi pakottaa. Omistuisia ootte kun moista luulette.

Mä poistanjärjestään kaikki jotka ei osallistu fb-elämään. Ei mun elämää tarvi "vakoilla"

Mut mä en haalikkaan kavereikseni kumminkaimansiskoja, niin kuin jotkut tekee. Vain ne joiden kanssa oikeasti pidän yhteyttä.

Pitkin maailmaa asuneena ja edelleen ulkomailla asuvana fb on oiva tapa pitää yhteyttä ihmisiin.

Vierailija
9/13 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet sellainen joista ei oikein fb:ssä tykätä. Kyylä.

Vierailija - 28.05.11 11:53 (ID 12754969)

Mikäs Apina se siellä nupisee?

Mitä väliä sillä on, jos joku ei tykkää? Jos joku on niin idiootti, ettei hän "tykkää" jostain ihmisestä vaan sen takia, ettei hän kirjoita facebookiin,

niin voi vittu sentään...sellaisen ihmisen tykkääminen on kyllä aivan helvetin yhdentekevää.

itse kirjoitan facebookiin ihan juuri silloin, kun ja jos haluan, eikä vähääkään häiritse, jos joku ei "tykkää" sen takia minusta.

ja itse asiassa; homma menee oikeesti jokseeenkin päinvastoin: tyypit, jotka päivittävät sinne jatkuvasti statustaan, ovat kaikkien mielestä aika säälittäviä.

Vierailija
10/13 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa työnantaja pakottaa ihmistä tekemään profiilin Facebookiin?

Olen suuressa mediatalossa markkinointipuolen verkkotuottajana ja kun ruvettiin täpisemään siitä että mediatalon ja sen brändien on oltava läsnä sosiaalisessa mediassa, niin tehtiin päätös, että tiettyjä tehtäviä hoitavien on oltava siellä brändin alla. Sitten tuli joku viisas konsultti jonka mukaan brändi tehdään parhaiten läsnäolevaksi ihmisille, kun se henkilöytetään (!!!) ja niin minäkin jouduin Facebookin.

En ole kyllä 1,5 vuoteen kommentoinut sinne mitään en brändin alla enkä omissa nimissäni, mutta siellä nyt sit ollaan kun kerran käskettiin. "Suositus" tarkoitti kirjaimellisesti sitä, että jos et tee profiilia, se on voidaan tulkita työtehtävistä kieltäytymiseksi joka taas on yksi irtisanomisen peruste. Älkääkä tulko sanomaan, ettei tuollaista voi olla - kyllä nimittäin voi! Vastaavia tapauksia on mainonnan ja markkinoinnin alla pilvin pimein.

Vierailija
11/13 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb.tä aktiivisemmin käyttäjä ei tykkää kyylistä.

Kun itse tein sinne profiilin, ihmettelin ensin vähän kun muutama vanhempi koulukaveri heti tyrkytti itseään kaveriksi. Huomasivat kai minun profiilin erään yhteisen tutun kautta. Ensin ajattelin, että oikeastaan kiva kuulla, mitä heille kuuluu.

Muutaman kuukauden päästä huomasin, että he ei kommentoi mitään, ei kirjoita sivulleen, mutta kavereita on yli 200 kaikilla. Eli he on näitä kyylääjiä, jotka hamstraa kaikki kavereiksi ja kyttää heidän elämäänsä.

Olen itse tällaiset blokannut sillai, ettei he näe mitään minun kirjoituksia. Ihan tahallani en poistanut heitä kaverilistaltaan vaan odottele, koska he huomaavat, että eivät näe minulta kuin seinän:)

On myös muitakin sellaisia, joista olen yllättynyt, että näkee heidän käyneen sivuillaan, mutta eivät päivitä omaa elämää. Kommentoivat vain joskus jotain toisille. Olen heistä muuttanut vähän käsitystä muutenkin ja en enää näytä heille kuin ihan pintapuolisia päivityksiä sivuillani.

Sä olet sellainen joista ei oikein fb:ssä tykätä. Kyylä.

Vierailija - 28.05.11 11:53 (ID 12754969)

Mikäs Apina se siellä nupisee?

Mitä väliä sillä on, jos joku ei tykkää? Jos joku on niin idiootti, ettei hän "tykkää" jostain ihmisestä vaan sen takia, ettei hän kirjoita facebookiin,

niin voi vittu sentään...sellaisen ihmisen tykkääminen on kyllä aivan helvetin yhdentekevää.

itse kirjoitan facebookiin ihan juuri silloin, kun ja jos haluan, eikä vähääkään häiritse, jos joku ei "tykkää" sen takia minusta.

ja itse asiassa; homma menee oikeesti jokseeenkin päinvastoin: tyypit, jotka päivittävät sinne jatkuvasti statustaan, ovat kaikkien mielestä aika säälittäviä.

Vierailija
12/13 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykkään muiden statuksista, mutta en kovin usein itse päivitä statusta koska ei mulle tapahdu mitään :) Jos kirjoittaisin jatkuvasti että "töissä meni päivä, nyt konneella kun lapset saatu nukkumaan" niin sitten täällä haukuttaisiin kun joka risaus pitää ilmoittaa fb:ssä :)

Vierailija
13/13 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolin kavereiksi vain ihmiset jotka muutenkin jotenkuten tunnen. Siksi kaverien lukumäärä pysyy aika lailla viidessä-kuudessakymmenessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän