Carena Double Swing. Oletteko käyttäneet yli 15 kg lapsella?
Myyä suositteli meille kyseisiä rattaita. Esikoinen siis noin 15kg syksyllä kun seuraava lapsi syntyy. Painorajoituksesta ei ollut kaupassa mitään puhetta, mutta netistä bongasin nuo rajat.
Oletteko käyttäneet noita rattaita painavemmilla lapsilla ja ovat kestäneet sen miten? Tuntuisi, että jos rattaiden on tarkoitus kestää 15+15kg, eli 30 kg, niin kestäisivät nyt myös esimerkiksi 16-17 kiloisen taaperon ja 8 kiloisen vauvankin. Mitä luulette? Pitääkö hyllyttää ajatus näistä kieseistä?
Kommentit (4)
Olen käyttänyt koko talven, en edes tiennyt tuollaisesta rajoituksesta... Kyllä nämä meidän rattaat on ainakin vielä ihan kunnossa silti.
mutta itse huomasin, kun kuopukselle hankin uusia matkiksia, että tosi monissa on toi 15kg painoraja. Ja olen kyllä nähnyt varmasti painavampia lapsia, meilläkin joskus isommat sisarukset olleet kyydissä, kun ovat väsyneet jossain pidemmällä reissulla.
Luulen kyllä, että kestävät. Ei se teidän lapsikaan varmaan montaa kiloa enempää tule kasvamaan, ennen kuin on jo niin iso, ettei enää rattaita tarvitse.
nimi kuulostaa ihan joltain parinvaihto-clubilta.
joten paljoa yli 15 kiloiseksi ei esikoinen ehdi kasvaa. Kuopus toki kasvaa rinnalla myös, mutta yhteispaino tuskin ylittää 30 kiloa. No, ehkäpä me kuitenkin sitten otetaan ne Carenat.