Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ajattelee, että menee lomalle sairaalaan kun käy synnyttämässä?

Vierailija
27.05.2011 |

Kotona on koko ajan juostava tukka putkalla, hoidettava lapsia, tehtävä ruokaa, siivottava, järjesteltävä paikkoja, leikitettävä lapsia, selvitettävä riitoja, pestävä pyykkiä, ripustettava pyykkiä.... ym ym ym.

Mutta kun menee sairaalaan synnyttämään, saa lomailla pari päivää eikä tarvitse tehdä yhtään mitään!!! :D

Ajatteleeko kukaan muu näin?

Oikein odotan innoissani, että piakkoin pääsen sinne lomalle :) Sitten jaksaa taas arkea...

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 6 vrk sairaalassa ja vein lapset joka yö kansliaan jotta sain rauhassa nukkua koko yön. Hoitivat yö syötön ja sit kärräsivät lapset joskus kuuden jälkeen mun luokse. oli kyl ihanaa kun sai ruuat sänkyyn tai sit jos kävin katsomassa toista lasta vvo:lla sain jättää toisen hoitoon.

Missä sairaalassa ottavat vauvan kansliaan yöksi? Ei ainakaan OYS:ssa Oulussa. Jos äidillä on voimat totaali poissa, voivat ottaa yhdeksi yöksi mutta normaalin synnytyksen jälkeen itse hoidat vaavin koko ajan. Oys on muutenkin p-ska paikka synnyttää.

eivät antaneet vauvoja edes pois vauvalasta. Siellä sai äidit käydä 6 x vuorokaudessa tietyillä kellonlyömillä imettämässä. Eipä tarttenut kuunnella huonetoverien vauvojen itkuja. :D Mutta ei kuulemma ole mikään normi Italiassa.

Niin ja ruoatkin tuotiin eteen, ei tarvinut edes käytävältä hakea.

Vierailija
42/42 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lomaa se on kun et saa nukuttua kuin 1/2 - 1 tunnin pätkiä kun 3 hengen huoneessa koko ajan joku vauva huutaa, hoitajat laukkaavat, huonetoverit puhuu kännykkään (kovalla äänellä tietenkin) eivätkä missään nimessä älyä laittaa sitä p*rkeleen soittoääntä piippaukselle, vieraat juoksevat huoneessa ja ovet paukkuvat. Sänky on kamala ja petivaatteet hirveät, sairaalavaatteet kankeat päällä ja vaikka ruokaa on tarjolla, senkin maku on nykyään sitä sun tätä kun säästää pitää siitäkin. Vaikka mulla on neljäs lapsi tulossa niin silti tulen kotiin niin pian kuin vain pääsen! Mies tekee ruokaa sen verran ison satsin että siitä lämmittää lapsille seuraavanakin päivänä miehen ollessa töissä. Enkä varmasti siivoa kotona heti synnytyksen jälkeisinä viikkoina yhtään mitään.

Kuopuksen kanssa oli kolmen hengen huone ja pahinta oli se sektioäiti. Ei riittänyt, että siinä ravasi tämän naisen puolen sukua vaan myös hoitajat. Sattumoisin tämä nainen oli kyseisellä osastolla hoitajana joten työkaverit ramppasivat ihan huvikseen ilmeisesti huoneessa, ainakin keskusteluista päätellen. Valitettavasti tätä äitiä myös suosittiin siinä suhteessa, että vain hän pystyi katsomaan telkkaria. Elämä, että otti päähän. Onneksi olin vain vuorokauden sairaalassa (täällä kun ei saa polikliinista synnytystä) niin ei tarvinnut kauaa sietää tuota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä