Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein teidän lapsilla käy kavereita kylässä?

Vierailija
27.05.2011 |

Minkä ikäisiä lapsia?

Meillä on 2, 6 ja 9v. lapset, joilla käy kavereita 3-4 kertaa viikossa.

Ymmärrän toki, että lapsilla pitää olla kavereita, mutta itse en meinaa oikein jaksaa enää iltaisin tätä vierailuhässäkkää...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2 ja 5 vuotiaat, kavereita käy pari kertaa viikossa. Yleensä viikonloppuisin kun viikot menee töissä ja hoidossa yms arkiaskaretta ja harrastuksia.

Vierailija
2/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ovat jo yli 10-vuotiaita. Ja ihan kiva, että viihtyvät meillä.

Mulla ei ole kuin yksi lapsi, joten sinällään helppoa. Tosin joskus sanon, että nyt on ulkokomento ( työskentelenkin lasten kanssa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 9 ja 11

Vierailija
4/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 4 ja 6

Vierailija
5/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 8v ja 11v. Eikä mua haittaa, tiedänpähän missä pyörivät kun ovat tässä kulmilla.

Vierailija
6/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotialla ei todellakaan käy ketään. Vasta kouluiässä on alkanut kyläilyt esikoisellakin.

Vierailija
7/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tuolla 7-vuotiaalla eskarilaisella. Ja joskus menee viikkoja ettei käy ollenkaan, jos on itse vieraillut kavereilla tai muita menoja. 3v. on tyytynyt leikkimään päikyssä.

Meillä on vasta nyt tullut kuvioihin tuo kyläily, ellei nyt serkkua lasketa mukaan. Eli kouluiässä tuo kyläily varmaan lisääntyy.

Vierailija
8/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka päivä jollakin lapsella kaveri/kavereita on kylässä ja usein kaikilla yhtäaikaakin, ei mua haittaa vaikkakin joskus kaveri vierailut on yhtä hässäkkää....

Vierailija
9/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalla nyt ei vieraita käy tietenkään, mutta eskarilaisella on 2-3 krt/vko kaveri kylässä. Enimmäkseen yksi ja sama bestis. Vastaavasti eskarilainen käy sitten kaverilla takaisin. Ovat ehkä hiukan enemmän meillä, mutta mulle ok, kun olen itse kotona ja kaverin vanhemmat töissä. Usein otan kummankin eskarista suoraan ja vanhemmat hakevat viiden jälkeen.

Varmaan ovat sen 4-5 kertaa viikossa yhdessä. Näistä viikonloppuna vähintään yksi kerta.

Vierailija
10/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkona tyttö kohta 7v vipeltää kavereitten kanssa lähes joka ilta.

Vierailija
11/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista milloin olisi sisällä ollut kavereita

ulkona tyttö kohta 7v vipeltää kavereitten kanssa lähes joka ilta.

Vierailija
12/12 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran viikossa tai kahdessa viikossa, mutta silloin yleensä yökylässä. Koulu kaukana ja naapurustossa ei valitettavasti samanikäisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme