Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan tappaa itseni!

Vierailija
10.11.2019 |

Olen 20v nainen. Viimeiset kuusi vuotta olen viettänyt kaiken maailman hoidoissa erilaisista terapioista jokaiseen psyyken lääkkeeseen, mitä apteekin hyllyltä löytyy. Olen myös ollut psykiatrisessa sairaalahoidossa 23 kertaa mukaan lukien nyt. Minulla on seitsemän eri diagnoosia (esim. kaksisuuntainen mielialahäiriö) , enkä koe enää mitään mielekkääksi. Haluaisin tällä kertaa ihan OIKEASTI tappaa itseni. Enkä taas joutua teholle, tai jotain. Koen, että vain ihminen itse voi määritellä elämänsä laadun, enkä koe, että elämäni voi pitkällä tähtäimellä olla elämisen arvoista. Ongelma on vain se, että käsikauppalääkkeillä ei saa itseltään henkeä pois, eikä minulla ole enää pääsyä bentsodiatsepiineihin, tai beetasalpaajiin. Mitä teen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu vaihtoehtoihin, varaa aika energiahoitajalle, kerro tilanteesi ja räätälöikää sinulle joku pidempi hyvinvointi paketti, muutoksia ei tapahdu hetkessä, aseta tavoite vaikka vuoden päähän. Sä et menetä ainakaan mitään, että annat tilaisuuden muille tavoille hoitaa kehoa ja mieltä, kuin mitä länsimainen lääketiede tuntee.

Vierailija
2/6 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, mutta kantti ei riitä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuskin on oikea paikka apua hakea. Eikö sitä varten ole ammattilaisia?

Vierailija
4/6 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on antanut sinulle elämän.  Hänellä on myös tarkoitus sinun elämällesi. Sano jumalalle näin:  Jeesus tule minun elämääni. Lähetä henkesi minun sydämeeni ja tee minusta sinun lapsesi.  Jeesus hallitse elämääni tästä lähtien.  

Jeesus on Herra ja hän on luvannut tulla jokaisen sydämeen joka avaa hänelle oven.  Hän on ainut apu meidän ongelmiimmeAla lukea uutta testamenttia.  

Onnea sinulle uudella tiellä.

Vierailija
5/6 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan tapa itseäsi! Miten muka voisi olla totta että elämäsi ei voisi muuttua paremmaksi? Tottakai se voi! Olet noin nuorikin! Olet ihan oikeassa siinä että ihminen itse pitkälti määrittelee oman elämänsä laadun. Sulla on siis avaimet! Voi olla että tarvitset ihan oikeasti lääkkeitäkin, mutta miettikää yhdessä lääkärisi kanssa onko tällä hetkellä varaa karsia listalta jotain. Usein on. Jos on väärä lääkitys, se voi myös pahentaa oloasi. Oma asenne ratkaisee paljon, mutta myös ihmissuhteet ja niiden laatu. Sukulaisiaan ei voi valita, mutta ystävät voi! Jos sinulla ei ole hyviä ystäviä, yritä löytää sellaisia. Jotain mielekästä tekemistä.. uusi harrastus? Ajattele ettei ole mitään hävittävää joten kaikki ovet on auki! Et voi tietää mitä ylläreitä elämä eteesi tuo.. 10 vuoden päästä, ensi vuonna, tai vaikka ensi viikolla!

Vierailija
6/6 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeastakin tilanteesta voi selvitä. Mäkin mietin itseni tappamista eri tavoin lähes joka päivä monta vuotta, kun olin masentunut. Elämä kuitenkin muuttui hitaasti parempaan suuntaan. Terapian lopettamisen jälkeen aloitin mielekkäät opinnot ja parisuhteen, vaikka luulin, että en koskaan pystyisi rakastamaan ketään. Elämä on muuttunut kaaoksesta tasapainoiseksi. 

Älä luovuta! Kaikki kääntyy vielä paremmaksi! Kerro ajatuksistasi jollekulle. Minua auttoi se, että yksi lääkäri antoi minulle ylimääräistä aikaa kiireisenä päivänä ja tsemppasi eteenpäin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi